Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1847 .. 3691 3692 3693 3694 3695 .. 3726 .. 3757
Emma13  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

hahah himpi hetsch vorher müesse nahluege wasd zueseisch isch bi eus ebe au so... ich muess säge, euses erste Date als Paar isch ade Streeparade gsi, vor 11 Jahr mir sind ein Tag vorher zämecho und denn s erstmal als Paar ad Streetparade sind denn nüm regelmässig gange aber das Jahr isch euse Jahrestag genau glich gfalle, also hemmer gfunde müemmer es Rivival mache isch lustig gsi

Oh schön elea, das isch halt de Vorteil wenn mär früeh Summerferie macht, denn chan mär im Herbst wieder gah

Also mir hend jetzt scho 2 Mal es Auto mit Chindersitz gmietet (beidmal z'Italie) und werdets jetzt wieder so mache, het jedesmal tiptop klappet. Muesch bide Buechig eifach ageh was für en Sitz dassd möchtisch (also Maxicosi oder de grösser) und sie sind immer iwandfrei gsi, mueschen eifach selber montiere und da mir e Isofix im Auto hend, simmer amig echli überforderet gsi ahahah



himbeer  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

haha ja d ferie und alles hani scho iplant, mega blöd gloffe. aber isch scho ok, isch ja au schön und als rednerin bini ja nöd de ganz tag det.



elea  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

döfi froge Emma bi wellere Firma ehr denn s Auto gmietet hend? secher esch as guet gloffe? das beruhigt mi grad! ha scho denkt schisst mi de ah wenn mer det stönd ohni chindersitz! was hesch denn eifach s gwecht vom chline ageh oder wie? geht jo do verschedeni sitz-variante



Emma13  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

Elea, mir hend beid mal bi Europcar online buecht... ich muess ehrlich säge min Ma het das immer überno, aber ich denke muesch s Gwicht vom Chind ageh bzw. wählsch zwüsche de verschiedene Kategorie us, s staht eifach vo 0-9kg oder vo 9-18kg etc. Mir hend jedesmal en guete Chindersitz übercho und zahlsch glaubs ca. 10 euro pro Tag. Au im September werdemer wieder es Auto mit Chindersitz miete... hend bis jetzt also nur gueti Erfahrige gmacht. S wär eus definitiv z'umständlich de selber mitzschleppe.. wobi mir also au scho Eltere am Flughafe gseh hend wo de eigeni Sitz mitgno hend aber mir hend jedesmal gfunde dass mär eh scho viel zviel Gepäck hend, en Chindersitz mags nöd au no verliide



elea  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

super merci vellmol Emma.
uh nei da wer mer au z blöd de selber metneh. und wenn du seisch ehr hend do nor gueti erfahrige gmacht denn ziehnd mer das secher au in betracht.
em Moment stinkts mer mega ome zluege weg emne guete Hotel bzw ehner Appartement oder Bungalow. wend met chend reisisch musch of so vell züg achte



Emma13  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

Gern :) ja s gaht mir grad glich mir söttet au no d Unterkunft bueche, suechet es Apartement ide nöchi vom Meer, mir hend nämli kei Bock jedesmal mitem Auto an Strand müesse usezfahre. Ich hans persönlich ime Bungalow / Apartement miteme Chind soooo viel agnehmer gfunde als im Hotel. S Chind isch eifach viel freier aber stimmt, achte muess mär glich uf einiges Wohi gönd ihr eigentli?



himbeer  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

ah ihr zwei, ich liebs mega unterkünft und hotels z bueche



Lilly4  am 15.08.2016

Re: Bräute 2013

hallo mitenand

oh emma, so cool gönder im sep wieder id ferie und dänn no strandferie wohi gahts dänn? elea und ihr dänn au no mir händ letscht jahr au es auto gmietet MIT chindersitz muess aber ehrlich säge hättemer keine gha wärs uf s gliche cho dä chindersitz isch so kaputt gsi, mein gott, mer hät dä chli nöd mal richtig chöne amache und dänn mit däne diskutiere trotz allem würi sicher au wieder MIT chindersitz miete und nöd dä eiget mitnäh, das wär mer also au viiel z umständlich! mit eim chind hät mer ja scho gnueg gepäck und mier dänn no mit 2 chline hihi ... bi eus gahts am 25.8. au entlich as meer juhu... freu mi scho mega!!!! entlich emal und nöchscht jahr hämer vor inere gruppe, also mit eusne engschte fründe id toscana z fahre... da freu mi au scho mega

himbeer, das machi au uh gern, chan mi amigs richtig drin verlüre (im hotels aluege, dureläse etc.) chch

emma, hammer mit euem jahrestag das jahr und dä streetparade händers dämfall lässig gha? im 2014 wo t parade am 2.8. statt gfunde hät bin ich däfür i dä wehe gläge mitem luis und eusi fründe händ dänn a dä streetparade uf eus agstosse haha



elea  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

Emma, ja mer send au scho imene Hotel gsi sowie au inere feriewohnig. feriewohnig esch vell entspannter. vorallem wenn er sis eigete zimmer het wod ned wines müsli musch omeschliche wenner scho pennt. und halt au wenner mol e schlechte tag het de esch die wohnig esse vell eifacher as em resti

mer wösse ebe nonid womer he wend :) eventuell weder uf südfrankrich falls mer eus dezue entscheide metem Auto zgo. metem flüger semmer offe för alles :)

himbi, döfi der demfall eusi kriterie Age und du öbernimsch das för eus? nei i maches ned ungern, aber be de oft öberforderet vom agebot ;)

ui lily, vor dem hani ebe genau angst! dass de chindersitz mega schöbig esch döfi froge bi welere Firma ehr denn s Auto gmietet hend?



Lilly4  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

guete morge!

ou südfrankrich würi au gern mal gah... hani bis jetzt NUR guets ghört :)

stell mer so e feriewohnig au viel entspannter vor isch mer bitz freier... und mit chlichinder ines reschti hocke chan amigs au wüki nur stressig si isch ja au langwillig so lang müesse sitze hihi

elea, ich chan där imfall nüm säge wo das mer s auto gmietet händ min ma häts dazumal übernoh... aber da mer uf sizilie sind und sowiit ich mich erinnere mag isch es glaubs so e sizilianischi autovermietig gsi also bi europcar sinder sicher besser ufghobe
ha en schock gha woni dä sitz gseh han!!! ohni wärer fascht sicherer gsi



 1 .. 1847 .. 3691 3692 3693 3694 3695 .. 3726 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.