Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1058 .. 2113 2114 2115 2116 2117 .. 2937 .. 3757
LucyLu  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

Mona, ich weiss ebä voll nöd ob ich's chönt, ha na nie vo 50 Lüt mim Schatz d'Lieb gstande. Bin eigentlich nöd so de Typ aber es wär halt scho uuuuh schön und ich chönnt mer vorstelle das mim Schatz den Träne chömet. Hach, ich weiss es voll nöd. Find ha öpis sehr schöns gschriebe, churz und schlicht aber s'Wichtigste isch erwähnt. Hmmm... evtl. lahni s'glich vo de Rednerin vorlese, öpis persönlichs würdi ebä scho na schön finde

jaaa es isch ebä ächli doof, mini TZ isch am Abig vorher na anere Geburiparty vo ihrem Schatz, drum chan sie nöd zu mir cho und allei bliebe möchti nöd. Da min Schatz und ich getrennt schlafet isch er am Abig gar nöd die Heime. Ha denkt evtl. gangi mit es paar Kolleginne na am Züri-Fest verbi, mal gucke. Oder ebä so en lässige Ladies-Abig mit DVD luege, Knabersache, Moscatto wär halt scho au na lässig.



LucyLu  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

elea:
lucylu mer machets eso, das mer zeme met eusem Pfarrer eusi eheverspreche verfasse (er het do meh ahnig as mer :) ond de wird er satz för satz vorsäge ond mer redes ehm de noche. das werde aber nome 4-5 sätzli si! weisch wini meine? da fendi e gueti lösig. so chöne mer enand öpis persönlichs sege ohni dass mer mönd nervös de zettel die Hand hebe :)

Ja ich weiss wie du meinsch, das hani mir au mal na überleit. Das wo ich mal gschriebe han hät au nur öpe 5 Sätz, isch also würkli nöd viel. Hmmm... ich weiss es würklich voll nöd. Muss mal mer's namal überlege. Aber momentan tendier ich scho eher das es oisi Rednerin für ois vorliest.



valey  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

ahh elea voll süess wie ehr das mached :)) isch so schön wen me sich au was seit persönlichs...

mer hend eus glich fürs Ja säge entschiede... mis herz hed bim zivile scho meeeeegaaa klopft dasis lüter als d stimm vo de standesbeamtig ghört ha.. und sind nur 15 lüt awesend gsi
stell mer scho vor i de chile de vor 200 lüt



LucyLu  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

Oh Gott Valey, also vor 200 Lüt chönnti das sowieso grad gar nöd. Aber bi ois sinds ca. 48, das gächti na...



elea  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

valey mer werde s trauverspreche ha ond s JA au no! das muess eifach si ha em Pfarrer au gseit dassi wet dass mer einzeln JA chöne sege. be scho a HZ gsi wode pfarre beidi gfrogt hend ob si wend ond de hend zeme müsse JA sege. hani bez schreg gfonde... :/

lucylu i wörd mol met de Rednerin rede, und si froge was si do för erfahrige gmacht het und was si dezue meint!!



LucyLu  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

@ elea: d'Rednerin hät ebä mit beidem scho erfahrige gmacht, es git viel Lüüt wo's Eheverspreche selber vorträget und es git genau so viel wo sie für's Bruutpaar macht. Sie selber z.B. hät's a ihrem HZ nöd chöne selber Vorträge obwohl sie sich gwöhnt isch vor viel Lüüt rede...

Tue mir das mal nachli überlege, danke aber für oii Antworte



elea  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

ebe ond so wie mers mache, velecht wer das au en Möglichkeit för euch?

aso i weiss scho jez i werde en reese frosch em hals ha aber ebe i wets mim frönd selber sege (oder halt noche plappere), do müessi jez halt öber min schatte sprenge...



LucyLu  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

ich chan mir ebä au vorstelle das ich sooo nervös bin und das automatisch wird gah mitem rede... bi mir isch das meisten so dass wenn ich nervös bin das alles eifach us mim Muul chunnt ohni das ich drüber nachedenke tue..



sabrinella  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

elea:
be scho a HZ gsi wode pfarre beidi gfrogt hend ob si wend ond de hend zeme müsse JA sege. hani bez schreg gfonde... :/



elea isch das per zuefall in niedergösge gsi wo beid jo gseit hend?? de were mer nämli am gliche gsi



elea  am 05.06.2013

Re: Bräute 2013

i glaube ebe au dasses so wird si...
ond i denke ebe, au wenni de halt e Kloss im hals ha, denke da chöne de alli nohvollzieh. erwartet jo niemert dassi mis sätzli perfekt chan ufsege.set de gäst jo klar si dassi nervös be onds en sehr en emotionale Moment esch. aber i han au bez s gfüehl dassi denne so werde nebe mer stoh ond das eifach automatisch goht....:)

hihi, nei sabrinella das esch die klosterchile st.urban gsi. aber anschiend geht's das no öpedie das das so gmacht wird he...

Zuletzt bearbeitet am 05.06.13 09:33



 1 .. 1058 .. 2113 2114 2115 2116 2117 .. 2937 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.