Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1852 .. 3701 3702 3703 3704 3705 .. 3731 .. 3757
elea  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

himbeer:
aber das macht er au wenni fröge "wotsch hüt ganz viel glace ässe und lang ufblibe
hahaha himbi, genial

jo do beni glich wi du, wenn de chli bim papi esch do machi mer noll gedanke und sorge. glaub do chönti au e Woche weg si. aber ebe wenn de s mami UND de papi ned ome send esch scho bez anderst. aber ebe glaub för d eltere esch das Emmer schlemmer wi för di chline. di werde doch gern bide grosis bez verwöhnt

wönsch euch allne e super schöne tag höt!



Lilly4  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

guete morge ihr liebe

elea, das tönt ja nacheme richtig coole tripp bi eu hammer! und au daser so meega guet gesse händ, genial!
himbeer, so luschtig, "ganz viel glace esse und lang ufbliebe" chch was händ ihr eigentlich für dä 1. geburi plant? mir müend mal ad säck was das abelangt-- r-

snet, so muess es si nach dä ferie (perfekt) - ja keis z überfüllts pult hihi ... so chasch di langsam wieder aklimatisiere

mir händ letschti en untersuech mit dä chli gha und e wiiteri impfig... dä arzt hät gfunde händ e ufgstellti, fründlichi plaude-tasche und überhaupt keis brüelli chind find das immer so spannend... nöchscht wuche muessi dànn no mitem luis gah



snet  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Hehe, dann hättest du aber schnell sein müssen bei drei Kindern zum jetzigen Zeitpunkt. Oder Zwillinge Ja, als ich den Kleinen von der Kita abgeholt habe, haben Sie auch erstaunt gesagt wie viel er wieder mehr spricht.

@babysitten: Hehe, mein Kleiner ist gerne bei anderen Leuten. Am Sa geht er zu meiner Mutter und sie gehen dann zusammen an die Kilbi.

Wenn er mit ihr telefoniert, kommt gleich Chips und Sirup. Hehe, das gibt es anscheinend bei Grosi.

@lilly: Super, dass der Untersuch so gut verlaufen ist. M. tut immer saublöd beim Arzt



elea  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

hihi ja , oder direkt ei ss nach de anderi, hetti au glängt

ja d Kita helft secher au met wege rede. det hets ja au älteri chend und det schnappes so vell uf und es motiviert zum plöiderle! euse chlii het die letschte täg au paar neui wörter glehrt. aber er redet ned asatzwiss so super und vell wie de M.
aber i ghör ne so gern rede met sim chline pips-stemmli
hihi lily, hend ehr sone plaudertäsche wid de snet ehre chli au eini esch? so schön esch demfall guet gange met de impfig?
ja euse esch do glich wi dine snet, min Arzt esch Emmer eis Theater obwohl er de liebst Arzt öberhaupt het

mengisch esch besser wenn me ned alles weis. het gar ned freud wenn grosis ehm Sirup wörde ge bi ehm merksch Emmer wenner zocker gha het, de seklet er winer duracel häsli ome tisch



Lilly4  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

ja zum glück gahts amigs wüki no guet bim arzt... dä luis isch immer so interessiert und bi dä 2 jahres impfig hätter nur 'aua' gseit hihi t impfige dävor bim istich aber scho au müesse brüelle ... das isch jetzt s erscht mal wo nöd!
hihi ja die chli isch die gröscht plauder tasche ghöret dä ganz tag nur sie, es typischs wiibli halt jetzt sinds au grad am seich mache im bett anstatt schlafe :) he nei! muess schnell go luege... glaub die chli hät es bild obe abe gholt



Emma13  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

Hallooo zäme

I'm back

Elea, freut mi dass ihr sonen schöne Tripp gah hend, wow das Esse tönt ja de Hammer... mmmhhh chönti also au grad here! Bin froh hets guet klappet mitem Chline... sich sicher uu schön gsi woner eu wieder gseh hend

Snet, wie sind eui Ferie gsi? Hender schöns Wetter gah? Jöö das isch denn herzig wie eue Chlii plapperet, s isch eifach uu süess ihne zuezlose gäll?

Euse Chlii het bis vor churzem sis Repertoire a Wörter gah, plötzli ischs denn zackzack gange und er het jede Tag öpis neus gseit und sitem 2. Geburi redt er wie es Buech macht chlini Sätzli und ich muess amig mega s lache verkneife wills so herzig tönt Ouuu säg nüd, han ja gar keis Kuecheföteli uf FB tah probier nachher eis vom Handy ufezlade.

Lilly jöö wie herzig eui chli Plaudertäsche freut mi dass alles guet gange isch bim Arzt. Mmhh mir hend au eher en Kandidat vo bim Arzt nüd seit, nüd macht und am liebste grad wieder wür heigah hend Mitti Oktober denn d 2-Jahreskontrolle, bin scho gspannt...

Mir hend ganz ganz ganz tolli Ferie gah, hend wuuunderschöns Wetter verwütscht und ich glaube di beschti Wuche überhaupt, d Schuel het denn z'Italie wieder agfange und mir hend praktisch jede Tag en privat Strand gnosse klars Wasser, agnehmi Temperature und menscheleer... eifach PERFEKT d HZ sich au sehr schön gsi, het unter freiem Himmel ime Schloss stattgfunde, sehr romantisch gsi und s Esse natürli de Hammer.

So, ich han ä Berg Wösch zum mache



Lilly4  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

oh emma, hät dä chli vollgas gäh mit schnädere? es isch wüki zuuckersüess zum zuelose!!! hehe mitem lache muess mer sich amigs wüki recht zämerisse so geil! und eui ferie tönet wüki PERFEKT!!! so mega schön! e hz unter freiem himmel... ☆träum☆! git wohl nüd schöners und vom esse müemer gar nöd erscht afange gäll ! mmmh... dämfall gönder wieder mal um die ziit id ferie? wie isch mitem allei sitze gange im flüger? häts dä chli schatz lässig gfunde? ich bin so froh dörf dä luis jetzt allei sitze und turnt nüm uf eus umenand



snet  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

@elea: Dann wärst du aber wirklich seeehr schnell drangewesen.

Ja, super, dass die Kleinen nun schon so viel reden. Gestern Abend hat M. noch Konfibrot gesagt. Ist so eine doofe Mode, die er sich angewöhnt hat. Nachdem Abendessen nochmal etwas essen

Anscheinend ist sich unser Kleiner schon an Zucker gewohnt, er reagiert nicht mehr sooo fest

@lilly: Und ist nun Ruhe im Bett?

@Emma: Danke, unsere Ferien waren auch toll. Bis auf den letzten Ferientag hatten wir schönes Wetter.

Ja, unser Kleiner hört eigentlich niiie auf zu reden. Er muss auch immer alles kommentieren :-)

Und für welches Kleid hast du dich nun entschieden?

@me: Hier ist es meeega kalt! Und ich wollte noch Farbe kaufen gehen, aber ich glaube das liegt nicht mehr drin... Dann eben morgen.



elea  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

hahaha lily, ha grad luut müsse use lache wel dini chline 2 am seich mache sind und ned wend pfuse

Emma, ja mer hend eus fets of ehn gfreut. er het sech aber anschinend nor ove papa gfreut wel er esch strahlet ed arme vom papi gseklet

ou wow de henders aber perfekt breicht met de ferie! es tönt super schön! eschs de no gnueg warm gsi zom go bade?
för welles chleid hesch di schlossentli entschide bide HZ? ;)
ja han au grad s gliche wid lily welle froge. wie hets ehm gfalle en eigete sitz em flüger zha? :)

ja snet, wer so vell plapperet het au grosse hunger

för was bruchsch farb? bzw. hesch es neus projekt?



Lilly4  am 21.09.2016

Re: Bräute 2013

hihi unterdesse schlafets :)
jaa elea, machet amigs wüki en riiese mais und irgendwenn isch dänn ruhe und schlöflets schön chch hüt bitz spöter wills am morge no im auto kröset händ ...



 1 .. 1852 .. 3701 3702 3703 3704 3705 .. 3731 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.