Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2009
Bräute 2009
 1 2 3 4 5
izzy  am 18.08.2008

Hey Sevilla09

Cool, ufemne Schloss!! Wo de gnau? So schön... mmh... i wet äbe ou es schöns u speziells Plätzli sueche... ha scho öpis im Oug ds Thun, muess jetz aber no abkläre ob das dete ou würklich geit.....

Grüessli



Muggi  am 18.08.2008

Re: Bräute 2009

Hoi Zämme
En frog,wie ich gseh händ ihr alli scho euchi Datums! Het euch de Pfarrer grad zuegseit? Mir münd warte bis änd Johr de chaner eus definitiv zuesage



bienemaya

nicht registriert

am 18.08.2008

Re: Bräute 2009

hi Muggi

Mer hürotet am 13.Juni 09 und hend afix Kirche, Apero und Restaurant. Bim Pfarrer send mer etz grad dra, esch net so eifach öper z gfende....mer hend scho 2 absage...Ech persönlech wet dä bes ändi August definitiv ha, well söscht werds emer schweriger öper z fende wo zo üs passt ond de au no Ziit het. E Kollegin vo mer het bi ehrere Hochziit i 9 Pfärrer müesse telefoniere bes si eine gha het...
So oder so toi toi toi bi de Wahl ond Afrog



Muggi  am 18.08.2008

Re: Bräute 2009

sali bienemaya
Das isch jo wahnsinn sowas,i hoff das de gli de richtig Pfarrer hesch.. Euse het uns eifach mol provisorisch itreit,er het no kei programm für negst Johr wäg dem chaner nonig zuesage!

Drucke fest Dume für euch



sevilla09  am 18.08.2008

Re: Bräute 2009

Hoi izzy

Mir hei üses Ässe ufem Schloss Sargans. I finges dert so schön, d'Lag vom Schloss; Höch über Sargans. Die Agstöute wo i Chleider us vergangene Zyte umeloufe und schaffe. Es isch aus sehr stimmig ufem Schloss, uh schön und me merkt ou dass es aune Spass macht der ds'Schaffe. Ig wünsche öich viu Glück uf de Suechi nach em Richtige Plätzli . Schloss Thun söu ou sehr schön si?

Mir hei itze ds'Lokal für de Apéro ou gfunge und si wie bienemaya uf de Suechi nachem richtige Pfarrer. Wenn ig so liese was sie und Muggi verzöue, isch das gar nid so eifach...
Mine Schatz fragt de Pfarrer a wo ihn Konfermiert hett, mir hoffe er heg Zyt und Freud üs ds'Troue.

Wiiterhin viu Glück euch aune und Spass a de Vorbereitige!



Manuela24

nicht registriert

am 18.08.2008

Re: Bräute 2009

Hoi zämme

Ich chan eu tröste, bi üs klappets leider au nöd mit em Pfarrer. Im Ort wo mir hüratet gits ab Oktober kein Pfarrer meh. Mir sind bis jetzt 3 Messe go luege gange, leider sind all Pfarrer sooooo alt, dass sie chum meh laufe chönet und fast nüt meh gsehnd. So isch üs s'Risko z'gross, dass die nächst Jahr gar kei Trauuige meh usüebe chönet.


@ sevilla09

Dä nächst Pfarrer wo mer go ahluege gönd, isch z'Sargans. Mir sind zwar katholisch, aber isch glich no lustig, dass ihr det s'Ässe händ.

Ich drucke allne dä Dume, dass es bald klappet. Natürlich au üs.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09



jackie95  am 21.08.2008

Re: Bräute 2009

Wir heiraten am 22.Mai 09, sind aber schon seit 05.01.08 zivil verheiratet. Hochzeit das Jahr wäre zu stressig geworden mit unserem kleinen Sonnenschein.
Ich habe mein Kleid auch schon...habe es überraschenderweise grad beim ersten "nur schauen" Termin gefunden...*freu*

Viel Spass euch Allen noch beim planen, es ist sooo schön!!! Ach ja, Location, Pfarrer, Catering haben wir schon...wäre sonst auch etwas knapp geworden habe ich das Gefühl. Alle Plätze sind schon voll!

Zivil verheiratet seit 05.01.08, überglückliche Mutter seit 20.02.08, kirchliche Hochzeit am 22.05.09.



Carmina  am 08.10.2008

Re: Bräute 2009

hallo zäme

mer hüroted am 12. Juni 09 standesamtlich ond am 13. Juni 09 kerlech, Region Zentralschwiiz, Ort noni secher.

Wer chond au us de Zentralschwiz?

En gueti Fröndin vo mer hed das Johr ghürote, so schön. Ez möcheds no ame Foti-Wettbewerb met uf www.wirheiraten.ch - göhnd doch au go vote, die chönd no stemme bruuche. Do de Link (i Internetexplorer inekopiere, fonktioniert mitem Link ergendwie ned.

http://www.lifeportal.ch/fotowettbewerb/...90-i879-sD.html

Gruss
Carmina



tess  am 08.10.2008

Re: Bräute 2009


Hallo Carmina

ech chome ou us de zentralschwiiz ond werde nöchscht johr am 5. september hürote. sdatom förs zivilische hemmer noni, werd denn ergend einisch vorhär si....

gruess tess



claudia25  am 08.10.2008

Re: Bräute 2009

@Carmina und Tess
ich bi au so eini os de Zentralschwiiz.....mer werdet im schöne Eigenthal hürote...freu mi scho riesig...
tess wo werdet ihr hörote?

Grüessli
claudia
mer hürotet am 11.7.2009



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.