Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 933 .. 1863 1864 1865 1866 1867 .. 2812 .. 3757
Yelena

nicht registriert

am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@mona33: mir hei e Western-Hochziit ;-)

Froue, i ha am Sunntig min Poltertag gha :-D
Es isch sooo toll gsi. ha mine ladys gseit, dasi nüt piinlechs oder blööds möcht mache und das hei si mit mir gmacht:

Am mittag simer schön ga zmittag ässe, när simer irgendwo i Jura hindere gfahre und dert id "Siki-Ranch" (e chliiine zo wo wiissi tiger het), dert heimer no dessert gno.
När isch dr Höhepunkt cho: mir si no wiiter in Jura hindere und dert ga Bogenschiesse I liebe bogeschiesse!!!! es isch sooo luschtig und toll gsi!!! ha dä tag mega gnosse!



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

hey yelena

das tönt i dem fall nachemene poltertag genau nach dim gschmack. schön dass dini ladies das so gmacht händ und das akzetiert händ, dass du kein klassische polterabig möchtsch. findi cool!!



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Guete mooorge Ladies

cool Nemo, freumi scho wenn denn mal s Föteli wirsch ufelade, so nett vo dine Eltere :)

Bi eus isch ja am Zischtig d Ameldefrist gsi und trotzdem fehlet no 10 Rückmeldige, das nervt mi halt eifach... werdet aber wohl bis Endi Wuche warte bis mär eus denn meldet

mmmh euses HZ-Thema wird echli mediterranisch si :) hend ja Palme im Resti organisiert und s ganze Menü so gstaltet mit viel Fisch, Meeresfrücht und halt eifach typischi mediterranischi Details :)

heeeey hüt i 3 Wuche isch euses zivileeeee :)



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

denn tueni hald bitz mit mir allei schriebe....

am 10.mai gangi mis chleid go abstecke, ich freu mi so mega dassis endli wiederemal dörf alegge!! am 11. hani denn geburi und denn gömmer mit eusne eltere im ochse (deht womer s'fäst händ) go znachtesse. mmmmmmhhh, wird sicher wieder mega fein

hmmmm, was hani no zum verzellä... das mitem ufs wc ga händs mir deht im lade au so gseit, dass ich söll alli lage vom chleid in reifrock inelegge und denn de rock ufe hebe. wemmer es seeeehr voluminöses chleid hät, denn söll mer verchert ufs wc hocke, suscht chammer denn normal ufs wc hocke.



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

hoi emma

cool, nur no 3 wuche!!! mega! ich muen no warte... ghat no 114 täg...



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

das tönt aber au cool mit palme und so...
wegem menu isch no muetig, nöd?? händer alternative für die wo fisch nöd gern händ??



valey  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

heyy nemo
xD ja i be i de kaffipause gsi hihi

coool weg de cardbox muesch denn zeige nemmt mi wunder..
ha ebe die boxe im ikea au gseh ka hihi

und voll schad dass sie ned cha choo :( wär au chli trurig wenn öpper ned würd cho wo mer wichtig wär


Yelena
cool freut mi dass en super polterobe gha hesch :))
mine isch i zwei woche freumi schoo


ahh nemo voll cool wegem kleid :D :D
wo ich gange be go abstecke hani so imene hinterrüümli müesse abstecke
dett isch de bode und s liecht ganz komisch gsi
de hed mis kleid ganz anderst usgseh... bi de so verwirrt gsi dasi en tag spöter nomol gange be und nomol aprobiert ha vorne bi dene richtige kabine de send zwiffel weg gsi :D



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Ja, mir hend Total en 7-Gänger, drunder gitts Nudle, Risotto, Fisch mit Gmües und Fleisch mit Heröpfeli... für die vo kei Fisch gern hend, hetts suscht gnueg anderi Sache denki :)



Lus

nicht registriert

am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@yelena
jeee die ranch kenni! Dete simer aube au jahr einisch äne....
Schön, hesch di tag so chönne gniesse! Findes äbe immer schön, wenn d fründe u kollege uf d wünsch vo eim igöh

@hochzytsthema
hmmmm heimer nid ehnder haut chli 0815
mir chönntes ou unter ds thema "frag mutti" steue... das isch doch sone internetsite/buech womer zB cha frage weli fläcke mer mit welem mittu am beschte usebringt... wär glou bi üs nid mau sooo schlächt

@nemo
hihi de sis bi mir no 113 täg



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

ah ok emma, denn isch ja guet
ich bin ebe genau so en kandidat wo kei fisch und meeresfrücht isst, darum isch mer das grad is aug stoche
händer denn au so deko mit wasser und sand und so?? oder was macheder??

@vale: has doch denkt dasss ide kafipause bisch!! die büro lüt sitzed um die ziit immer im kafi



 1 .. 933 .. 1863 1864 1865 1866 1867 .. 2812 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.