Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 359 .. 716 717 718 719 720
angiyves  am 07.01.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

Angi mer händ vor uf Portugal go, vom Norde in Süde abe met em Mietauto ond dKüstene abklappere :) Es esch soooo schön det! Da Foto hani am westlichste Punkt vo Portugal gmacht :)
Er händ au Plän?

Jo sägs ned, i ha au zuegno

Wow- tönt toll!!!! Isch au guet zum surfe

Jo mir wänn im Oktober uf bali und äntwäder im April oder im Dezämber uf NY. Mol luege wie das usseht mitem Gäld, da mir in de Ferie immer soviel Gäld usgänd! Eigentli wämer z Bali au wider is Hyatt aber es isch so tür Mol luege!

Ich könnt de ganz Dag ässe

Fänd das super, wennd wider i Di Bruef zruggosch!!!



saerli  am 08.01.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo i werde no Surferin

Ah weder uf Bali. Schön New York hani au noni gseh, wetti scho gärn au mol erläbe. GG sin Cousin läbt det. Falls es met em Babyglück ned klappet, chani mer guet vorstelle, dass mer das Johr no gönd.
Er chönnted in Bali jo paar Tag is Hyatt ond die restliche Tag z.B. ines B&B. Guet möglich, dass ergendwelchi Einheimische hübschi Zimmer vermieted. zNacht Esse cha mer ja uswerts :)

Chönnt au de ganz Tag ässe, wobie zum Glück hets besseret :) Aber bi dine Backkünst würdi au viel meh ässe, sooo viel feini Sache!!



angiyves  am 08.01.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Jo i werde no Surferin

Ah weder uf Bali. Schön New York hani au noni gseh, wetti scho gärn au mol erläbe. GG sin Cousin läbt det. Falls es met em Babyglück ned klappet, chani mer guet vorstelle, dass mer das Johr no gönd.
Er chönnted in Bali jo paar Tag is Hyatt ond die restliche Tag z.B. ines B&B. Guet möglich, dass ergendwelchi Einheimische hübschi Zimmer vermieted. zNacht Esse cha mer ja uswerts :)

Chönnt au de ganz Tag ässe, wobie zum Glück hets besseret :) Aber bi dine Backkünst würdi au viel meh ässe, sooo viel feini Sache!!


YEEEEEEAAAAHHHH, Du als Surferin

Mit NY simer noni witercho, resp. mienn no luege, wenn mir gönn, das goht nit so vorwärts

Bali miemer halt no luege, wenn de Katalog denn kunnt. Aber irgendwie hani nit so Luscht, s ganz Joor zspare und das denn nur fürd Ferie!

Also ich iss immerno seeeehr viel
Haha, schlimm! Letschts weekend Schoggi-Dreikönig-Kueche und das weekend e Motivtorte



jusi  am 10.01.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, dankä öich… är het fröid kha und isch völlig überfordert mit uspackä gsi

saerli: cool mit dim vorhabä! wünsch dir jetzt scho vill erfolg

angie: mir häi das johr au mega ä "spar-johr" vor öis isch grad bitz vill gsi mit umzug, auto und hochzit letscht johr abr jä nu, goht au wider ufwärts! hoff dir chönnet öichi feriä so planä, wiäs für öich stimmt...



cosa87  am 25.04.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Mädels...

Ich bi grad chli unmotiviert, darum hani denkt ejtzt wers de richtig zietpunkt zum ferie bueche...

hend ihr e idee wo mir im im Sept. für ca. 10 chöntet anego..
wünsch wäred: Meer und sunne.. :)

ahh und mir hend nid sone grosses budget da mir grad e neus auto kauft hend..

freu mi uf paar idee..

lg cosa...



elea  am 25.04.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wie wers met thailand? hesch sonne ond meer! ond es esch ned so tür!

oder wie wers met sardinie? det hets stränd do meinsch beshc ide karibik! ond vom prris her wer das natürli no besser!

Zuletzt bearbeitet am 25.04.13 09:22



LucyLu  am 25.04.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hei cosa, ooohhhh ich wot auch id Ferie... Wie wärs mit Zypere, Kos oder sust ä griechischi Insle? Oder ebä Thailand, Djerba, Sharm el Sheik...



Larinya  am 25.04.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

für kleines budget sonne und meer im september kann ich kreta empfehlen. ist glaub eine der günstigsten griechischen inseln... und griechenland ist ja der absolute hammer ;-)



cosa87  am 25.04.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ohh super... danke.. den tue ich mol griecheland und sardiene i die enger uswahl...

dankeviel mol



valey  am 25.04.2013

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Rhodos isch traumhaft :)))

bi scho 3 mal gsi am gliche ort und hotel und fantastisch!! ha das scho vielne witerempfohle all sind mega begeistert gsi und send scho mehrmals gange :))

isch au recht günstig

lueg mal Hotel Apollo Beach in Rhodos - Faliraki :))

weisch chasch richtig entspanne... hed aber au lädeli.. vel restaurant.. und chasch au bars und so ha... aber chasch au am strand relaxe am tag und au am obe :D :D


ich liebs würd grad sofort goh



 1 .. 359 .. 716 717 718 719 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.