Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1851 .. 3700 3701 3702 3703 3704 .. 3731 .. 3757
snet  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@Emma: Schön habt ihr Geburtstag gefeiert. Ich bin immer noch gespannt auf die Bilder des Kuchens! Geniesst Sizilien!

@lilly: Ist doch schön, wenn dein Kleiner selbständiger wird. Das finde ich immer mega schön zum Anschauen.

@elea: Ich hoffe ihr konntet Belgrad geniessen? Was war denn dort dein schönstes Erlebnis?

@Ernährung: Also wenn ich keine Lust auf Kochen habe, gehe ich mit dem Kleinen ins Restaurant. Er verdrückt aber auch locker eine kleine Pizza. Und sonst koche ich z.B. beim Znacht etwas mehr, dass dann noch zum Zmittag gegessen werden kann. Gestern gab es zum Zmittag Gemüsespätzli mit Fleischkäse und am Abend Lahmacun. Nun esse ich heute noch am Mittag die restliche Lahmacun und am Abend gibt es dann Salat. Für den Kleinen dann einfach alles aus dem Salat, ausser dem Grünen. Und wenn er das nicht mag, gibt es Joghurt mit Haferflocken.

@me: Ich bin zurück aus den Ferien und mein Pult ist gar nicht so überstellt :-)



elea  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

merci förd nochfrog snet. ja mer hend Belgrad mega gnosse! Esch e tolli Stadt. hmm s beste erlebniss? definitiv d mönsche und s esse! mer send öberall sehr herzlich omsorgt worde ond hend gesse as were mer d könige! em einte Restaurant hemmer 4h lang gesse. ond es esch, ohni wetz, s beste gsi woni e mim ganze lebe je gha han! leider hemmer eus oft so öberfresse dass mer em usgang nöm so hend möge hett de usgang gern nomeh uskostet

am donstig zobe womer de chlii zo sim grosi brocht hend. esch de absched mega schwer gsi. ha de ovem haiweg sogar paar tränli müsse verdrücke :( aber so bald mer em flüger ghocket send hani mega chöne abschalte und be wörkli voll weg gsi. has rechtig gnosse mol ke verantwortig zha und weder mol nor müsse zomer z luege. aber hend eus de natürli sehr gfreut de chlii weder bi eus zha am sontig :)

hesch demfall guet weder agfange nach de ferie?das esch Emmer schön, wenn me am mäntig nach de ferie ned grad met arbet bombardiert wird und langsam weder chan istige :)



snet  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

Wow, das beste Essen, dass du je hattest? Was hast du denn gegessen? Wart ihr auch an einem Folkloreabend mit Musik und Tanz? Es ist unglaublich was man dort alles essen kann und wieviel man für sein Geld bekommt.

War der Kleine in dem Fall das erste Mal auswärts am Schlafen? Habt ihr noch etwas geshoppt?

Glaube ich, dass du glücklich warst wieder den Kleinen in den Armen zu halten. Gestern ist mir wieder aufgefallen was für ein grosses Plappermaul M. ist. Er redet ununterbrochen Am Sonntag hat er meinen Mann in die Küche gezerrt und gesagt: "Papa, choche!"



elea  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

ja wörkli s beste esse woni je gha han. em Toro. esch direkt ade Sava. mer send det he well eus e frönd wo us Belgrad esch, das empfohle het. mer hend de zom chelner gseit mer wend vo allem bez probiere. und de hetter vorzue Emmer weder platte met esse brocht. mer hend so lang gesse bes mer eus nöm hend chöne bewege. es het vell sachd gha met ganze spezielle kombinatione wome sech gar ned so het chöne vorstelle dass das passt. aber wenn mes de gesse het eschs en gschmacksorgasmus gsi
ja mer send au ei obe imene typische serbishe Restaurant gsi und hend Karađorđeva šnicla gesse! und rengs om eus hends musig gmacht und gsunge und tanzet. es mega Erlebnis gsi :)
de chlii het scho 2 mol uswerts gschlofe, aber halt nonie 3nächt anenand. Emmer nor ei nacht.
di andere send ned so shopping-begeisteret drum hani ned so vell möglichkeite gha. ha paar Sache före chlii kauft. för me nüt, ha ned so lust gha för me selber z luege. be jo di ganz zit vollgfresse gsi

jo s Video womer mol gschickt hesch woner red, esch wahnsenn! er redet so dütlich! und dass er jez scho wörter zeme henkt esch mega cool! er macht das ganz toll metem rede was chaner de scho alles för wörter sege?



snet  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

Wow, das klingt wirklich nach einem super Essen. Ich mach das auch in der Schweiz so, dass ich einfach sage, bring mir was gerade super ist Hehe, ich war auch nicht so in shoppinglaune, weil es einfach zu heiss war und ich zu verschwitzt um Kleider anzuprobieren. Aber ich habe trotzdem ein Kleid ergattert.

Der Kleine hat bei uns bis jetzt auch max. 3 Nächte bei seiner Grossmutter verbracht.

Hmmm, was kann er alles schon sagen? Mama, Papa, Grosi, Telefon, Rutsche, Ball, Flugi, Bus, Lastwagen, Auto, Camion, Car, Sitzen, "donde" (unten), Bär, "oh nein", Trinken, Wasser, Sirup, Fläschli, Putzen, Laut, Heiss, Fein, Essen, Kochen, Pizza, Spaghetti, Spätzli, Würstli, Käse, Glace, Schoggi, Dessert, Joghurt, Ja, Nein, Hund, Katze, die Namen der Katzen, Schlafen, Bettli, Muntschi (Küsschen), seinen eigenen Namen. Bestimmt noch einiges mehr, aber ich kann mich gerade nicht erinnern



himbeer  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

ou elea das tönt ja super bi dir! ich freu mi au scho so uf barcelona, aber langsam hani au chli bammel vorem abgeh. euse chli schlaft ja sogar 4 nächt uswärts, uiuiui. und am samstig i 3 wuche au no ei nacht will mer ane hochzit iglade sind. aber ich freu mi au!



elea  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

ja so fahrt me die regel nie schlecht. die wösse am beste was grad frösch und fein esch
genau ja, das chunt dezue. wenns so heiss esch het me gar ke lost zum aprobiere. me esch ja so verschwetzt..

esch de bi euch guet gange woner 3 täg weg gsi esch? bzw wie esch er gsi wo ehr weder dehai gsi send?
mer merke jez scho dass er mega a eus chlebt und ned wet dass mer weder weg gönd. au stoht er plötzli 1-2h früehner uf. wasi gar ned cool fende hoffentli pendlet sech das weder i!

WOW dasch ja wahnsenn was er met sine nonid mol 22mt scho alles cha sege! mega cool!

ui himbi i gspühr di mer esch das abgeh vorher au recht ovem mage glege. ei nacht esch easy, aber grad mehreri send scho öpis anders.... eifach d verabschidig fendi so schlemm.. aber ebe so bald z Barcelona wersch si, wersch di vögeli-frei füehle



snet  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

Also bei uns war das gar kein Problem als wir 3 Tage lang wegwaren... Haha, er wollte lieber nicht nach Hause kommen, sondern wieder mit seinem Grosi unterwegs gehen. Manchmal will er auch mit ihr telefonieren, da hält er mir das Handy hin und sagt Grosi.

Ja, wenn er irgendetwas hat, kann ich ihn fragen, was er denn möchte. Das erleichtert das Ganze natürlich schon. Ah, rausgehen sagt er natürlich auch viel und tschutte



elea  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

glaub de M. eschs pflegeliechtiste chend öberhaupt! wenn eusi so wer, hetti scho 3 chend
nei dasch wörkli super, je meh das si sech chöne usdröcke. und nöme es rote esch was ehne echt fehlt!



himbeer  am 20.09.2016

Re: Bräute 2013

hihi ich bi ja au scho 3 nächt weg gsi aber det isch de chnopf halt bi sim papi gsi, da bini genauso beruhigt wie wänni dihei wär. aber jetz ischer bim grosi so lang. jänu die werded das super mache mitenand.

euse quatscht wie en grosse, aber halt nüt verständlichs. er schüttled immer de chopf wie wenn er würd nei säge, aber das macht er au wenni fröge "wotsch hüt ganz viel glace ässe und lang ufblibe", drum denki nöd das er würkli verstaht was chopfschüttle bedütet...



 1 .. 1851 .. 3700 3701 3702 3703 3704 .. 3731 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.