Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1867 .. 3732 3733 3734 3735 3736 .. 3747 .. 3757
elea  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

emma wie esch gange bim zögle? alles heil chöne i di neu wohnig brenge? ;) hesch den die Woche ferie wegem zögle/irechte?


snet so lang ehr s gfüehl hend de platz langet guet und ehr euch wohl füehlet, betsoht jo no ke drang zom öpis neus sueche. guet i fende Emmer, bez d auge offe bhalte cha nüt schade ;) neme a bi euch die Stadt werds au generell no bez schwerer si zom en bezahzltbari grossi wohnig z fende. mer hend ja en 5,5z wohnig und das esch es mega glöck gsi. di meiste neue mietwohnig send ned grösser als 4,5z!
du hauptsach de M. het jez mol sis zimmer. das förs Baby hesch ja jez no schön zit zom bez deko ine due. s guete esch, d Möbel hesch ja scho alles!

i ha die Woche no ETT gha. alles guet gange nackefalte esch guet, grössi esch guet! s einzige womi so berebezeli worm esch dass d FA gseit het dass mini plazenta sehr noch (also direkt) bim MuMu esch. si het denn aber grad gseit ich sell mer no ke gedanke mache, wenn alles wachset cha sech die schono ufe zieh. hoffe jez wörkli das passiert no.
aber ebe, hauptsach em Baby gohts guet, de rescht esch bigmües



snet  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

Guten Morgen

@elea: Ja, wir sind jetzt schon ein wenig enger zusammengerückt, aber es geht definitiv. Eben mein Traum wäre es halt ca. 140m2 zu haben, statt den 20m2 weniger aktuell, aber es eilt definitiv nicht. Ich werde meine Augen weiterhin offen halten, aber damit mich etwas zu einem Umzug bringt, muss die Wohnung schon mehr als perfekt sein. Und eben halt auch in unserem jetzigen Quartier.

Ja, mit dem Babyzimmer habe ich definitiv noch Zeit! Habe auch noch ein bisschen was an Deko bestellt und das sollte dann ja erst noch ankommen.

Gratuliere zum guten ETT! Super ist alles gut. Die Plazenta hat ja doch noch einige Wochen Zeit um raufzuwandern, was sie ja auch in den meisten Fällen tut! Habt ihr nun euer Umfeld schon eingeweiht?



elea  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

ja das verstohni. ich gseh au nor en sinn em zögle wenn me meh flächi het bzw allgemein meh Vorteil die neue wohnig het. du musch luege, plötzli fende der öpis. mer hend 5Johr lang Emmer weder spuradisch wohnige agluegt bes mer die jetzig gfunde hend. so lang me aber ke drock het zom zögle und zit het zom öpis perfekts zfende, gohts no fendi.

dusch au no öpis selber bastele? was hesch denn scho bstellt?


ja d kollegin het mi au grad beruhigt und gseit si kennt 2 fraue wo das gha hend und bi beidne esch si im lauf vode ss ufegange. mer werdes gseh. ändere chames ja eh ned :)

höt werdis mim mami sege und am sonntig de Familie vo mim maa. de rest vi minere fam erfahrts de a ostere. all andere lüt erfahres denn dors tratsche vo desne

gester hani no de Kita aglüte well mer en doofe Brief becho hend das mer jez of de wartelischte siget. debi het si mer am Telefon gseit si heige platz am sommer. ha welle froge ob si mer ned es fixes Datum oder mindestens en monet chan Age. de drocks si so ome ond seit, jo 2 mamis vo ehre Kita chend sige no schwanger und gschwöschterti hend ebe vorrang. de hani gfrogt, ja was das gnau heisst för eus. de drockst si weder so doof ome und seit denn ja ab sommer het si ke platz erst ab endi johr. grrrrrr..... het mi so ufgregt. sones domms huehn. sell si doch sofort grad use sege wis stoht. ja jez mömer de luege wimers wend mache....



snet  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

Ich habe halt eben meine "Wünsche" an die neue Wohnung... Stadt, im gleichen Quartier, mit Garten, mind. 140m2, mind. 5.5 Zimmer, grosses Elternschlafzimmer, gute Einteilung der Wohnung, modern (muss nicht ultramodern sein). Ich wusste gar nicht, dass ihr doch 5 Jahre geschaut habt. Wie habt ihr denn vorher gewohnt? Ich schaue nun seit 6 Monaten und wir waren nicht mal eine Wohnung besichtigen Aber wir wohnen ja auch erst seit 2.5 Jahren in der jetzigen Wohnung.

Ich habe eine süsse Bettumrandung bestellt (rosa/grau) und dazu noch ein paar schöne Vogelsticker. So Häuschen habe ich ja schon angemalt (gelb/grau) und die müsste ich noch aufhängen. Dann halt mal alles ein wenig abstauben und Kleider waschen und einräumen.

Ja, bei mir hiess es auch, dass die Plazenta noch etwas weit unten sei, aber dann war das dann plötzlich gar kein Thema mehr. Ich bin ja schon sehr gespannt wie eure Eltern reagieren!

Das ist aber echt schade wegen der Kita. Was macht ihr denn jetzt? Schaut ihr wegen einer anderen Kita? Schon schade, wenn plötzlich widersprüchliche Angaben gemacht werden und auch nervig für die Planung! Aber es kann immer noch ein Platz frei werden, wenn jemand noch kündigt.



elea  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

haha verstoh di be au super pingelig bi wohnige. i hamol "nei" zo enre wohnig gseit, nor wells kei gschirrspüehler gha het
aso mer send ja jez set 5johr scho i de jetzige wohnig. vorher hemmer inere 3,5z wohnig gowhnt 2 dörfer userhalb vode Stadt. super günstig gsi aber mer hend gwöst das mer weder zentraler wend und dass mer mol chend wend, aso secher en grösseri wohnig. de hemmer Emmer bezeli gluegt bes mer de ebe die gfunde hend. i de alte wohnig semmer au 5 johr gsi. muss aber au sege, mer luege mega gern wohnige ah


ou das tönt alles mega schön met de vögeli und em rosa/grau!

ah secher? aso au bide jetzige ss? das geht mer au grad weder muet dass das bi mer i es paar Woche au kes Thema me esch!

ja es esch mega schad wege de Kita. si wer so perfekt. esch nor 500m vo eusem dehai weg ond au ganz noch bide schuel. sprech ideal wenner de mol in chindsgi goht. alla andere kitas send denn die Stadt selber und die choste zum teil 40.- meh (pro Tag!) das fendi de recht saftig.

mer luege jetzt mol wid familie of d SS reagiert und vellecht ergent sech de öpis. mis mami het mol atönt dass si gern nomeh wörd reduziere bim schaffe.... ja söst mömer de halt wörkli of di türer Kita uswiche....



snet  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

Also das finde ich schon super wichtig, dass es einen Geschirrspüler gibt, sonst ist ja der schiefe Haussegen schon vorprogrammiert

Eigentlich hätten wir von Anfang an für eine 5.5 Zimmer Wohnung schauen müssen, aber wir wussten ja noch nicht ob wir noch mehr Kinder haben möchten... Das wäre natürlich einfacher gewesen. Wir haben uns damals sogar eine 5.5 Zimmer Wohnung angeschaut, die war sehr schön, nur irgendwie hat der "Vibe" nicht gestimmt. Hehe, ich schaue mir gar nicht gerne Wohnungen an, finde das mega mühsam.

Die Farbe gelb wird zwar schon überwiegen in der Deko, nicht so viel rosa.

Jep, irgendeinmal so in der 16. SSW hiess es das dann bekam ich Entwarnung, dass sie raufgewandert ist.

Also ich habe damals solange bei der Kita gestürmt bis ich einen Platz bekommen habe. Vielleicht bringt das ja auch was? Ihr hattet ja sicherlich nicht die Chefin am Telefon oder? Ich würde noch einmal darauf beharren, dass die 1. Aussage mit Sommer 2017 betitelt wurde. Aber du hättest ja sowieso noch Mutterschaftsurlaub oder? Also ich würde wahrscheinlich auf die Lieblingskita schon noch 6 Monate länger warten. Ich sehe es bei den Nachbarn, die müssen die Kinder an einem total schlecht gelegenen Ort abholen und das kostet viel Zeit.



elea  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

ja es muss vom gfüehl her scho passe, das verstohni! me muss sech ja wohl füehle. ja ebe und oni gschirrspüehler füehli me ned wohl

musch luege plötzli erget sich öpis wend gar nöm demet rechnisch. öpis z chaufe chunt au ned i frog oder hets gar nüt schlaus ome?

gelb fendi mega schön! wörd eusem chline au meh gelbs züg alegge, aber has gfüehl es geht nor rosa und blau. dezwösche nix

de hoffi das es bi mer wird si wi bider. ha der bim erste mol ja scho d BEL nohgmacht

hahah du besch cool, so lang stürme bes e platz becho hesch
mer hend ebe d Chefin am Telefon gha. hami shco gnervt das öper wo es gschäft füehrt ned klar ond offe chan kommuniziere sonder das me alles mus us de nase zieh!
denke störme bringt da ned vell....



Lilly4  am 29.03.2017

Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe
ich meld mich au mal wieder

oh das mit dä richtige wohnig finde kenni zuuu guet, mir händ au 4 jahr lang gsuecht und zwar intensiv! bin aber immer gern go wohnige aluege hihi min ma nöd so schlussentli bini au oftmals zerscht allei go vorluege ich bin halt natürli au die gsi wo immer öpis z mekere gha hät

snet, bisch trotz erschtem meitli au nöd so ufem rosa tripp? mir gfallt gäl au seeehr guet aber es isch wüki uh schwierig! bim luis weissi amig sofort was näh, wie mitenand kombiniere, gaht amig ruckzuck im lade bi dä estelle hani eeewigs, hüt no nimm amig eifach öpis dasis han
oftmals frögets au ob sie en bueb isch ziehn sie viel in blau a, turnschuhe etc. und sie hät nonig wahnsinnig viel haar, das isch es halt bime meitli womers grad erkennt... obwohl letschti hät eini au gfrögt, meitli? sie segi nöd so azoge aber a dä gsichtsusdrück gseht mers scho

ou elea, das isch ja mega ärgerlich mit dä krippe vorallem händs där gseit hegi no platz im summer? häsch das schriftlich? wür da au nomal en versuech starte... gaht ja gar nöd!!!

ich glaub imfall hani mini plazenta au nöd optimal platziert gha bi dä chli... hät sich dänn aber wie au bi dä snet im lauf vo dä ss erübrigt

so muess wieder go luege, die sind mer dä ganz balkon bode am amale



himbeer  am 03.04.2017

Re: Bräute 2013

hallo mini liebe, ich meld mi au wieder mal!

mir sind grad e wuche in dubai i de ferie gsi. jetz bini ferieriif, hahaha
nei es isch sehr schön gsi und es hät eus gfalle. aber euse chli isch eifach mega aktiv, de hockt kei sekunde ruhig und natürli hät er au uf de beide flüg fast nüt gschlafe und nur rambazamba gmacht... bi froh händ mer dasjahr nur no eimal en flug plant und de wird nur 90 minute gah, das halti knapp no us ;-)


ich ha jetz nöd alles im detail gläse, aber ich hoff es gaht eu allne guet? wenni nachher ziit ha tueni mal nahläse, zerst chömed jetz die 102 emails dra...



Emma13  am 03.04.2017

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Ich bin wieder zrugg, mir hends gschafft! S isch alles erstunlich guet gange. Am Mittwuch hemmer de Schlüssel übercho und am Fritig simmer scho fast fertig igrichtet gsi Zügel- und Reinigungsfirma sind top gsi, e meeeega Hilf und mir sind so froh gsi hemmer eus für defür entschiede. Mir hend denn nur no alli Schachtlene und Chli-Möbel transportiert und da ich ja nüd chan lupfe, han ich glichziitig scho Schachtlene gruumt und igrichtet, s isch echt zackig gange und mir liebet eusi neu Wohnig de Chlii het scho di ersti Nacht guet gschlafe und ich bin froh hemmers jetzt hinter eus.

Elea ohh wie schön, das freut mi dass de ETT guet gsi isch. Wie gahts mite Übelkeit? Ach, chli en Seich mit dere Kita... wie isch denn jetzt gnau de Plan mitem Hüete vo beidne Chind? (Schwögerin ihres Baby und eue Chli? sorry weisses nüm gnau) Wärs ä Möglichkeit das usezzögere bis Afangs Jahr? Isch ja schad wenn ihr eu für en anderi müend entscheide obwohl die ja so super wär.

Betreffend Wohnig, mir hend da ja sehr Glück gah, gar nöd würkli gsuecht.. per Zuefall im homegate gseh, hend zudene Wohnige scho vor emene Jahr Unterlage cho lah will eus d Lag so super gfalle het, da's ja aber alles (türi) Eigetumswohnige sind, hemmers denn glich mal schnell ufd Siite ta. Woni denn gseh han dass eini vo dene vermietet wird, hanis nöd chöne glaube, 4.5 Zimmerwohnig Parterre, genau die wo mir aglueget gah hend ich glaube das het eifach so müesse sii...

So, ich mach mich mal a mine 100 Mails... das findi am müehsamste nach de Ferie Guete Wuchestart allne!



 1 .. 1867 .. 3732 3733 3734 3735 3736 .. 3747 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.