Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 118 .. 234 235 236 237 238 .. 1998 .. 3757
Nathi1985  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@bergeri
Lääk du mir do hesch jo mega ztue gha, wahnsinn. Aber dä Ufwand het sich sicher glohnt, find i würkli ganz e schöni Idee!!
I denks ez nur mengmol was me alles muess organisiere und immer widor chömed mir widor irgendwelchi Klinigkeite in Sinn, wo aber doch au wichtig sind

@Valerie
Aso i finds Motto und Farbe passed super zeme, hani jo au zersch wölle mache
Git jo so schöni Engelsflügeli zum kaufe, diä heti unter anderem fürs Gastgschenkli brucht!

Aso dä Saal wär jo nur für dä Apero oder?
Wenn jo muess me jo nöd schmücke find ich...
Aso mir hend dä Apero wens schön isch ufem Kircheplatz und wens halt wüest isch (was mir jo nöd hoffed) i dä Turnhalle wil dä ander Saal zchli isch. Klar isch nöd uuu schön, aber döt au no schmücke machi nöd denki...

Und jo mir froied üs däfür mit Dir

@MaLu
Soo cool, i froi mi au wen mir den dä Pfarrer hend und hoffentli au so en sympathische!



LadyWolverine  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

waaaah, Chef will dass ich Mittagessen hole.. Ausgerechnet heute wo ich keine Wechselklamotten dabei hab
Schisst mich gar nit a mit der Töff-Hose und nem labber T-Shirt durch die Basler Innenstadt zu rennen...

Naja, dafür darf nicht jede Geschäftsführungsassistentin so zur Arbeit erscheinen *schulternzuck* Ein geben und nehmen :P


verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013



MaLu  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@nathi.. drücke euch de ddüme..



Valeria01  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@ Nathi
ja numme für de Apero... nacher gönd mer mit Eltere und Trauzüüge go esse...
dunn villicht chli Roseblääter ufd Tisch aber suscht hani no nüüt überleit...

bez. engel...
ich han mer vonere Kollegin mega schön es Herz mit Engelsflüügel zeichne lah.. die nimmi denn als Vorlag zum d'namenskäärtli machen... und in Grossformat denn Tischbezeichnige...
Suscht ebe würdi gerne ööpis mit Engel i de iiiladige ha und im Gastgschenk... bim Gastgschnek isches so dasses mier mini SchwieMu schenkt... aber mal luege ich seggs ihre mal...
und suscht kei ahnig... wasi no mit Engel chan umserze... (ussert das isch natüürlich eis bin hahahha )



MaLu  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

ladywolverine ja das hat was..

vor allem ist es ja sicher gar nicht heiss, heute in den töffhosen rumzulatschen.. der soll dafür ein dessert springen lassen..



bergeri  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@Nathi: Jo as isch würkli an rechta Ufwand gsi. und so wias schiint gohts no wiiter. für üseri Tanta in New York isches nid möglich zum a Reiseversicherig z'buacha. scheisse.....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



LadyWolverine  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@MaLu pft von wege öppis lo springe.. Der schickt mich au, wenns hagelt und stürmt ^^^^

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013



Reebee  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@Valeria
hesch du so früäh chöne de termin reserviere?

@saal
i schlüsse mich mine vorrednerinne a, find en es bitzzu business-mässig.

***finally getting married - May 25th 2013***



Valeria01  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@bergeri... wieso nööd... hett sie ev e privati? Denn chasch uf die verzichte... mier hend de TCS und de ETI Schutzbiref dur das chönd mer im Summer (Gönd mit der MSC uf e Krüüzfahrt .. Mittelmeer) die Reiseschutzversicherig wos Schiff agit siilah... mier sind ja versicheret

@ Termin Standesamt
ja in Bülach chasch es Jahr vorher reserviere...



bergeri  am 27.04.2012

Re: Bräute 2013

@Valeria: anschinend gohts nid zum vum schwizer reisebüro us a annullationsversicherung für öppert im usland z'macha kei ahnig.... nnei si hen eba keini.

Miar hen au selber eini, i schaffa jo binera Versicherig und han jetz zum glück no chönna öppis macha, dass es bi üs goht.

coool. mit wellem schiff gön iar? und wo hera? miar gön denn mir MSC Splendida (Genua, Marseille, Barcelona, Valencia, Palermo, Rom, Genua)

bisch schu amol ufera Krüzfahrt gsi? oder amol mir MSC? wenn jo wia hets diar gfalla? Miar sin letscht Johr mir MSC Magnifica gsi. i finds eifach nur Traumhaft


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 118 .. 234 235 236 237 238 .. 1998 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.