Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 364 .. 720
Silca  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke vilmal, jo das isch eso. Han eigentlich nüt grosses welle mache, aber sind denn doch so viel Lüüt als überraschig verbii cho! Isch doch immer wieder schööön!

Han mi entschide das ich denn gar nüt gross will mache. Wot denn es paar ruhigi Täg vor de HZ. Min GG het au im August Geburi und wird denn au 30gi. Darum hend mir denkt denn hürotet mir doch gad au im August, i "üsem" Monet:-) hehehehe

Mir werdet denn am HZ mit üsne Lüüt am Obig uf üse 30igscht astosse!


****** 11. August 2012 *****



Kate82  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

..mir hei normalerwiis au Tag der offenen Tür. Aber das Johr hani irgendwie überhaupt kei Luscht druf gha. So si mir es Weekend id Bärge, ha mi Geburi ganz gmüetlich zu zweit mit wandere verbrocht . Mir hei jo das Johr scho e grosses Fescht...
Nöchst Johr git's de e runde Geburi zum fiire.... wird aber wohrschinli au dehei ir guete Stube sy...

@Silca, härzlichi Gratulation zu dim Geburi! Wünsch dir alles Gueti

@proeschu: bi au nid soo dr Täsche oder Schuehfreak. Klar hani gärn eschöni Täsche und schöni Schueh, wo zu de Kleider passe. Aber ich bruch de nid x Stück drvo...

@livipivi: jo, besser dir sit immer, wie dir sit und verstellet euch nid! Mir si zwar beidi absolut keini "Stritis", aber muesch jo gege usse nid öpis vorspile...



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Fend au, mer sett emmer so sii, wiemer esch, anstatt öppis vorz'mache... ghöre aber au eher id Sparte vo de Kate82

@Silca
Das esch coool, dass ehr oiie Monet händ, esch jo scho en suuuupppper Monet
Mer händ äxtra ned "erscht" im August ghürote, well ich so dFäschtli dor s'ganze Johr verteilt ha... mis Mami hed im April, min Papi im Mai Geburi, ghürote hämmer im Juni, mini besti Fröndin hed im Juli Geburi, mini Schwöschter ond ich händ im August Geburi, min GG hed im Dezember Geburi.....

@Kate82
Das tönt seeehr romantisch, sone Geburi ide Berge, wörd mer aso au no passe...

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nikki  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

i be au es hörnli-sternzeiche.. aber eis wo bes iz au noni ufkrüüzt esch do enne... i ben es steiböckli ond was för eis...!! min GG esch en chräbs... somet gots be eus ame au rächt zue ond här... ghöre eher zo de kategorie livipivi

@ silca.. au vo mer no es nochträglechs happy birthday hoffe hesch din tag gnosse?

mennnooo ha am 9i schuelig ond 0.000000000 % bock

verliebt... verlobt und am 2./3. September 2011 verheiratet ...



Silca  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: das isch doch suuuper, sganze Johr chli verteilt! Mir sind halt eher chli August-Lastig. Min Papi het sogar gad a dem Tag Geburi wenn mir hürotet. Aber hend leider ned gross chöne uswiiche mit em Datum. Ihn störts aber überhaupt ned, im Gägeteil...er het gmeint denn mües er gad kei Fest mache

@Nikki & Kate82: danke vilmal, das isch lieb! Jo isch super gsi, trotz schlecht wetter!


****** 11. August 2012 *****



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Silca

August-lastig esch doch au guet, denn hesch s'ganze Johr soscht Ziit zom Züüg mache ond "muesch" ned jede Monet ergendwas mache
Schlächt-Wätter am Geburi passt mer amigs schono, well denn heissts ned "weisch, mer gönd denn go wandere, möched en Usflug, send denn scho onderwägs...."

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Silca  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo do hesch au recht! Und so Fäschter sind doch immer schööön!

Das Johr isch sowiso recht speziell...7 Kolleginne chömed es Baby über! Puh, mues gad chli ufpasse das ich nüt verwächsle oder verpasse! Wot doch überall verbii und es Babygschenkli bringe


****** 11. August 2012 *****



nimbini  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, haha, han grad müesse lache! min maa und ich sind au immer am chiffle, wänn anderi debii sind! lüüt, wo eus nöd känned und zum erschte mal gsehnd, sind amigs uh gschockt aber mir sind eso, müend ja nöd immer shcön händli ebe und umeschmatze, das chömer au dehei mache! wobi mit ihm striite isch nöd so cool, ich liebe stritte über alles, ich raschte dänn amigs richtig us (en widder ebe) und er bliebt amigs arsch-cool, isch mega doof! drum hani immer mit mim ex-chef im büro gstritte, de hät das ebe amigs au bruucht aber azünde und chifle muess amigs scho si..... ich chan dänn halt vor allem täubele, wänns mal nöd nach mim chopf gaht, wil ich han ebe scho en stuure grind und wänni mir öppis in chopf gsetzt han, dänn gibi alles, dass ich au durechume (wie jetzt mit ferie bueche, ich gib aaaaallleeeees *gröhl*)



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Silca
Wow, dann hast du ja wirklich ein tolles Jahr! Bei mir ist weit und breit nichts dergleichen in Sicht.... einzig ein Kollege heiratet in 10 Tagen noch kirchlich, aber das "wars schon" für dieses Jahr....

@Nimbini
froie mich of nöchst Woche....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, jaaaaa ich freu mich im fall au mega



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 364 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.