Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 2114 .. 3757
Valeria01  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@ Blueme

muss mer si echt so früeh bstelle?
hani gar nöd gwüsst....wobi isch eigentlich scho logisch vorallem wend im Summer hüüratisch...
ich muss mer mal überlegge was ich für es Strüüsli am zivile wott... nüüt grosses...das Strüüsli bhalti denn selber...das vode Kirchliche wird ja denn gworfe...oder mached ihr es 2. wo ihr denn bhaltet?



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Moosherz... das tönt ja supr!

Bi mir no mega unsicher wasi wot...

Fingä Handgläänk gsteck super cool wüus eis öppis angers isch... mi GG etti aber ä Struss das gfaut ihm besser... und dr fotograph het gseit houptsach bluäbä...

und farbä technisch... ig wettis eifach nid z kitschig... I Tragä Ivory mi GG Dunkel Brun und weni da Pinkägi oder knall violetti bluämä drzuä ha ischs irgenwiä komisch...

mir würdä hortensiä gfauä aber das chönnti im Februar schwirig wärdä...



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@sanis: händ ihr denn kai hz farbe?
i ha hortensie wölle für im märz, aber es git denn kai schöni. also sind mir uf rosa rose umgstiege



MaLu  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

daninci, i find hortensie o mega schön.. für üs denn eher viollett/hellblaui



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

schööön hortensie sind i allne farbe schö. mini eltere händ uh viel im garte



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

In Punkto Hochzit Farb... Jein...

Auso eigäntlich nid... z Iladigs Chärtli isch Brund beige mit SW Fotos...

Mir si wie gseit Ivory und Brun agleit...

d Lokation/Disco am Abä isch aus schwarz und Rot...

Hei nid so nä mega dürä gstyleti Corporate Fashioned HZ... näbscht däm das ig fingä dass di meischt HZ's viu z Rosä und z Violett si für nä Ma...



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@all: i ha mal e frag:

bi üs ischs ja eigentlich so das mir kai gschenk oder geld wönd, lieber das d gäst im hotel übernachted.
i denkt aber das da sicher nöd alli mached. i rechne so mit de hälfti da s hotel nöd billig isch.
isch ebe grad au min geburtstag, do denk i gits scho lüt (family v.a.) wo no e gschenk möchted bringe
drum han i mir überlait glich e chlini wunschliste zmache, mit 3 - 4 sache druf wo mir für di neu wohnig no bruched.

mir händ kai hp. macht mer do so e heflti oder büechli mit bilder drin? i ha kai ahnig wie i da söll mache

Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 10:39



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Mir hei o ke HP... machä d Wunshclischtä aber glich Online unger ...

http://www.hochzeitswunschliste.ch/

Choschtät 20.- und isch vor bediänig här OK... darstellig isch haut eifach vorgä aber äs isch guät so ... auso für üs...

i weiss vo mir schwägärä dass z handling vom Wunschbuäch rächt ufwändig und z hin und här schickä ä logistäschi meischter leischtig isch...



Valeria01  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@ Gschenk
ich würd denn trotzdem e HP mache... numme fürd Gschenk... oder eune TZ geh und en Verwiis uf das i de IIladig mache...

@ Blueme
Wie viel Koste muss mer eigentlich rechne?
ich möcht au so es Bluemearmband mache für Trauzüügine und d'mamis... han kei Ahnig was ich da für en Kostepunkt rechne muss...



Mona83  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

dämfall isch das normal dass mer am afang s chleid all 5 min. aluägät?

also im ladä chostets 2100 ich möcht aber keis chleid chaufä, wets nacher nöd dähäi ha, was woti mit dem? und ich han immer gseit entweder bstell ichs im internet oder miätä eis. wot für öpis woni nur eimal ahan nöd z viel usgäh. doof isch eifach dases jetzt genau das muäs sie.

und ohni ibilet z tönä aber a mir gfallt mers chleid no besser als a därä ufem föteli. :-)

was sölli jetzt machä, sölli überall idä brutlädä alütä und frögä öbs das chleid händ und öb mers chan miätä. isch au doof nöd?



 1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 2114 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.