Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1412 .. 2821 2822 2823 2824 2825 .. 3291 .. 3757
valey  am 01.10.2013

Re: Bräute 2013

jaa ha grad bezeli ziit :) momentan hanis chli stressig gha

freumi scho ufs ehefraue träff am 9 November ... wo und weli zit findets eig. statt? i weis nur s Datum



dandi78  am 01.10.2013

Re: Bräute 2013

eg weiss ebe noni obi cha cho as träffe. esch no offe...
aber mir heis mou dervo gha in luzern zmache imene cupcake cafi :-)



sonne13  am 01.10.2013

Re: Bräute 2013

hallo valey!!! oh, video, kuuuuuhl das isch sicher hammer! mir hend "nur" bilder, aber im nochhinein muessi säge, wär es video vo de trauuig scho no schön...



valey  am 01.10.2013

Re: Bräute 2013

huhuu sonne :) wie hesches soo'?

jaa s Video isch mega cool gmacht :D :D ha echt freud



Lilly4  am 02.10.2013

Re: Bräute 2013

juhu, entlich sind au mal eusi fötelis acho !! :-) (zum ussueche)
wer eis möcht gseh eifach säge, mach dänn e pn ...
uf s video müemer jetzt eifach no warte !

valey, eues schön worde?

weg däm treff: wenn und wo wird das si? ha mal glesä luzern... !?



sonne13  am 03.10.2013

Re: Bräute 2013

oh lilly, ich würd sehr gärn eis gseh

us luuter motivationslosigkeit zum schaffe triibi mi gliich nochli im forum ume , au wenn s hochziit verbii isch...
nöchscht wuche denn ändli flitterwuche! aber irgendwie chunnts mer so ned real vor, ich glaube ich glaubes erscht, wenn mer det sind... leider halt wirkli nur ei wuche... ich mögt meh verträge

wünsch allne wos ähnlich goht wie mir e schöne tag



Emma13  am 03.10.2013

Re: Bräute 2013

@Lilly oooh das freut mich für eu, wenni dörf, würi au sehr gern eis gseh

@sonne mir gahts genau glich... nur leider gahts bi eus no 10 Wuche bis zude Flittis weiss scho gar nüm was mache de ganzi Tag... bin total unmotiviert

Wohere gönd ihr?

Defür bini bald mitem Fotialbum fertig, ich glaub das Wuchenend chömmers denn bstelle :)



apple-pie  am 03.10.2013

Re: Bräute 2013

Guten Morgen, Mädels!

@alle verheirateten
Ich wünsche euch alles Gute zur Hochzeit!!!



sonne13  am 03.10.2013

Re: Bräute 2013

ou schön emma!!! bi wem bstellsch es? mir hend d föteli noni, also date, cha denn noch de flittis aafoh. mi gg hed gfunde, es seig denn guet wenn mer die heiged und ich chönn fotibuech mache, de heigi öppis z tue, ich bi furchtbar im momänt, cha ned ruhig hocke, muess duurend öppis nosche oder fuschte... find mi sälber schrecklich momentan...

mir flüged noch barcelona. hoffe uf warms wätter und sonne! mi gg hed zwor gfunde, ihm isch s wätter egal, mir heiged jo es tolls hotel buechet

ihr möched e grösseri reis emma, oder? ui 10 woche, das isch jo no es ziitli... hesch denn wenig z tue oder gohts der wie mir, arbeit wär scho ume aber irgendwie scho fascht e blockade?!? mini arbeitstäg sind halt sehr unterschiedlich, und momentan muessi so seich mache wo mer ned so liid... viellicht isch jo alles anderscht noch de flittis - träume darf mer jo



Emma13  am 03.10.2013

Re: Bräute 2013

@sonne ich hans mit CEWE erstellt, bin nur nochli am Fiinarbete mache :)

Oh schön Barcelona, mir sind letzt Jahr Endi September gsi und hend super Wetter gah, und suscht ebe... gitt ja immer öpis z'mache, Hauptsach Ferie

Ja, mir gönd 4 Wuche uf Australie / Fiji... ich freu mi zwar soooo seeehr, aber es gaht halt eifach no viel z'lang... Janu, da muessi jetz dure.

Bi mir ischs leider so das ich fast kei Arbet han, im Moment isches würkli sehr ruhig im Gschäft und ab und zue gits wieder mal chli öpis, denn hani wieder stundelang "Pause" isch recht müehsam... denn hoff ich doch mit dir, dases bi dir nach de Ferie wieder besser isch mite Arbet :)

@applepie HALLOOOO schön wieder mal von dir zu hören! Hattet ihr nun eures Hochzeitsfest?



 1 .. 1412 .. 2821 2822 2823 2824 2825 .. 3291 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.