Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 705 .. 1408 1409 1410 1411 1412 .. 2585 .. 3757
valey  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

mona mega komisch...

jaa weis ned obs lüt ned checked

mer hend extra en separati karte ine toh wo stoht


Bitte meldet euch bis zum 30.4.13 an/ab

Ab/Anmeldungen/ Fragen / Informationen
denn unde min name und mini handy nr
mim schatz sin name und sini handy nr
eusi Adresse Home Nummere
mini TZ ehre name und handy nr
minere schwöster ehre name und handy nr
und website

meh agabe zum sich ah und abmelde gehts ja do wohl ned


hahahah schmetterling gohni rasch in lade med em kleid xD



apple-pie  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

kein Problem elea
Ich hab zwei Töchter 6 und 4 Jahre und ein Sohn 2 Jahre.

Ja, Schmetterling das finde ich auch..meine Mädels werden dann die Blumenmädchen sein.



himbeer  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

ah also wasi sicher no wird alegge als schmuck isch en ring vo mim verstorbene omi. de isch denn mis alte und blaue, wills no es paar saphire drin hät. ohrering frögi vilicht würkli e kollegin, die hät mega schöni gha a ihrem hochzit und denn hetti grad no öpis glehnts. vilicht bruchi denn gar kei chette meh oder nur öpis ganz schlichts.



elea  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

e grossi rasselbandi! mega schön apple!
so toll dass si au wechtigi rolle ade HZ hend!!



valey  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

jööö apple so herzig :)) so chlini kind



apple-pie  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

Das mit dem Ring finde ich schön, himbeer. Dann hast du wirklich beides alt und blau in einem.



Mona83  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

So jetzt häts mer grad glanget, jetzt hani minere mam gschribe (mir sind immer so ehrlich, und sie würds mer sägä) öb öpis nöd guät oder nöd klar isch uf dä iladig oder öpis fräch isch. vilicht chan sie mir als ussästehendi säge warum d lüt sich nöd amäldet. da drunter sind nämli lüt wiä mis gotti, grosi, schwiegereltärä etc... !!!



himbeer  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

@ apple-pie: ja so kann ich gleich zwei fliegen mit einer klappe schlagen :-) was ich auch ganz schön finde, ist wenn man das hochzeitsdatum mit blauem faden ins unterkleid stickt. was ich auch schon gesehen hab, ist ein herz aus einem alten blauen hemd des vaters ausschneiden und innen einnähen... auch ganz toll.



Lus

nicht registriert

am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

Mir verschicke d iladige afangs nöchst wuche und hei amäudefrist bis ändi märz... nid wüus üs so pressiert sondern wüu üsi tz öppis grosses im sinn hei u für das so schnäu wie möglech müesse die gescht aschribe Aber i b dr meinig, weni e Iladig bechume sägeni doch innert wenige Täg zue oder ab? i gseh ds problem nid, werum sech teu gescht eifach nid a- oder abmäude. I hoffe mau nid, dass i de lüt no mues nachetelefoniere....
Mir hei eifach uf d charte gschribe, für ihri a- oder abmäudig bis ändi märz a üs (schüsch gö teu amäduige sicher ad trouzüge) sigmer sehr dankbar.
bi ja mau gpsannt.... aber äbe, i mache mer äue ou z vieu hoffnige über de reaktione...



himbeer  am 07.03.2013

Re: Bräute 2013

hmja... ich ha mer grad überleit wie ich das amigs mache. wenns engi kollege sind meldi mi no am gliche tag oder am tag druf und säg merci, hani bis jetz immer gmacht. aber vilicht denked ebe grad die enge erst recht es seg ja eh klar dass sie chömed. oder sie meined es göng ja no so lang, da cha mer sich au ziit lah...



 1 .. 705 .. 1408 1409 1410 1411 1412 .. 2585 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.