Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 935 .. 1867 1868 1869 1870 1871 .. 2814 .. 3757
Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@emma und valey: ich würs menu au so durezie wies eu passt. wenn er mehreri gäng händ und aber statt fisch au fleisch abotte wird, denn isches ja ok. wenn jetzt z bsp. en drüganer häsch und häsch im hauptgang fisch und kei alternative denn findis doof, aber so häts ja gnueg für alli!



valey  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Lillyyy
ahh guet isch ned nur mer passiert :))
ja has au bi chez janine und chas am 30. juli go hole... hoffe chunt gli de tag hiihi

:))


emma wegem risotto
guet ebe ehr hends dett bim grosse menü de gohts

mer hend ebe am zivile folgendes

Melone und Schinke
Risotto
Roastbeef mit Kartoffelgratin und gemüse


ich denke pilz hend die meiste gern...
aber ebe mini tz wo ich das letsch mal scho lut überleit ha pilzrirostto
sie so grad: neii ned pilz

velecht es normals?



mmm emma so fein aber das ehr so vel gäng hend :) find das emmer so cool a hochzite hihi.. mer hend 5 am grosse med sorbet



Canoa  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Hey Froue ehr send super!!!!! =)
Merci aune zäme....



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Ja genauso hemmers gmacht Nemo... eus gfallts mega, freumi scho riesig ufs Esse



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@canoa: immer gerne!

@valey: wenn ihre pilz nöd passed, denn chasis ja usefische.. isch ja keis problem bimene risotto.



elea  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

mer hend au pilz ide sauce. ond i weiss dass 2 gäscht das abartig hassed! aber mi frönd ond i hends mega gern! aso gehts pelz mer zahlets aso bestemme mer



Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Valey das tönt au super, mmmh... also suscht wenn sies dir explizit gseit het, gitts ja no viel feini Risottos, da chönds dir sicher en Alternative empfehle

Ja, bi eus isch ganz schlimm ahaha.. am Anfang hani echil zwiflet, aber schlussendli ischs ä typischi italinienischi HZ, denn passt au de 7-Gänger :) mir hend aber würkli abgmacht dases nöd riesigi Portione sölet si, en normale Teller demit d Gäst würkli au alles chönd probiere wenns dezue Luscht hend



CoRa  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

elea:
cora de stil gfallt mer au mega! liebe die vintage outdoor hochzite wos öberal of pinterest het

wend ehrs de genau au so ha metem offne zelt ond so? wie machet ers wenns chatze hagglet ond störmet? hette der no en ort woner chönet ine go?


hihi, mer händs guet wätter bstellt seich. wenns so sett si, händmer es schluch zält wo zum igang fühert und glichzitig eis wo zum wc fühert- esch alles organisiert wenns so wär

mir händ es zält wo zue isch, bi guet wätter chömmer d'wänd zämme schiebbe und metnere masche schön dekoriere



elea  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

ah super!!!
ofs beschte hoffe ond förs schlechtischte plane!!!

hoffe aso au schwer dass mer em freie chöne trauuig ha. s zelt wer au schön, aber natürli ned so schön wie dose!
aber wenn me en gueti schlecht wetter alternative het esch das scho mega beruhigend!
wie maches denn met de deko? wetsch au so antiki sache ufstelle oder was hesh planet?



valey  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

jaa sie hed ebe ned gschmack au gar ned gern

ha mer zerst überleit ja machi was anders...

aber de hani weder überleit.. ey weg einere person müesse ganz ändere obwohls mer gern hend??


chasches eh ned allne recht mache vo dem her...



 1 .. 935 .. 1867 1868 1869 1870 1871 .. 2814 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.