Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Berner-Hochzeiten 2009
Berner-Hochzeiten 2009
 1 .. 3 4 5 6 7
Lisa  am 04.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hallo Ska,

wir sind noch nicht ganz sicher wo genau wir heiraten werden, aber ziemlich sicher in der Schlosskirche in Interlaken oder in der Umgebung von Interlaken. Wir haben schon viele Ideen aber haben noch nicht viele feste Punkte. Aber es ist toll zu träumen und zu planen! Wir werden kirchlich heiraten und möchten dann ein schönes, grosses Apero haben möcglichst direkt bei der Kirche. Was habt ihr euch noch für Festorte angeschaut? Oder war für euch die Trinkhalle von Anfang an fix? Habt ihr per Email einen Besichtigungstermin vereinbart mit der Trinkhalle?

merci viu mau!
lisa



ska79

nicht registriert

am 06.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hoi lisa
wir waren noch im schloss oberhofen (zu teuer), gwattzentrum (sehr unfreundlich) bei der trinkhalle hat sofort alles gepasst. wir hatten einen besichtigungstermin per telefon ausgemacht. wir werden uns ja auf einem bauernhof trauen lassen und auch das apero findet dort statt. übrigens ist die kirche von sigriswil sehr schön.
kommt ihr aus interlaken? wir wohnen in steffisburg aber mein verlobter kommt aus interlaken.
schöner abend noch.
grüessli
karin



aengeli  am 18.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

hey chrissy

Bisch jetz eigetlech mau gsi in bubikon? Verzell mr denn wies isch gsi..

Lg Aengeli


Mir freue üs uf üses Hochzyt am 3. Juli 2009



Chrissy  am 20.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hi Aengeli!

I bi erscht vo de Ferie zrügg. Mir gö am Samschti ire Wuche u i freue mi scho sehr druf! Wie gsehts bi dir us?

Lg, chrissy



aengeli  am 21.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hallo chrissy

I hoffe heigsch schöni Ferie gha? Hoffentlich bisch no chli ider Wärmi gsi...

I bi bis jetz no i gar keim Brutmodegschäft gsi, das nimi de aber grad im nöie Jahr in Agriff..

Wenigstens hei mr jetz fang defintiv ds Restaurant reserviert, ds Apero nächstens de ou.., und Gästeliste hei mr scho fasch fertig... Eifach für d Iladige fähle üs immer no d Ideene (weisch mir si beidi nid grad di fantasievollste) muess jetz de äuä mau mis Mami zu Rate zieh..di isch i däm guet..

Du bisch sicher scho viu wyter, gäu? Mängisch hani zGfüehl mir sige mega hindedri, weni da aube so lise, was teil scho aues organisiert hei, wo no 2 -3 Monat später hürote als mir..

Grüessli und bis gli
Mir freue üs uf üses Hochzyt am 3. Juli 2009



Stylistin  am 22.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Mir wei o nöchst Jahr hürate. im Mai. isch jetzt aues zimlech churzfristig. aber när wirds Jobmässig schwirig aber das klappt scho. mir wei ja nume Zivil hürote und aues im chline rahme haute

Mir chöme vom Seeland.



evi  am 25.11.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hoi Zäme

Isch schön zumlesa das nächstes Jahr so viele hürate! :)
Mir hürate au und zwar am 14.8 zivil in schlosswil und am 15.8 kirchlich in der Würzbrunnenkirche. Die Kirche mussten wir schon ein 3/4 Jahr vorher reservieren und deshalb haben wir auch das Restaurant und das Aperolokal schon reserviert. Es war ganr nicht so einfach in dieser Zeit ein Restaurant und ein Aperolokal zu finden...
Aber das wäre geschafft. Viele kleine Datails fehlen noch, aber die wichtigsten Sachen sind erledigt. :)



izzy  am 05.12.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Hallo zäme

Wie loufts bi euch so?

Ha am Samstig mis Troumchleid gfunde u has o grad bsteut!!!!
ha meeega fröid, es isch würklich e Troum.

Mir si grad am luege wäg de Chärtli, hei im Tessin öper gfunge wos sehr günstig macht, viu günstiger aus hie......

Ds Restaurant hei mer o scho reserviert, jetz müesse mer no bim Apéro Lokau zue säge u hüt abe chunnt de Fotograf nomau...... ach, es fägt eifach die vorbereitige!!



wir heiraten am 20. Juni 2009



Bluemoon81  am 28.12.2008

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Wie weiter steht ihr inzwischen so in der Planung?

Danke viel mals für eure Tipps bezüglich Lokalität. Wir haben uns nun endlich entschieden:
Hotel Schönbühl in Hilterfingen.

@ izzy
danke für den Tipp :-)
Wisst ihr schon, was für ein Menu ihr nehmen werdet? Wann habt ihr die Besprechung mit dem Schönbühl?

Wir heiraten am 29.8.2009



izzy  am 07.01.2009

Re: Berner-Hochzeiten 2009

Happy New Year no aune zäme!!!

Bluemoon81, sorry hani grad nüm zrugg gschribe, ha viu büez gha u haut süsch no viu um d Ohre. Hey das isch de cool göter ou ids Hotel Schönbühl, gäu, es isch toll dört? Ehm, ne, mier wüsse no nid was mer fürnes Menu wei u d Besprächig hei mer ono nid a gluegt... sie het gseit, mir söue mau so 2 Mönet vorem Hochzit verbii ga, de luege mer de.... Zimmer hani scho es paar reserviert...
u dir, wüsset dir scho wenn dass der weit ga Testässe?


wir heiraten am 20. Juni 2009



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.