Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 2 3 4 5 6 .. 363 .. 720
Schlumpf79  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dä Thread gfalltmer!! Isch wahnsinnig, wie schnell dass scho drü Siietene gfüllt send!! Ich trampe ganz udr Reihe, bi es Jungfräuli!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



trinidattli  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So wie das tönt geits be üs deheime rächt ähnlech zue und här wie bi dir livipivi, si auso ou liedeschaftlechi Stiithähnli wosech nach "getaner Arbeit" sech natürlech ou wieder liebevou düei Versöhne. E gloube ohni üsi Machtkämpfli würdi üs öppis fähle

So guet z ghöre, dasses no angerne mit ähnleche Stärnzeichekonstelationen ou öppe so geit.



livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gell Trinidattli, endlich mal öper wo üs verstaht, mir hend sogar Kollege gha wo sich ernsthaft gfragt hend obs guet isch das mir hüratet, well mir halt au wenn mir irgendwo i de Öffentlichkeit sind, kein Hehl drus mached wenn mir üs abenand nerved.
Also det sind mir scho grad recht entüscht gsi- hend denn mit dene lüt gredet und ihne mal d Auge göffnet. Ich ha mengisch s Gfühl die spieled gege usse extra immer so extrem Heili Welt das es scho kitschig isch. (nervt mich amel richtig)
Und denn bindets eim das uf d Nase- aber dihei krachts denn ja trotzdem au (das verzellets ja amel denn au) Also mir sind halt eifach so wie mir sind und das überall- Find ich super das ihr das au so hend

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



chiccalina  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich ghör aigetlich au nöd da inne - bin zwilling ;-)

ach ich han mich ine täsche verliebt :-) kann sie miar abr im moment leidr nöd leiste, next monet denn hoffentlich

so hans mal müesse loswerde, abr ich glaub miar fraue sind ziemli alli glich wenns um handtäsche und schuah gaht ;-)


***03.06.2011***



Schlumpf79  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich liebe Täschene! Ich glaube dä Tick hani vo minere Oma geerbt! Ich sueche scho länger e chlini schwarzi Täsche, nur für i Usgang, abr womr glich chan ahänke! Wirde aber nid so fündig! Was ischs de für eini, chiccalina?


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



chiccalina  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich tua morn äs föteli inne, muass de livipivi-trick awende, das gaht mitem iphone abr nöd!

***03.06.2011***



Schlumpf79  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@chiccalina: bi scho ganz gwundrig

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
De Threat esch för alles do, was eim in Senn chonnd ond soscht i keim Threat grad passt

@All
Aso ich be ned sones "Täsche-Fraueli" aber ich fendes emmer weder interessant, wie mer för en Täsche cha schwärme... be eifach det dore wohrschindli chli z'wenig "Frau"

@Schlumpf79
Denn hesch jo gli, gli Geburi? Hesch no im August oder erscht im September?
Ich ha am Samschtig!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Silca  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Salutti a Tutti

Ich bin jo sooo müed! Han geschter Geburi gha und isch chli spöööter worde. Ich fiire min Geburi au immer und isch jo jetzt sletschte mal gsi miteme 2 vorne draa:-))
Nächscht Johr heissts denn 30gi werde und denn 2 Täg spööter hürote, JUHUI!!

@Proeschu: Wünsch dir denn ganz e schöös Fäscht...Löwen-Kollegin





****** 11. August 2012 *****



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Silca

Denn nochträglich alles Gueti zom Geburi Löwekollegin!
Das du höt müed besch, chani verstoh, aber so de letscht 20er-Geburi muemer jo scho rächt fiire
Machsch denn nöchst Johr grossi Party wennd 30 wersch oder lohsches lo blibe well denn nochher hürotisch?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 2 3 4 5 6 .. 363 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.