Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 358 .. 714 715 716 717 718 .. 720
angiyves  am 15.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli: Ou nei, keini Ferie meh!!! So schad!
Kasch zu mir cho backe fang gescht hani Zimtkugele und Fiorentiner gmacht und d Zimtstärne usgstoche, hüt wärde si backe und verziert und ich bereit d Amaretti vor. Morn machi die denn fertig, mach no Caramel-Shortbread und d Muffins woni denn am Mentig due dekoriere Und am Zischtig bini ko und am 24te machi denn die nekschte Muffins
Bääääh, Twilight- isch eifach nit mins! Ich mag de Edward und si Tussi gaaaaaar nit. Gangs immer mit de Mäitli go luege. De Jacob findi aber heisse Bolle

@Kate 82: Är het nur e Knocheprellig am Elleboge wonem weh tuet.
Ui, Praliné- mhmmmmmmm! Ha mir grad gescht e Zuckerthermometer kauft- das hätti immer brucht wenni ha wölle Pralinö mache

@Jusi: D Dankeskärtli wärde sicher mega schön! Euri Bilder sinn scho so schön!
Jo, die Wiehnachte isch au nüt mit gmietlich backe! Ha au nit soviel Zit und muess rächjt Gas geh!

@Nimbini: Isch noni besser? Nit dss mir unseri Reis denn mienn absage!!!!
Het gaaaaanz viel Guetzli- kasch ganz viel ha

Soooooo Mädels, muess afo backe



nimbini  am 18.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, nei isch nonig besser! geschter no bim huusarzt gsi! er hät gmeint, mis band isch grisse aber ich söll doch mal abchecke, ob ich bim orthopäd e wasserfeschti schiene finde für zum surfe.... also kei angscht, eusi reis findet statt *freu* häsch dänn scho packt ?



angiyves  am 18.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, nei isch nonig besser! geschter no bim huusarzt gsi! er hät gmeint, mis band isch grisse aber ich söll doch mal abchecke, ob ich bim orthopäd e wasserfeschti schiene finde für zum surfe.... also kei angscht, eusi reis findet statt *freu* häsch dänn scho packt ?

Jop, Bikini isch ipackt mehr bruchi nit!



nimbini  am 19.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juhuuuuuu you are the best, angiyves



lolo  am 19.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

dia hat ihre prinzessin bekommen

ein freundin von mir schreibt im gleichen forum wie dia (swissmom) und hats mir gerade geschrieben....



nimbini  am 19.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo schau mal hier:
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...8_195.html#1949



angiyves  am 21.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
juhuuuuuu you are the best, angiyves



nimbini  am 21.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

ich hoffe, es gaht eu allne guet! mir gahts eigentlich ganz guet, han hüt min letschte arbeitstag und ja, bin einersits froh, dass ich da weg chume, aber andersits au mega truurig, wils doch es paar lüüt git, wo mir sehr as herze gwachse sind nach all dene jahr ! ich gnüss jetzt zerscht mal no wiehnachte dehei und am 31. gahts dänn los uf mis reisli... ich freu mich sehr, ändlich mal wieder zyt für mich ha, chli abschalte und mir chli mini gedanke drüber mache, was ich nächst jahr so will tue und lah.....

uf all fäll wünsch ich eu allne wunderschöni, besinnlichi wiehnachte und falls ichs nüme is forum schaffe, en füecht-fröhliche rutsch is neue jahr und alles gueti fürs 2013!

liebi grüessli
nimbini



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi nimbini

Ich wünsche dir au frohi Festtäg und alles Liebi & Gueti für's 2013!

Gnüss dini Ferie und hoffentlich ghört me wieder Mol was vo dir

Liäbs Grüessli
PrinzessinN



Proeschu  am 27.12.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Has im FB gseh, dass du "done" hesch
Ich wönsche der en tolli, entspannti, abwächsligsriichi ond spannendi Ziit ohni sSchaffe, dassd dich wörkli chasch erhole ond zor Rueh chasch cho!

@PrinzessinN
Wönsche der au no schöni Fäschttäg!

@all
Hoffe, ehr händ schöi Wiehnachte gha met oine Liebste? Alles guet? Wer döf denn au schaffe höt ond morn?



 1 .. 358 .. 714 715 716 717 718 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.