Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1645 .. 3288 3289 3290 3291 3292 .. 3525 .. 3757
Lilly4  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

ja gäll, das isch wüki no guet ... als wenn mer bis zum letschte tag müsst schaffe, nei danke ! finds vorallem guet das mini fa das eh bi jedere schwangere macht ... isch echt uh erliechterend !

oke, dänn isch ja guet! will wenn mer natürlich nur no am erbreche isch verlürsch au all vitamine etc. und chans dänn scho nöd so guet für s baby si :/
folsüri isch super (isch ja wegem offene rugge) du wirsch vermuetli no s elevit becho am mentig, die nimmt mer die ganz schwangerschaft dur, hät b vitamine drin, isä und alles wichtige für s baby ;) aber wenns där so schlecht isch chans au si dass e anderi / ähnlichi bechunsch, aber sicher öpis, das bruchts nämli! ich han ebe nöd so mühe gha mit übelkeit, drum isch s elevit guet gsi, aber bi dä emma weissi z.b. dass sie wie du bitz glitte hät am afang :( und dänn e anderi/ähnlichi tablette becho wos nöd no verschlimmeret hät! gsehsch ja dänn am mentig hihi

hehe nei nei, isch imfall voll nöd schlimm wenn dä ma däbi isch also bi mier isch immer so gsi das er hinde a mier gstande oder au gsesse isch und 0 mitbecho hät was sie det une so verastaltet hät und ebe, t auge sind eh die ganz ziit uf dä bildschirm grichtet, isch also überhaupt nöd unagnehm! muesch där da kei gedanke mache ;)



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

aso i kenns vode kolegine au so, dass di meiste so 3-4woche vor de Geburt gar nöm gschaffet hend. und alli send brutal froh gsi drum. wel si eh nöm mögge hend...

muss me de d folsüri ned di ganz Schwangerschaft öber neh?
i hasi leider erst ab de 5te Woche avo neh welli vorher ned gmerkt ha dasi schwanger be.

und so bim gspröch met de fa esch er denn det au debi oder nor bim Ultraschall?
sorry mini domme froge



sonne13  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

elea, wenn mine maa cha mitcho (mer lueged dass ärs wenn immer möglich chann iirichte, bzw. dass mer termine so feschtlegged dass är au cha cho) denn isch är be allem debii (ussert bim bluetdruckmässe, is bächerli bisle, finger stupfe und gwicht mässe, das macht nämmli d assistentin). mine maa isch bim erschte undersuech ned debii gsii. det hed de fa en vaginale us müesse mache dass mer öppis gseh hed. aber mech hätts ned gstört wenn är debii gsii wär, esch jo nüd unbekannts



snet  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

@elea: Blöd, dass die Übelkeit noch nicht besser geworden ist. Ich glaube der erste Ultraschall wird nicht komisch, wenn dein Mann dabei ist. Er sieht ja nur den Bildschirm.

@lilly: Supi, dass du nur noch 50% arbeiten musst. Und bald musst du ja gar nicht mehr hin. Wirst du nachher wieder zur Arbeit zurückkehren? Ich habe auch mit meinem Chef gesprochen und möchte 1 Jahr Pause machen. Er versucht es möglich zu machen, obwohl wir nur zu dritt sind.

@me: Mir geht es so viel besser, dass ich heute 6 Stühle neu bezogen habe :-)



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

ah sonne di maa esch aso mim gspröch met de fa ond so au debi gsi. eigentli no guet, so ghört er au grad alles... i go mol devo us dassi ned di erst be wode maa metnemmt und dass si eus de scho werde sege wenner wo muess he stoh :)
het me denn bi dim erste US scho vell gseh sonne?
by the way, wenn hender eigentli usegfunde dass es 2 send?

ou wow snet du chasch 1johr pause mache, dasch jo de wahnsenn!



Emma13  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

Elea, mine isch bim erste Termin au debi gsi und chunt eigentli jedes Mal mit und d FÄ het nie blöd gluegt oder so, im Gegeteil sie isch amigs mega herzig mit ihm und gitt ihm d US Bildli demit er no stolzer isch ich han bim erste Untersuech au en vaginale gah, nacher immer über de Buch... und det isch er au hinter mir gsi, also het au nöd mitübercho was sie det une alles gmacht het :) also mach der kei Sorge, s isch nöd unagnehm :)

Ich han hüt morge leider di schlechti Nachricht übercho dass mini Afrag nachem 40% schaffe nachem Muetterschaftsurlaub nöd bewilligt worde isch, han 4 Mönet uf das Gspröch müesse warte und denn hends mi innerhalb vo 10min abgefertigt.. bin mega hässig und enttüscht, aber mittlerwile hani mi wieder gfange, defür chani meh Ziit mit eusem Schätzeli verbringe und chan mi ganz ufs Mami si istelle



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

danke euch, das erliechteret mi mega, ha halt ned gwlsst was mi so erwartet! aber jez freu mi rechtig!

ou neeeeeiiiiiii so en scheiss!!!!!!!!!
das dud mer mega leid Emma! do weri aso au entüscht! vorallem wend soooo lang hesch of das gspröch müsse warte! aber super, chasch es scho weder positiv gseh! dasch e tolli istellig!
wie chasch denn nacheten witerschaffe?



Emma13  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

Ich muess nachem Muetterschaftsurlaub chünde elea, hett wieder zude gliche Konditione zruggdörfe, also nachem Muetterschaftsurlaub im Januar wieder 100%... aber da hani nur glachet, also bitte was isch denn das für en Vorschlag!?!?

Bin würkli enttüscht, het ghofft dass mär mitenand ä gmeinsami Lösig gfunde hettet aber ich bin eifach vor vollendete Tatsach gstellt worde und 100% gahni sicher nüm zrugg, wett mis Baby doch gnüsse, finds fast ä Frechheit dass mär mir so öpis überhaupt abütet... janu, wird scho wieder öpis passends finde...



sonne13  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

elea, bim erste us hed mer ned viel gseh, so rundi "bölle" (mi maa find ufem bildli gsehts us wie zwei spiegeleier ) und zwei herzli wo gschlage hend. s erschte wo mi fa gseid hed wo er aagfange hed isch gsii: ah das sind zwei! ich ha ewig ned tscheggt was sach isch - be eifach det gläge, ha uf dä bildschirm gstarrt, nüd gseid und überleid: was meint jetzt dä? zwei was? zwei chind oder was?!? irgendwenn hed er de be de iistellige uf "2" gstellt, denn ischs mer langsam klar worde. aber so chönne glaube hanis irgendwie ned. am aafang bini scho chli gschockt gsii, aber noch churzer ziit hani mer gar nüd meh anders chönne vorstelle! mine maa hed sich denn mega gfreut und das uhhh cool gfunde und hed mi beruhigt, dass mir das scho schaffed. mir freued eus mega uf eusi zwillis und sie wärded vo ihm einzeln jede morge begrüesst und vorem is bett goh verabschiedet
ich finds guet isch mi maa alle debii - er dänkt immer a all die sache woni ha welle froge und jedes mol würd vergässe wenn er ned debii wär. er hed bis jetzt no ei wiitere undersuech verpasst, es loht sich halt mängisch wirklich ned iirichte, und das hed ihn rächt gstresst. nögscht mol chann är au ned mitcho, aber denn isch no de zuckertescht und das goht jo denn under umständ eh lang. für ihn ischs aber sehr wichtig chönne debii z sii und wenn immer mers chönd iirichte lueged mer dass es au goht...

emma, das isch jo en enttüüschig! aber du hesch rächt, gsehs positiv: gaaaanz viel baby-time aber ich finds scho blöd und krass, wie oft als frau muesch in suur öpfel biisse wenn nochwuchs chunnt...



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

aso sorry, genau nor onder einere bedingig wörd ich das agmesse fende. wenn si d 100% bedreutig vom chend wörde zahle. genau nor denne "döfes" der das abüte. aber nei das goht gar ned.... so öpis onflexibel! esch scho hemmeltrurig wie eim stei i weg gleit werde wenns om das goht!



 1 .. 1645 .. 3288 3289 3290 3291 3292 .. 3525 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.