Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Berner-Hochzeiten 2009
Berner-Hochzeiten 2009
 1 2 3 4 5 .. 7
NaRu  am 22.08.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

@judith
Gäu das isch lang?? Bi mim Schatz isch äbä lang nid klar xi was gschäftlech eso geit und de heimers nid wöue riskiere, dass är plötzlech im Gschäft henne Stress het und när gar ke Zyt für z Hochzyt z plane. Zersch hets mi scho rächt möge, i hätt ja scho das Jahr vorauem hets ä zytlang ou viu so chli schreegi Reaktione vo wäge " ah ersch i 1.5 Jahr" so wie wenns drum weniger ärnscht isch. Item, mittlerwile hani u freud, dasi so lang Vorfreud darf ha

äs geit ihm nume bim Standesamtleche eso - schüsch isch är Für und Flamme! I wott ja denn ou nid weiss nid was, aber i finges haut glich ä wichtige Tag.

@izzi
I ha mis Chleid no nid, ga am 15.Novämber ga luege und bi scho soooo gspannt!!


Mir troue üs am 06.06.2009



Judith

nicht registriert

am 22.08.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

ah das bisch du, gäu du geisch i Pronuptia z Bern! werum geisch de nid scho ender? i chönnt nid so lang warte.... u geisch zersch no amene angere Ort?

Mir fröie üs ufe 09.05.2009



NaRu  am 22.08.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

I ha mau aaglüte ud gfragt wenn dass si empfähle z luege... und si hei xeit im Jänner ;-D
SO lang ma ig auso ou nid warte... Mini Trouzügin geit no is Usland und isch denn eh nid da.

Der Grund wieso ig nid no früecher ga isch, dasi eifach so extrem viu umd Ohre ha...

übrigens ischs no luschtig, dass sech mini Vorstelig vo mim Chleid sit der Verlobig komplett gänderet het! :-D auso momentan hani absolut ke ahnig wie de das wird usecho, ob schlicht elegant oder flippig... I hoffe mini Mamis und Trouzügin hei viiiiu Geduld!


Mir troue üs am 06.06.2009



Judith

nicht registriert

am 22.08.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hei i säge dir, z Bern isch ä top Beratig!!!! i ha mi grad i z erste Kleid verliebt! d Verkäuferin het nume so gseit, sie heig sich dänk scho öpis überleit wo sie mir das Kleid aus ersts gä het
u drbi ha i am afang gseit i wöu nid Schulterfrei u äs mües ä zweiteiler si! Tja u itze isches Schulterfrei u ä einteiler.... ouso mini Verkäuferin het das wäuts guet gmacht! o d Kette, da isch eifach o di ersti di besti gsi! Sie het mi würklich u guet berate u eifach z richtige Näsli gha!

was hesch de fürne Vorstellig gha? u werum het sich das gänderet?

Mir fröie üs ufe 09.05.2009



ska79

nicht registriert

am 23.08.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hoi zäme

mir hürate ou nächscht jahr. für üs isch wichtig gsi z Fescht ir trinkhalle zmache u deswege hei mir die scho reserviert. trouig säuber wird uf ämä buurehof stattfinde am thunersee.
ig bi itze scho nervös u mi fründ schmunzlet gäng chli über mi.
natürlich würd ig am liebschte scho itze äs chleid probiere aber das muess no chli warte.

grüessli ska

mir fröie üs uf ä 05.09.09



ska79

nicht registriert

am 23.08.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hoi zäme

mir hürate ou nächscht jahr. für üs isch wichtig gsi z Fescht ir trinkhalle zmache u deswege hei mir die scho reserviert. trouig säuber wird uf ämä buurehof stattfinde am thunersee.
ig bi itze scho nervös u mi fründ schmunzlet gäng chli über mi.
natürlich würd ig am liebschte scho itze äs chleid probiere aber das muess no chli warte.

grüessli ska

mir fröie üs uf ä 05.09.09



Chrissy  am 13.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hallo Zäme!
Mir wärde im Juli 2009 hürate.
Leider si mer no amene Lokal oder Lokalität am Thunersee sueche.
Hätt öbber no Vorschläg. Nid nur Restaurants, mir si o offe für Burehof...

Danke sehr!

Editiert 13.09.08



izzy  am 24.09.2008

Hallösche

Hey Mädels

Seid ihr immer noch schön fleissig?

Ach, ich bin voll chribbelig, bei uns klappt bis jetzt alles wie am Schnürchen.
Wir heiraten nächsten Juni und zwar am 20. kirchlich und wenn es geht, am 9.6.09 zivilisch!
Die Kirche haben wir letzten Freitag angefragt und es geht, das Restaurant mit Hotel hat mein Freund gestern angefragt, die sind auch frei. Es ist eine wunderschöne Location mit Blick auf den Thunersee und es hat eine super schöne Gartenterrasse, dort könnte man dann das Apéro nehmen.

Jetzt suchen wir noch ein Catering um das Apéro nach der Kirche organisieren zu können. Hab schon zwei gefunden und diese angefragt, jetzt wart ich nur noch auf Antwort. Dann hätten wir das gröbste und dann kommt nur noch die Brautkleid suche und auf die freue ich mich natürlich besonders!!!!!

Grüessli Izzy



maju  am 24.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

@chrissy hesch Dinkelbühl in gurzele scho agluegt? mir hürate dert! isch super! oder Kollegin het im Klösterli z Oberhofen ghürate, isch o wunderschön dert aber eifach chli chliner!

@Izzy schön louft bi dir aues so rund, so fägts! mir si itze äbe grad amene Punkt agstosse wos chli müehsam wird, mir hei eigetlich aues organisiert, (ouso Kirche, pfarrer, Raummiete etc.) itze chöme langsam so sache wie Kärtli mache, wenn wei mir wo Fötele (wägem Tagesablauf) was wei mir für farbe bir deko (brautführer mache deko u si froh we sie so bald wie müglich üsi Farbwünsch hätte) und und und, irgendwie isches no grad chli früeh für so richtig drhinger z ga, aber äs isch ja schnell Weihnachten u när geits bi üs nume no 4 Mönet
ach ja u Wunschbüechli isch ja o no zum mache........ drfür ha ig ja mis Brautkleid, resp. äs isch afe bestellt!
was heit dir für Catering für z Apero? mir hei afe öper, aber si no nid ganz sicher, ev. hesch ja ä guete Typ...

mir hürate am 02.05.2009



lionnetti  am 25.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Ciao zäme

i gseh, 2009 wird es turbulents Hochziitsjahr

mir hürate am 29.8.2009 ir Schlosskirche in Spiez (zum Glück scho reserviert), Apéro mache mir entweder im Schlosspark oder ufemene Schiff ufem Thunersee. zEsse hei mir üs no nid chönne entscheide - auso falls öpper e Restaurant-Tipp für Spiez hätti, wäri sehr dankbar.

i hätti gern zum Apéro e Band - ha eine is Auge gfasset: Nico Brina! isch auso absolut dr Hammer, we me gärn Boogie Woogie, Rock, Blues und so gern het. mega Stimme - säg ig da nume! plus si Stepptänzer isch auso ou nid ohne...

kennt öpper vo Euch im Raum Bern e gueti Visagistin / Kosmetikerin?

wünsche Euch e wunderschöni Vorbereitigsziit!
grüessli



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.