Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1875 .. 3748 3749 3750 3751 3752 .. 3757
himbeer  am 05.03.2018

Re: Bräute 2013

haha elea, würkli voll guet die bemerkig. ich mein, es isch ja offesichtlich au nöd s erste enkelchind und bi euem büebli händers vermuetli ähnlich gmacht.

buebe händ schinbar eh öfter nochli länger als meitli bim trochewerde. aber natürli hani letzt wuche au vo de fründin vo mim mami ghört, dass ihri beide buebe grad nachem erste geburi troche gsi sind. ich mein euse chli hät ja knapp chöne chrüche i dem alter, aber guet... ich muess aber au säge ich lah mi null beiflusse durch so ussage, isch mer total wurscht. es lauft denn scho so wies muess.



Emma13  am 05.03.2018

Re: Bräute 2013

Morge mitenand :)

Elea oh ja so Ussage kenni und au wenn mär sich nöd wett beiflusse lah, bestaht de Druck glich irgendwie. De V. isch im Dezember troche worde, also mit 3 Jahr und 3 Mönet, was i mine Auge völlig ok isch. Aber automatisch mitem 3. Geburi zäme sind di erste Bemerkige cho oder au ihn direkt agsproche mit "oohh du bisch doch en grosse Bueb und hesch immerno Windle a!??" hani immer so fies gfunde.. genau s glich mitem Nuggi debi ebe, ich find sie sind ja no so chli und es chunt alles sobald's selber bereit sind. Ich glaube bi eus isches jetzt so ribigslos abgloffe ebe genau will er selber ready gsi isch, grad hüt morge het er mir ganz stolz gseit er vermissi sin Nuggi gar nüm, er heg di ganzi Nacht so guet gschlafe ihihi hani mega herzig gfunde

Ui wegem esse vode Chline chan ich es Liedli singe mis Müüsli verweigeret mir jede Brei, er isch bald 7 Mönet alt und wird drum immerno hauptsächlich gstillt. Han also au scho paar mal müesse ghöre öb ich ihn wett verhungere lah hey nei... de Stress vo überall, so müehsam... und Chueche mit 5 Mönet isch ja eh e super Idee



elea  am 05.03.2018

Re: Bräute 2013

himbi, waaaas met jährig scho troch? aso bi eus eschs glich gsi wi bi der, denn hetter erst frösch krabblet
und ja genau i ha au s gfüehl bruche förs troche werde Emmer bezeli länger, was ja au voll oke esch. aso 3j und 3mt, fendi mega guet. bes 4i machi mer gar ke stress wegem troche werde. aber wenns denn langsam wörd ofe chindsgi zuegoh denn müsst me secher luege. aber ebe das geht's ja eigentli nie. oft gsend sis ja au bide andere chend dass si ke windle meh ahend und denn wends au plötzli ke meh.
me stresse die komentär au ned, aber behendert eschs glich
ui Emma jo do chani au es lied devo singe. ha ja de gross 9mt voll gstillt weller absolut jedes esse verweigeret het. send so vell lüt cho vo wege "hesch denn öberhaupt no gnue milch?" blablabla.... ja gopf esch ned en hahne wo nach 6mt eifach abgstellt wird
ach Gott die domme bemerkige Emmer. d lüt studiere scho nüt



Emma13  am 05.03.2018

Re: Bräute 2013

Ja natürli hends Ziit! Ich han mir immer denkt gah wenns nöd vorher vo allei cho wär, denn hetti ab 4i langsam glueget dases i die Richtig gaht, sprich aktiv öpis unternoh aber ide Regel erledigt sich das vo allei, früehner oder spöter isch jedes Chind parat.

Ahaha elea, en Hahne wo eifach abgstellt wird han so müesse lache! Han nüme im Chopf gah, dass din Grosse lang nüd het wele esse. Kenns ebe vo mim gar nöd so, d Biikost ifüehre het bi ihm super funktioniert und er het vo afang a uu guet gesse. Jetzt stahni amig scho chli blöd da hesches denn eifach sii lah oder immer wieder probiert? Ich han zerscht mit Gmües probiert, nix... Frücht gönd eher no, aber Begeisterig gseht andersch us han drum denkt ich lahn ihn mal 2 Wuche in Rueh und probiers denn wieder...



elea  am 05.03.2018

Re: Bräute 2013

ah ja das hadi au no welle froge, obs denn bim grosse au bez schwerig gsi sigi met de Bikost, aber demfall het er das grad vo afang ah guet gno he.
ja genau er hets voll verweigeret, alles Emmer weder usegspuckt. au vo BLW hetter nüt welle wösse. s erste woner denn gno het esch Hirse met MuMilch gsi. aso anstatt d hirse met wasser arüehre, MuMilch gno. vellecht wer das öpis wo din chline au gern het? oder eventuell au BLW? sell ja Babys ge wo ned so fan vo Brei send ond lieber selber stöckt essed?
me hets de aber au ned gstört s lange voll stille, ossert halt d komentär wo gnervt hend.
i hoffe jez di chlii nemmt d biikost besser ah. wenn si 9mt alt esch wechsli ja d stell und denn weri froh wenn si zom znüni ond zom z4i brei wörd neh. wer mer unagnehm im neue Büro müsse go abpumpe...

mol no churz e anderi frog: hend ehr bzw euche Ma en Lebensversicherig?



snet  am 07.03.2018

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Ich bin leider die ganze Woche flach gelegen, resp. ich bin nun wieder krank. Bin aktuell am Arbeiten, aber weiss auch nicht wie lange ich das aushalte.

Ich habe dir ja noch Fotos gezeigt, ich denke nicht, dass man die Wohnung anders umstellen kann und das Kinderzimmer bleibt mit 12m2 trotzdem noch klein, auch wenn jetzt z.B. ein Schrank im Büro stehen würde.

Es ist beides schwierig... eine tolle Mietwohnung, wie auch eine tolle Eigentumswohnung. Ich habe mal die Hoffnung, dass sich irgendwann einfach etwas ergibt.

Nein, eigentlich hat noch nie jemand etwas wegen den Windeln gesagt. Aber M. sollte wirklich langsam trocken werden... die Pampers sind ihm zu klein, aktuell ziehen wir Aldi Windeln in der grössten Grösse an. Ich hoffe schon, dass bald mal der Knopf aufgeht.

@himpi: Trocken nach dem 1. Geburtstag? Also das würde ich ja fast schon glatt als Lüge identifizieren

@essen: Also bei uns mampft die Kleine ordentlich ein. Sie hat nur noch einen Schoppen morgens und abends noch einen kleinen nach dem Essen.

@Lebensversicherung: Hat keiner von uns beiden, aber wir haben das BVG aufs Maximum an Leistungen raufgeschraubt.



elea  am 07.03.2018

Re: Bräute 2013

snet,ou nei du armi :( wiso zwengsch di denn zom schaffe? wetsch di ned lieber hai go suruhe?

hmm, ja sesch schwerig. oder allefals s regal wo em ruhm stoht ad wand due oder es paar wand regal mache? esch aua au schwerig he

wersch gseh, geduld wird belohnt ergendeinisch ergeht sech öpis guets :)

fendsch er müsst troche werde? er esch ja nonid mol 3,5?

esse: ja du hesch scho Emmer 2 gueti esser gha!


lebensverischerig: oke. spannend! merci förd info :)



snet  am 13.03.2018

Re: Bräute 2013

Ach, keine Ahnung... weil ich einfach sehr viel zu tun habe momentan und nicht noch mehr fehlen kann.

Irgendwie muss man halt den Büroteil abgrenzen und das geht nicht sooo gut mit Wandregalen, da fehlt ja auch der Platz, weil die andere Seite eine Fensterfront ist. Aber ich habe nun noch mehrere Bücher daraus entfernt und so wirkt es auch ein wenig heller.

Ja, irgendeinmal ergibt sich schon etwas. Nun ist wieder eine Wohnung zum Kauf ausgeschrieben, für schlappe 1'795'000.- (wie kommen die auf diese Fantasiepreise?)

M. kann keine Pampers mehr tragen, weil er so gross ist und ihm alle zu klein sind. Nun trägt er Aldi Windeln in der grössten Grösse, aber es gibt dann halt einfach nichts mehr. Deshalb sollte er langsam mal trocken werden, aber er will so gar nicht.

Ja, gestern hat sie noch Pizza reingeschaufelt



himbeer  am 13.03.2018

Re: Bräute 2013

ausmisten macht mega viel aus, wir haben drei wagenladungen zeug nach weihnachten entsorgt und jetzt bin ich voll in der stimmung für runde 2. aber das geht natürlich nur, wenn man eh zuviel hat, so wie wir

und einrichten ist eh mega mühsam. wir haben nacher viel mehr platz, aber das macht es nicht zwingend einfacher... oder günstiger, haha.

@elea: mir beschäftiged eus au no mit dem thema versicherige... ich glaub es wär nöd s dümmscht. min maa hät eini recht günstig chöne abschlüsse via gschäft, aber ich mach vermuetlich denn au no eini. mir sind mit dem papierzügs jetzt laufend dra...



elea  am 14.03.2018

Re: Bräute 2013

snet, gohts der weder besser?

jo d priise send lächerlech zom teil. me muss wörkli glöck ha zom öpis guets zfende wo zahlbar esch.

kenn öper wos gliche Problem gha ha weg de grössine vode windle. ergendeinisch esch eifach fertig vode grössi her. chont den secher gli, musch luege. vellecht wartet er no ove sommer, denn eschs eifacher ;)

ou himbi, meschte esch es tolls gfüehl. mer send au s gegeteil vo Sammler ;)
ah din maa het das öbers gschäft? spannend, ha ned gwlsst das es da geht. muss mi zerst bez schlau mache geht jo do verschedeni möglichkeite was me cha mache, aber blecke nonid so ganz dorre :)



 1 .. 1875 .. 3748 3749 3750 3751 3752 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.