Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?
Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?
 1 2 3 4 5 .. 7
Cylli81  am 26.04.2012

Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Hallo liebe Mitbrütlis

Ha denkt, wär doch no witzig zwüsse wie alli uf ihre Nickname cho sind und öb er e Bedütig het?

Mache au grad de Afang:
Cylli81

Cylli:
Het gern mal es Büsi Cylli tauft. Es isch de aber e Zora drus worde. Das isch scho ewig her und da bini no id Schuel. I dere Zyt hani de au mis GMX-Mail igrichtet und de Cylli als Passwort gno.
Cylli isch de au min Nickname worde bi verschiedne Chatsroom im Teenie-Alter und natürli au bi Partnerwinner.ch wo ich min GG kenneglern han. De Name verfolgt mi also scho über 15 Jahr.

81:
isch min Jahrgang.

und wie gseht's bi eui eso us? neugierigbin


semper fidelis - 02.06.2012



Chatzezuengli  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Hihi Cylli81

Bie mir war's so:

Ich wollte unbeding im Forum mitschreiben. Da ich allerdings was Nicknamen angeht nicht gerade Einflallsreich bin, hab ich mich kurz im Raum umgesehen und eine Packung tataaaa Chatzezüngli-schokolade entdeckt. Also heisse ich jetzt Chatzezüngli

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



Duffy.10  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

so cool. also min Name isch eso, well min Hund, wo leider scho vor 3,5 Johr verstorbe isch, so gheisse hätt. Sit ich min Hund han, benutz ich eigentlich de Name au fascht für alles und überall

Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012



MaLu  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

das isch e super idee...
i ha mi name wäg mine söhn Ma für mattia und Lu für luca



Vikunija  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Das isch en super Thread! Gueti Idee Cylli81!

Also Vikunija das isch min Pfadiname gsi. Au ich bruch de Name wenns irgendwo en Benutzername oder so brucht fascht immer



schoggibanane  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

ond ech heisse schoggibanane wel ech schoggibanane soooooooooooooooooo gärn ha



dia

nicht registriert

am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?


dia sind die letzte 3 Buechstabe vo mim Vorname...
Jetzt könnet ihr chli rötle, isch nid schwierig...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



apfel-zimt  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

apfel-zimt: weil ich weihnachten liebe... und das eigentlich erst seid meinem GG! Und Apfel-Zimt riecht super gut!

@dia: Claudia? Lydia? Verraten!!!!



saerli  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Meine Mutter hat mich schon immer Saerli genannt :)

Darum steht auch im FB statt meinem Nachnamen mein Spitzname. Ich habe teilweise viele Freundschaftsanfragen von Leuten die ich nicht kenne erhalten, das wurde mir zu blöd (ich heisse gleich wie seeehr viele andere), darum ist Saerli Bestandteil im FB-Namen


°°°22. September 2012°°°



jasi86  am 26.04.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Jasi isch d churz Form vo mim Name und 86 min Johrgang... Also voll langwillig...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.