Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Berner-Hochzeiten 2009
Berner-Hochzeiten 2009
 1 2 3 4 5 .. 7
NaRu  am 25.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hallooo zäme!

Mir hei sit hüt üse Pfarrer, resp. ä Pfarrerin (?tönt komisch?) item, i bi henne froh dass das eso ribigslos klappet het, ha da inne scho gläse, dass teu henne müeh hei gha.

Üsi Trouzüge gäbe ou Vollgas. Isch u schön z xeh, dass si sech so fescht Müeh gäbe und offesichtlech ä riese Fröid dranne hei :-D

@Judith -
Genau, das bi ig wo i Pronuptia geit... aber haut ersch i 1.5 Mönet. Hoffe ächt i finge de öppis.. bi da no chli skeptisch!

Bis gliii,
Liebi Grüessli

Mir troue üs am 06.06.2009



Bluemoon81  am 29.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hallo zäme
freutmi vo andere Bärnerinne zläse, wo im 2009 hürate.

Mir hürate am 29.8.2009.

Im Moment si mir amene Restaurant suche (Umgäbig Thun oder Richtig Bärn). Üs hät zwar öpis gfalle, aber de müesstme ca. 60 min fahre, isch chli wit. Schüsch het üs no nüt würkelch überzügt. Die meiste Ort si so im bürleche-rustikale Styl und da gfaut üs äbe nid so oder de isches de grad es u tüürs u nobus Gourmet-Restaurant. Wie heit dir euches Lokal gfunde?



meitli  am 29.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hi Lionnetti
Gratuliere zur Schlosskirche Spiez, die isch troumhaft schön!
Bi mau z Spiez im Belvedere ame Hochzit gsi, isch sehr schön gsi (allerdings scho es paar Jahr här). Aber i dere Gägend hetts ja eh massehaft schöni Restaurants i de verschidenste Stilrichtige, da findet dir sicher ds passende!
D Chemihütte (Aeschi) kennsch ja sicher o?
Lg, Meitli



ska79

nicht registriert

am 30.09.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

@chrissy

cha dir z.b. 2 buurehöf in sigriswil empfähle. fam. hans graber u fam. fritzt santschi. di beide mache hochyte uf äm hof. mir wärde bir familie graber üsi trouig ha. trinkhalle i interlake cha ig eifach vo der rümlichkeite u vor lag här vorschla.
fröie mi scho ganz fescht.

am 15. nov. ch ig de ändlich chleider go probiere, hoffe ig cha mi de entscheide.




mir hürate am 05.09.09.



izzy  am 01.10.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hey Mädels

@Bluemoon81
mir hürate am 20. Juni 09, freue mi scho sehr!!! Mir si grad am Sunntig gsi ga "Test" ässe im Restaurant/Hotäu wo mir de wei ds fest mache. Isch auso sehr empfählenswärt, es isch z Hilterfingen u heisst Schönbühl,hie de Link:

http://www.schoenbuehl.ch/de/start.html

Isch e hammer Lokalität, super usblick u wunderschöni Zimmer u z ässe isch meeega fein!!!!! Ha am Sunntig o grad de Atrag vo mim Fründ dört becho, är het das mit ihne dört so abgsproche, ach, isch das schön gsi.....

Mir si no am ume luege wo mir ds Apéro wei mache..... Bi grad am Chostevoraschläg ii hole, isch no schwär!!!!

Grüessli Izzy



Chrissy  am 02.10.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hallo zäme!

Es isch cool, wie wyt dir scho aui sit mit plane. Mir hei wär mire Diplomarbeit no nid so viu Zyt gha zum Restaurants gah aluege. Darum freue i mi für aui wo scho so wyt planet hei.
I ha im Internet es schöns Restaurant gseh. Äs heisst Hotel du lac u isch z Därlige. Leider isch es für üs scho usbuechet gsi!
Danke a aui wo mir scho Vorschläg gmacht hei!
Si haut immer no uf der Suechi!



NaRu  am 07.10.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

@ska79

Wo geisch de ga Chleider probiere??? I ga ou am 15.Noväber i Pronuptia z Bärn...


Mir troue üs am 06.06.2009



Chrissy  am 21.10.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hi!

Jetz hei mer doch no e Lokalität gfunge zum Fiire! Mir gö is Gwattzentrum.

Geschter hett mi mini Schwöschter überredt, gah Chleider z probiere! I hätt nie dänkt dass das so viu Spass macht! I gloub mis Chleid hani scho gfunge!
I gah de im Januar no einisch gah luege, wiu i nid zu früeh es Chleid wott, faus sich bi mir no viu veränderet!
So, Mädels, i mäude mi wieder ab und hoffe dass bi euch aues guet louft! Mir hei bi aune Entscheidige no e chlei müeh üs z einige!

Üsi Trouig isch am 25.7.09 ufem Schiff
Ziviu düe mer sehr wahrschinlech a mim Geburtstag hürate!



Lena09  am 21.10.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hoi Chrissy
jetz hani ändlech ou öpper wo am gliche datum hüratet wie i
bi dises jahr grad amene hochzit gsi,wosi im gwattzentrum hei gfeschtet. isch würck e coole saal. mir tüe im www.seepark.ch kennsch das?
bisch du scho wit mit plane?
grüessli Lena



Lena09  am 21.10.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

@Izzy
i hürate am 25.07.2009 its sueche mir ou no es catering für zapèro. mir wärdes grad diräkt vor drchile mache-am thunersee. hesch du scho öpper gfunde wo chasch empfälle? i welere chile tüet ir hürate?
grüessli Lena



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.