Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 182 .. 361 362 363 364 365 .. 543 .. 720
sniffi  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ä Saubüätz das giits tatsächlich üsi Chatze findets zur Ziit au mega cool. Je höcher üsi Schachtel-Berge werdet umso meh hends zum chlettere und chönd immer höcher ufestiege bin gspanne wie's denn i dä neue Wohnig lauft..........vorallem wills denn nümm uf dä Balkon chönd

Wegem Bruche hett min GG glaubs chli anderi Meinig

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja gäll, isch mega schräg! ich meine, wie will de es team us london leite?! das isch wieder mal die typisch logik vo dere bude.... aber nei du, mim ex-chef sini stell würdi nöd gschänkt welle, es hät ja scho sini gründ, wieso er gange isch und s'krasse isch, mir händ ja alli volls verständnis gha für sini kündigung



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ach was, in e neui wohnig ghört neui deko, suscht muesch ja nöd zügle aber isch ja mal wieder klar, dass manne das nöd igsehnd, ts....



sniffi  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - höhö das gsehn ich ebä au so d'Kollegin und ich sind scho im Depot gogä schneugge was äs schöns hett. Han scho Sofa-Chüssene gseh aber zerscht sött mal no äs neus Sofa anne - gaht das au unter Deko?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, nei also sofa gaht unter möbel, aber selbst das bruucht meh neui,w änn meh zügled und falls no en tip bruuchsch für cooli deko und mal en tag zyt häsch zum is elsass fahre, maisons du monde hät HAAAAAMMMER sache, han det fascht mini ganz deko kauft.....



angiyves  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Jä hoppla ragusa...
Mir sind do halt scho chli länger drbi und e Familie worde, dorum gits extra dä Thread, wo me ALLES ka schriebe...
Wenns dich nid interessiert, denn muesch jo au nid dä Thread läse! Und ganz beruhigt die andere durchstöbere... Viel Spass!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Genau!!! Also mi interessierts in dr Tat, wenns öperem nit guet goht und wenns däre Person hilft, los ich mir das gärn jede Dag a!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
aber zerscht sött mal no äs neus Sofa anne - gaht das au unter Deko?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Fascht

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

okeee denn halt äs neus Möbelstuuck und danke für dä Tipp mitem Elsass - tuen ich mir mal merke

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



livipivi

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey Lüt, mis Grosi isch jetzt am Samstig gstorbe- ich bin zwar froh das sie nüme länger liedä het müese- aber au fest truurig- mis Lieblingsgrosi- mir hend ganz e tüüfi Beziehig gha. Wird mich sicher seltener melde nächstens- merke das ich gar kei Lust uf nüt ha und bin froh wenn denn d Beerdigung am Donnstig düre isch. Bin grad na es Holzherz am Bastle, male ihri gliebte Berge druf und es Engeli chläbi au druf und- Liesmernadle und e Rose. Ich hoffe sie gseht das vom Himmel us

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



lolo  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

liebe livipivi

mein herzliches beileid

sie sind weiterhin da, wir können sie nur nicht sehen...mein grossvater begleitet mich etwa immer wenn ich tauchen gehe...ich wünsche dir für die nächsten tage viel kraft und ruhe, damit du dich von ihr verabschieden kannst...



 1 .. 182 .. 361 362 363 364 365 .. 543 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.