Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1847 .. 3692 3693 3694 3695 3696 .. 3727 .. 3757
snet  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Wow, ihr wart ja richtig schreibwütig gestern!

@elea: Hmm man kann jetzt nicht sagen, dass Lasik veraltet ist. Aber es birgt definitiv mehr Risiken als eine berührungsfreie Methode. Die Methode, die ich gemacht habe, ist halt viel teurer in der Anschaffung (Laser kostet ein paar Millionen) und es braucht viel Erfahrung dazu, weil der Laser mit zig Daten gefüllt wird, wo was abgetragen werden soll. Das Lasikverfahren kann man in vielen Zentren machen, auch im Ausland ohne gross Wartefristen. Und bei dem anderen Verfahren stehen halt "richtige " Ärzte dahinter...

@Wohnung: Ja, also unsere knapp 120m2 kommen mir manchmal schon etwas klein vor. Aber ich bin ständig mit Staumöglichkeiten am Optimieren :-) Ich will eigentlich schon mal etwas gegen 150m2 haben, egal ob zur Miete oder im Eigentum. Aber momentan habe ich überhaupt keine Lust zu zügeln. Ich möchte einfach, dass klar ist, wo wir bleiben, wenn M. in die Schule kommt.

@Streetparade: Ui nein, das sagt mir also gar nicht zu. Erst recht nicht die Musik :-) Aber ein Erlebnis ist es bistimmt, aber mir einfach zu voll.

@Ferien: Auch wir gehen nochmals weg! Ende August ein gemeinsames Wochenende im Hotel Feusisberg und dann im September eine Woche in die Toscana. Wir haben ein Zimmer in einem Bed and Breakfast, aber es ist eine 70m2 Suite mit mehreren Zimmern. Also so ein Zwischending von Hotelzimmer und Ferienapartment.

@Mietauto: Wir haben jeweils einfach eines vor Ort gebucht (Griechenland) und der Kindersitz war auch eine Katastrophe. An einer Seite war der Bügel abgebrochen, wo man den Gurt eigentlich sichern hätte müssen. Dieses Mal haben wir ein Auto ab der Schweiz, wo wir natürlich unseren eigenen Sitz mitnehmen.

@me: Wir waren gestern segeln und hatten viel Spass, nur meine Hände sind etwas geschunden vom ewigen Rundachtern :-) Und meine Augen hat es auch überanstrengt (zu ausgetrocknet), heute sehe ich mal wieder so mittelprächtig.



elea  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

guet lily, de blibe bim tip vode Emma met Europcar

südfrankrich chani mega empfähle. esch wonderschön! geht so vell zom aluege (Natur ond schöni städt). mer gönd au oft för ei oder zwöi täg es Elsass! send mega fans! or d sproch esch bez es Problem ;)


merci snet för die usfüehrlech erklärig! ha gseh dass d pallas Klinik do bi eus en kostelose erst-test abietet wo abklärt wird ob d auge öberhaupt g eignet send förs lasere. be mer jez am öberlegge obi mol unverbindlech sell go. ha ergendwie soo mega Respekt devor...

ja das wegem schuelitrett fendi en mega wichtige punkt! wet eigentli wenn nötig vorher zögle. sost hanis gfüehl semmer a die Stadt bunde! wet ned dass s chend d schuel müsst wechsle. guet mer hend no bez zit bes den, aber die gedanke machi mer aso au :) esch din maa emmerno bez am omeluege wege wohneigetum? er het do gleb bez agfange met dem Thema gell?

ou toscana so schön!! das tönt super met dere grosse suit! esch jo de wörkli fast wine wohnig!

so cool, hender kollege met emne scheff oder wie Sender zom segle cho snet?



snet  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

@elea: So weit ich weiss, bietet die Pallas Klinik mehrere Laserarten an. Berührungsfrei oder eben Lasik. Du kannst ja jederzeit unverbindlich dorthin gehen, dann hast du ja schon mal eine Ahnung. Wirklich abklären lassen kannst du es aber nur mit der ausführlichen Voruntersuchung.

Ja, ich will auch nicht, dass M. die Schule wechseln müsste. Aber ich würde halt sehr gerne bei uns im Quartier bleiben. Mir gefällt es richtig gut hier, nur müsste eine etwas grössere Wohnung her. Es gibt bei uns auch ein paar 170m2 Wohnungen als Eigentum, aber bis da eine frei wird... Momentan ist eine 5.5-Zimmer Wohnung frei, aber für 1.25m, viel zu viel.

Nein, ich bin am Schauen wegen Wohneigentum, mein Mann macht nichts. Aber es kommen kaum Angebote rein.

Man kann sich jederzeit ein Segelboot mieten bei uns. Funktioniert wie Mobility.



Lilly4  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

mir händ au ca. 120qm (weiss es gar nöd gnau) s guete isch aber, mer hät so mit sicherheit kei unnötigi sache umestah grösser wär natürli scho besser, aber für eus langets... händ au e offnigi chuchi und das findi dä haaaaammer, vorallem mit dä chind, chönds schön spiele und ich han alles im überblick oder au wenn bsuech da isch, chamer trotzdem schön mitredä und fühlt mer sich nöd ganz so allei :)
das mit dä schuel isch ebe au mini überlegig gsi, ha unbedingt, sogar no vorem chindsgi, wellä zügle, das mer notfalls au wieder zrug chöntet falls mer eus nöd würet wohl fühle... aber ich glaub das werdemer nüm in betracht zieh, fühlet eus uh wohl da womer jetzt sind und t gmeind isch wüki uh schön! grad mitem see vorne dra, dä chindsgi isch au i dä siedlig, hät sogar e krippe und und und... jetzt fehlet nur no 2, 3 sache und dänn hämers langsam



himbeer  am 16.08.2016

Re: Bräute 2013

mir sind au am richtige ort, s huus wo in planig isch würd nur es paar hundert meter luftlinie wiiter weg ligge aber eher no imene ruhigere quartier, isch also voll ok so.



elea  am 23.08.2016

Re: Bräute 2013

hallo zemme

ja genau, d pallas bietet sone gratis churztest ah zum luege obd auge öberhaupt förs lasere geignet send oder ned. alles witere wer denn kostepflichtigi beratug. döfi froge was för en korektur du vorher gha hesch? i ben met -4.5 fast blend de müsstes denn e starche laser före hole


ond i dem huus wo er jez woner, geht's det au grösseri wohnige zmiet? vellecht chönd si euch det ufe Warteliste due?

ah tönt cool! aber do musch de segel-schiin ha nemi a oder?


jo genau lily, offni chochi esch es muss! gsehs au so! chamers gar nöm anderst vorstelle!


himbi, wie eschs die home-Expo gsi? hender bez chöne Idee sammle? gehst scho weder chli News vom projekt hus-bou?

i be emmerno am luege womer em Oktober he wend. Korsika esch de Favorit momentan! well mi maa unbedengt as Meer wet, ond mer send nonie gsi! ossert s flüge macht mi bez nervös. ke ahnig wie euse wirbelwend ell 1,5h stellhcoek. armi lüt om eus ome hender tiips öbrigens? Emma ond snet ehr send doch scho erfolgrich met euchne buebe gfloge!?



himbeer  am 23.08.2016

Re: Bräute 2013

ou elea, korsika isch sehr schön. ich finds nur schad ghörts zu frankriich da ich en absolute italie-fan bin, aber d insle isch echt traumhaft.

a de home-expo sind mer glich nonig gsi, isch eifach zviel los gsi die letzte paar täg. mir händ denn gmerkt dasses nur en stress wär und ich wott wenn scho denn au gnueg ziit ha wenn mer det sind und nöd dur all hüser durerenne. es git also nonig viel news momentan.



snet  am 23.08.2016

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Also ich hatte eine Korrektur von -3.5, deiner also nicht so fern. Anscheinend geht es bis -12 oder -15, bin nicht ganz sicher.

Nein, flächenmässig ist unsere Wohnung schon die grösste. Und eben, ich will dann halt auch nicht mehr Miete dafür bezahlen.

Jep, man braucht den Segelschein, aber nur jemand auf dem Boot.

Naja, mit dem Kleinen zu fliegen ist und bleibt mühsam. Er wollte ständig rumlaufen, spielen und konnte nie stillsitzen. Zum Glück hatten wir zweimal einen eigenen Sitz für ihn (Flug war nicht ausgelastet). Aber er hat auch jeweils noch ein wenig geschlafen auf dem Flug.

@himpi: Hehe, würde es deinem Italo-Herz besser gehen, wenn Korsika zu Italien gehören würde?

@me: Ich hatte wieder eine doofe Nacht. Bäääh. Schön gibt es Redbull.



himbeer  am 23.08.2016

Re: Bräute 2013

@snet: haha irgendwie schon. obwohl korsika ja auch nicht klassisches festlandfrankreich (die korsen sind da sehr empfindlich ;-)) und sehr nahe bei italien ist, merkt man den mentalitätsunterschied sehr stark, finde ich. und spätestens wenn ich den mozzarella auf der pizza separat bezahlen muss, hört es für mich auf



elea  am 23.08.2016

Re: Bräute 2013

jo aso mer esch italie au sympatischer as frankrich nome scho weg de sproch (obwohl i ja beides ned chan). aber mer liebe halt s Elsass und südfrankrich, drum denki wörd eus Korsika secher au guet gfalle. :)
guet ehr send ja au länger gfloge snet gell? Korsika wer nor 1,5h! und ebe cooli flog ziite, genau wärend sinere schlöfli zit. guet chan au ed hose go wenner de ned pennt und müed esch Emmer bez es Lotto met chend

snet, send die andere nächt aber sost besser gsi? einzelni usriise send jo "normal".

himbi, ja hesch recht, dorre sekle wer schad. wenn denn muss me sech ziit neh. geht ja au vell zom luege. ond öpe die schaffets die veräufer au eim ines gspröch zverwickle



 1 .. 1847 .. 3692 3693 3694 3695 3696 .. 3727 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.