Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 237 .. 471 472 473 474 475 .. 2116 .. 3757
Mime  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

heieiei jtz bini fängs noche mit läse... ungloublech!

@kleid: jo ha mis kouft, aber isch jo secondhand, drum büuiger. aber bruche jo de no schue und es bolero oder so, das choschtet jo de eh no mou.
@struus:wett einlech ou gärn mire TZ und de mamis ou no blueme gä. ha einlech ou anes armband dänkt, muess de mou luege, weni e floristin ha (weiss gloub scho weli, muess se de mou afrage)
@struus wärfe: mir hei am friti vorhär s zivile, chönnt ja dert schone chline struss ha u de dä wärfe...

@me: bi hütt im bastel-huus z aarou gsi. die hei ja alles... und zimlech vüu hochziitschärtli/menuchärtli/etcetc... weiss gloub, woni de mit mire TZ go go shoppe, wenns ums iladige baschtle geit! idee defür heimer scho einigi. und hütt baschtli d save the date chartene.



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@Lus
Mir hüratä o "nur" Ziviu... mir si i dä startlöcher... chärtli und aus isch zwäg... wartä itz uf nächt mittwuch 08.00 und de chani ändläch a lütä..

mir heis bis itz nur dä eutärä und gwüschätä gseit aui angärä erfahräs de mit äm iladigs chärtli... o drum fröiä ig mi so... de chani ändläch mit aunä drüber redä... si grad letscht weekend wieder azündät wordä wenn das mir itz ändläch tüä hüratä... we diä wüsstä...



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Das Forum isch ä ächtä Zitfrässer... sött doch Diplomarbeit schribä statt dessä vrfaui sit tagä itz totalä Fiäbr....



himbeer  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

@sanis: bi eus isches ähnlich, es wüsseds jetz erst familie und engi fründe und de rest erfahrts endi monet a mim geburi. ich ha s gfühl sit mer beschlosse händ das mer hürated frögt mi jede tag öpper wenn denn mir mal loslegged... haha



Lus

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

hihi ja bi üs chöme erscht ändi august d date vo nächst summer use für ds zivilstandsamt. da mir ca im august wette hürate chöimer somit erscht im im februar reserviere! gopf wie mi das närvt :-)) d trouzüge schreie scho nachere gäschtelischte etc. debi weisi no nid mau WENN i hürate :-)
Aber äbe, ds restaurant etc. chamer ou schüsch scho ussueche und eifach hoffe, si heige denn de no grad es par plätzli frei :-)
I hoffe, dass idr öie wunschtermin chöit schnappe ;-) !! wo hüratet dir?



Elise  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

So und ich han jetzt scho es Ringchüssi - selbergmacht - ich mags, es isch total fiin



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Gäll i sött mi ufs schaffe und etz denn ufs zügle konzentriere. stattdesse bin i am hz details ustüftle und im forum



Daninici10

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

zeige Elise *gwundrig-bin*



himbeer  am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

mir reserviered restaurant und alles mal, falls mer denn genau a dem tag de standesamttermin nüme sötted übercho wird de halt verschobe. aber mir chönd au erst im märz go reserviere... gaht ja no eeewig.



Sanis

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Bräute 2013

Mir wettä gärn ufäm Standesamt Interlakä Hüratä... wüu z Standesamt in Bärn isch eifach nid so cool... da de dr Grosseutärä söuä mit cho fingi bärn eifach chli ar fautschä adrässä... mä chunt usä und steit grad näbäm "Heerenclub"...

und dir wo tüät dir?



 1 .. 237 .. 471 472 473 474 475 .. 2116 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.