Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?
Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?
 1 .. 3 4 5 6 7
Lus

nicht registriert

am 16.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Lus chunnt vo "Lüsli", em spitzname vo mim gg für mi
lüsli chunnt vo Chläblus wüu i am afang vo üsere beziehig so ahänglech gsi bi ;-)
Mittlerwile bini im Fründeskreis eifach nume no ds lüsli



Sanis

nicht registriert

am 16.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Sanis = Wüu igs ä hammer schönä Meitli Namä fingä und GG überhoupt keis Biötzäli... därum chanä o bruchä für serigs...

Wär mir o glich gsi mit öm richtigä Namä isch aber scho vrgä gsi...



Daninici10

nicht registriert

am 17.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Min bestoht us üsne vornäme (kurzform) chönted aber au nur mini si (Nicole Daniela)
10 isch für 2010 wo mir zäme cho sind und au fürs jahr wo mir üses erst hündli übercho händ

mue na säge das min schatz sich do agmolde het, nöd i. zum paar sache vo üsere platzte hz verkaufe



Noelle  am 17.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

ig ha Noelle usegläsä wöus mi ä schöne meitliname würd dünke. auso bini ou nid so kreativ gsi



kleinefeder  am 17.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Coole Idee... Mein Name ist so entstanden:
Ich bin ziemlich romantisch und auch sprachbegeistert (nicht unbedingt so von Italienisch, Französisch oder Englisch, ich meine einfach vom Phänomen Sprache). Und da ich es eines Tages langweilig fand, immer nur so normale Smsen an meinen GG zu senden, habe ich ihm mal eins in "Indianersprache" gesendet.
Ich finde das klingt so weich und irgendwie wunderschön. Natürlich brauchte ich dann auch entsprechende Namen für uns (sie sprechen von sich selbst ja nicht von "ich" und auch nicht von jemand anderem als "Du" - sie verwenden immer die 3. Person). Und so wurde ich kleine Feder und GG rufender Milan
(Rotmilane sind bei unserem ersten Kuss in der Gegend herumgeflogen ). Ja und dann hat es ihm auch gefallen und ich hab mal ab und zu ein paar solche Smsen geschrieben und seither benutze ich immer diesen kleinen Kosenamen (den sonst eigentlich nicht benutze) als Pseudonym...



Snow_Floks  am 22.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

Under däm Nick han ich dazumal min Schatz kenneglärnt! Irgendwie ischer sit do blibe



valey  am 28.08.2012

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

coole Thread :)

isch no witzig wie gwüssi uf d Nicknames cho sind

aso ich ha mine gwählt wel ich Valentina heisse und min spitzname Vale isch, de hani eifach es Y am schluss heretoh ehehe



morelia  am 02.01.2013

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

morelia:

ig ha mi gg irä zoohandlig kennäglert. är het vo chli uf schlangä ka.
eini vo minä lieblingsschlangä heisst im latinischä morelia.
darum dr namä morelia.
un i findä är tönt o schön



Canoa  am 21.02.2013

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

De Tread gfaut mer! =)
Esch zwar scho länger nöme dri gschrebe worde...

Mine Name esch spanisch ond bedütet Kanu...
Es esch mi Blaurengname, be eus im Blauring bechond jedi Leiterin im erste Lager als Leiterin noch de Toufi e Name ond mine esch Canoa...fende schön obwohli nüt metem Kanu tzue ha... *ggg*



elea  am 21.02.2013

Re: Bedeutung / Ursprung von eurem Nickname?

oke de machi au met...

lea so het emol e hond gheisse vo eus. ond E esch de afangs buechstabe vo mim rechtige name. ond zeme geht das elea :) ke ahnig wieni of das cho be, ha halt au ned nickname brucht



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.