Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1853 .. 3704 3705 3706 3707 3708 .. 3733 .. 3757
himbeer  am 10.10.2016

Re: Bräute 2013

ja das ghört mer würkli no oft, dass die zweite schneller sind. er isch ja au i de krippe und hett eigentlich gnueg vorbilder, haha. ich find ebe au, er macht amigs recht lang nöd so viel und denn plötzlich macht er en gump und cha denn grad vier neui sache glichzitig.



Lilly4  am 10.10.2016

Re: Bräute 2013

es git doch au die wo gar nie chrüchet und grad direkt laufet viellicht wird din chline au mal zu däne ghöre also ich wär amig no vor chönd sich t estelle nöd/nonig vom fleck bewege sie kennt jetzt wüki NÜD! gar nöd ladylike, eher en bulldozer



himbeer  am 10.10.2016

Re: Bräute 2013

haha ja ich finds ebe au sehr entspannt momentan. er chunnt scho fürschi, aber er hät sone spezielli technik wo er sich so über de bode schiebt und drum ischer recht langsam. sehr praktisch, er isch immer ungefähr det wo ihn zletzt anegleit häsch, hahaha

schad mitem job. aber muesch luege, du findsch scho no s perfekte. mini schwö isch au wieder am sueche für so 20%, isch nöd so eifach.



elea  am 17.10.2016

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

sonne, Emmer schön vo der zghöre! :) das tönt hammer wie dini 2 meitli plapperet hoffe ehr hend e schöne 2te Geburi gha!

himbi, ja weiss wad meinsch. all lüt dönd ergendwie as müsste chend met 1 laufe. debi het mi Arzt au gseit, das esch erst es Thema bide 18mt kontrolle. selber als mami stresst eim am wenigste, aber es schint bi allne andere Emmer es mega Thema zsi....
au wegem chrabble. euse het sech elle lang ovem buch dord geggend gschobbe, wine robbe . und de met 1 het er afange "normal" chrabble. und de escher super happy met dem gsi und het lang gar ke sinn gseh em laufe. esch ja so schnell gsi met chrabble. besch ja blöd wend laufsch i ha de Emmer gseit: ergendeinisch laufet all, aso wiso sorge mache? und si wachset ja sost shco vell zschnell.....

mer send set am FR zrug us de Korsika ferie! hends super schön gha flüge esch mega toll gange. er hets super gmacht. klar, mer hend ehn mega müsse onderhalte und er het es reese gschess gha met de andere lüt, aber er esch Emmer happy gsi, dasch d hauptsach!



Emma13  am 17.10.2016

Re: Bräute 2013

Mooorge mitenand

Welcome back elea! Freut mi henders so guet gah und de Chlii hets guet gmacht bim flüge... wie isch s Wetter gsi? Und het alles klappet mitem Autositzli?

Sonne, schön vo dir zläse, au dini Girls sind scho 2 worde, s gaht so schnell gäll, herrlich wie viel sie schwätzet, da hesch ja de ganz Tag Unterhaltig

Himbeer, oooh lahn di nöd stresse, die Meilestei sind so fürd Chatz mir hend gaaaanz en chillige Chinderarzt, grad letzt Wuche simmer ide 2 Jahreskontrolle gsi und min Sohn macht da üüüberhaupt nöd mit, geschweige denn vo irgendwelche "Tests" mache aber de Arzt het nie irgendöpis gseit, frögt mich eifach wie er sich macht und ich weiss ja was für es ufgstellts Plappertäschli er isch, drum machi mir da null Sorge. Jedes Chind het sis Tempo und irgendwenn gahts denn sooo schnell und er lauft und redt und du denksch eifach "ach wo isch die Ziit blibe!!!"

Eus gahts ganz guet, hend volls Programm gah das Wuchenend mit Geburifest und Familietreff etc. aber macht au so mal Spass.

Happy Monday!



elea  am 17.10.2016

Re: Bräute 2013

merci Emma :)
mer hend warmi täg gha womer hend chöne go bade und bez bewölki womer send go wandere oder go städtli aluege. het super passt för eus so :)

ja es esch ähnlich gsi wi bi euch wegem sitz em fall de sitz esch tiptop gsi aber si hend ne ned rechtig agmacht aso hemmer det zerst üsse e halb stond usefinde wie dass me ne richtig montiert aber womers de gschafft hend escher wörkli tiptop gsi! einzige wehmuetstropfe esch gsi, dass si eus voll verarscht hend z letscht mer hend s Auto abge am letschte tag, sends go abge und de typ wos Auto entgegenimmt dröckt eus e zettel id Hand und siet mer selle zom Büro go met dem. hend eus nüt überleit, gönd zom Büro (ca 500m weg vo det womers Auto abgeh hend) und det seges eus dass mer 135euro mönd zahle wells Auto so dreckig esch!!!!!!! hend natürli ke Chance gha öpis degege zsegeh, well das anschinend im chlidrockte stoht und si selber bestimme ab wenn es Auto "sehr dreckig" esch. und well mer natürli ove flog hend müesse hemmer au ned zit gha zom ewig cheffle (das wösse die natürli au). jez werde mer mol de Hotline alüte und bez motze. sorry 135euro zom es Auto z Butze, verdammti sauerei
aber das esch s einzige gsi wo doof gloffe esch. hend no mega glöck gha deför am gliche tag. die Stadt womer abgfloge send hets e tornato (!) gha und de ganz floghafe esch dicht gsi. hend de aber glich no e flog hai verwütscht. wer kacke gsi wenn mer am floghafe hange blebe wered. einisch Pech gha, einisch glöck gha


haha hesch au sone test-verweigerer Emma? euse chlii dud au lieber mötzle und trotze als die spell-test z mache bim Arzt.



Emma13  am 17.10.2016

Re: Bräute 2013

Elea, ohh so guet, sogar no bädelet... so schön!

Ach, hender au sones Züüg gah zum de Sitz montiere demit mär sich grad am Afang vode Ferie s erstmal ufregt gäll aber zum Glück isch er qualitativ guet gsi. Ouuuu nei, das isch denn ä riese Verar***ig!!! Das hani jetzt no nie ghört dass s Auto als "sehr dreckig" igstuft wird, hallo?! Und denn no 135 Euro für e dreckigs Auto zahle... ehm... schnell id Waschalag, 5 Euro und s isch wieder suuber, nöd? Findi e mega Frechheit, da würi also au mite Hotline luege, gaht gar nöd. aber hey, das mitem Tornado.... uiii das wär denn en Seich gsi wenn ihr nöd hettet chöne abflüge... also zumindest da hender es riese Glück gah Also im grosse und ganze alles guet gange

ahaha dine au? Ich find die Tests au öpis blöds... wür glaub au nöd mitmache



elea  am 17.10.2016

Re: Bräute 2013

jo i be scho gnervt gsi wegem sitz ha do gar ke geduld gha zom det ome bastle. ha de chli packt, be go spelle und ha mim ma gseit er sell do luege
ja gell, souerei! klar hets sand of de fuessmatte gha und s Auto esch dreckig gsi osse vom rege wells so ghudlet het aber wi du seisch do fahrsch rasch dord wäschalag und sugschs use. rechnet ned demetm das mer öpis guetscgribe bechöme aber wet glich motze

jooo, die test send wörkli en wetz eigentli. bide letschte kontrolle hetti er selle intresse för es büechli zeige. das büechli esch baer (minere meinig no) för Babys gsi und ehn hets gar ned interessiert. debi esch er sost de grössti büechli aluege öberhaupt. aber wenn die met dem Baby büechli chömet aber wi du seisch, me weiss jo selber was s chind cha und was ned



Lilly4  am 17.10.2016

Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

elea, das freud mich sehr händers so guet gha und isch dä flug au guet gange! hihi das mitem beschäftige kenni bzw die chline wo t sitznachbare unterhaltet t hauptsach isch aber wüki dass sie eifach happy sind und nöd müend brüelke wege ohredruck oder so :-/
das mitem auto isch aber wüki e mega frechheit - gaht ja gaaar nöd brichtisch eus dänn was t hotline däzue gmeint hät!? nimmt mi wunder...

haha was isch dänn das für en tescht "büechli ussueche"? händs bi eus aso nöd gmacht chch eher die versch. förmli richtig ine tue oder im büechli zeige/säge wo was isch, chli i dem stil :) dä luis gaht zum glück no gern zum arzt, aber isch scho immer so gsi, ihn interessierts eifach mega was amigs so gmacht wird/wies gmacht wird etc. händ aber au uh en liebe chinderarzt t estelle isch glaubs eher wie eui 2 jungs sie macht scho au mit aber wenn sie kei luscht meh hät dänn gaht gaar nüd meh... mer müsst sie i dem zimmer eifach mache lah/frei lah und dänn isch sie happy :p

elea, händer chli öpis los gha? amig isch es so wüki au no cool... qenn chli öpis lauft :)
mir sind am sa no spontan in chinderzoo und es isch mega schön gsi, händ glaubs grad e gueti ziit verwütscht + t sunne au grad no dusse gsi t chind händ uf jedefall uuuh freud gha

UND dänn hani no mitem fitness agfange :) eigentlich bini ja überhaupt kein fitness gänger - gaaar nöd, aber es hät det so en lässige chinderhort und so chönds 2x i dä wuche für es stündli chli ame andere ort spiele + ich mach vorallem au no bitz öpis für mich - top! ha dänkt lös mal es abo für 6 mönret und abem mai wieder dusse schwümme jetzt mal luege obis dureziehn

suscht gits bi eus grad nüd neus, bin immerno fliessig e 20% stell am sueche... aber isch wüki nöd eifach s passende finde, aber isch voll ok :)
t estelle wird scho gli 1! händ jetzt au no e passendi hütte gfunde-juhu!!!



snet  am 18.10.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Welcome back! Das ist ja wirklich ein wenig ärgerlich mit der Auto Rückgabe. Vor allem wusste ich nicht, dass man ein Mietauto sauber zurückgeben sollte, habe also noch nie davon gehört. Aber toll, dass ihr die Ferien genossen habt. Was war denn das Highlight?

@Emma: Viel Programm haben, ist doch auch toll. Unser Kleiner geniesst das immer total. Bei der letzten Geburtstagsfeier einer Freundin ist er voll abgegangen :-)

@lilly: Ui, jetzt bist du auch im Fitness, schön! Bei den Stellen musst du einfach dranbleiben, etwas anderes bleibt dir wohl nicht übrig. Cool, dann gibt es wieder eine grosse Geburtstagssause?

@me: Ich kann endlich am Sa zum Coiffeur und habe es bitter nötig!



 1 .. 1853 .. 3704 3705 3706 3707 3708 .. 3733 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.