Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 933 .. 1864 1865 1866 1867 1868 .. 2813 .. 3757
Mona83  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

oooh emma: so coool, demfall sinds bi mir 3 wuchä und ein tag. hei diä ziit lauft, krass.

yeah cool yelena din poltertag und natürli dis motto, das wär bi üs di zweit wahl gsi. min polterabig isch däfür ächli i däm style gsi.

emma, duä nur nachäfrage wen sich d lüt nöd agmäldet händ. find das isch dis rächt.

valey mach mer kei angst, muäs am fritig go absteckä und hoffä mir gfallt s chleid no, s isch ja sooo lang scho här.



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@valey: isch guet häsch das gseit mitem liecht, denn gangi nämli mit mim chleid denn au no as liecht go luege!!

@lus: ja säg nt, du bisch mer immer en tag vorus

@me: jetzt hani grad für am 11.5. ( a mim geburi) chöne en termin uf di drü abmache für im schloss. denn chani mit mim gg zersch is schloss ufe mitem schlossherr alles go bespreche und denn gömmer nacher im ochse go znachtesse mit de elter! oooh, das git doch en schöne 31. geburi!



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@mona: das hoffi ebe au. aber es hät mir sooo guet gfall und ich bin au nieme go chleider ahluege, ich denkä scho dasses mir no wird gfalle... mol mol... das chunt scho guet.
bi mir chömed ja no so chlini schulterärmeli dra, die händs jetzt mal zwägschnitte und die sind mal provisorisch drah gmacht, damit ichs mir denn bi absteckä mal chan aluege... bin mega gspannt, denn gsehts chleid grad nomal andersch us.



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Ja Nemo, d Deko wird mi Muschle, Perle, Sand und so si :) han erst im Juni s Gspröch mite Floristin, werdet denn det alles gnäuer bespreche :)

Mis Kleid müesst im Mai langsam mal cho... bin scho ganz chribbelig

@Mona: ja ich weiss, aber min Fründ findet mir sölet die Lüüt so ignoriere wie sie das mit eus gmacht hend (wenn sie das nöd gnueg wichtig fändet, denn sölet mir au nüd degliche tue) aber ich chan das nöd... han Angst dass denn i 3 Mönet öper chunt und s Gfühl het er chan sich no amelde.......



valey  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

nemo und mona

jaa i be schono verschrocke woni s kleid ahgha han
ich und mis mami hends mega kritisch agluegt
es hed irgendwie voll anderst usgseh...

s geilste isch gsi
ich stoh dett... die frau am obe am ergendwas am kleid aluege..
seit sie so.. ja do mues me de tüll chli kürze

was macht sie???
nemmt scher und schniiiidet volll quer duree!!!

ha krise becho!!!

de hed sie gmeint, ja d maschine macht denn das schöner
ha voll panik das sies grusig mached!!


und ebe s kleid hed ganz anderst usgseh..
lueged dasses richtig sitzt und gönds nomol im andere liecht go aluege



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Ui valey echt? Ou nei... isch sicher mega schlimm gsi... was meinsch aber jetz, bisch beruhigter? Muesches nomal go aprobiere?



valey  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

ja ich be ja nomol gange nachem abstecke zum nomol sicher si
schlussendli hed ja das kleid gnueg kostet..

und be beruhigter gsi :))

aber wo die frau die scher gno hed und eifach gschnitte hed beni scho uuuere verschroke



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Ja klar.. das glaubi... ui...

hesches denn jetz scho dihei oder wie lang gahts zum d Änderige no mache?



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@ema: das tönt mega schön!! mir händ ebe zersch au so was welä mache will mir totali reisefüdli sind und au tauched usw... aber denn sind eus die puzzle id queri cho

@chleid: ja valey das glaubi dass denn grad en schock gha häsch!!
bi mir isch au mis mami debie und sie isch glernti dameschniederin. das wird denn sicher no witzig!!



CoRa  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@Mona, üsi Hochzeity wird ufnere wiese grad am waldrand a stattfinde.
Mer händ es wisses zält mit holzbode. d'belüchtige wärde wissi japan chugele si.
und dekoriert wird alles im vintage styl. der tätschmeister esch en buur (ledig und en tolle typ faus öpper en ledigi kollegin het!) und het so vell sache dihei wober chönt bruche :-)

mir wäre es raucher/ lounge ha mit heuballe :-)

und au s'apéro nach der kirche wir im CH/BR motto ghalte und äbä falls alles im vintage look

So setts üsere meinig no de usgse (S'Zält wämmer bez legerer igrechtet ha)


@nemo, schaffe ufnere privat bank in ZH- und sueche au i däm gebiet weder öppis.



 1 .. 933 .. 1864 1865 1866 1867 1868 .. 2813 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.