Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Hochzeit 2011/2012
Hochzeit 2011/2012
 1 2 3 4
Orchidee

nicht registriert

am 27.02.2009

Hochzeit 2011/2012

Hallo liebe Bräute

Heiratet jemand auch erst im 2011 oder sogar 2012? Seid Ihr schon am Vorbereiten?

ELG Orchidee



Lola

nicht registriert

am 12.03.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

Hallo Orchidee

wir werden im 2011 heiraten...

nein wir organisieren eigentlich noch nichts, wir machen uns gedanken über die location, aber voraussichtlich wissen wir wo es sein sollte.

wir wohnen in wädenswil und das schloss au, war schon immer unser ziel.

wir gingen es die letzte woche anschauen und es ist perfekt!!

die reservierung können jedoch erst ende 2009 gemacht werden, aber so wissen wir wo es sein soll (zumindest die trauung und der apero)

lg lola



maju  am 12.03.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

hoi 2011 brütlis
werum hüratet dir ersch im 2011? i finge das no speziel so lang zum vorus z wüsse dasme den hüratet! i dänke immer, weme sich sicher isch, u wot hürate, dasme duet afa konkret plane! ok d vorfröid isch ja bekanntlich di schönsti Fröid! i hät geduld äue nid


mir hürate am 02.05.2009



Lola

nicht registriert

am 12.03.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

mer spared ebä für äs eigäheim...und mer chönd leider nöd alles mitänad finanzierä ;-)

aber so häsch schön lang ziit zum organisierä / vorbereitä und natürlich freuä :-)



maju  am 12.03.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

ou ja das isch ja o schön so äs eigäheim u kostet natürlich! mi Fründ u ig wei de viellicht o mau öpis selber boue, aber mir düe afe mau hürate u när afa spare. wäge däm wet i o no grad keni Kind, i dänke we mir itze no 2-3 jahr zäme chöi spare chunnt o scho ä schöne Betrag zäme. (natürlich nume we mir nid au Jahr no Ferie mache u so.......)
mau luege!
ja das wägem organisiere, i ha z gfühl so hürate git gar nid so viu z düe! eifach d räumlichkeite müesse früeh gnue reserviert wärde, aber dr räschte chame eh nid so früeh mache!
aber fröie chame sich afe, da hesch rächt!
mir hürate am 02.05.2009



michaela  am 12.03.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

Hallo ihr zukünftigen Bräute

Damit es an eurem grossen Tag keinen Stress mit Make-up, Frisur und Fotograf gibt, empfehl ich euch meinen Coiffeure und Fotografen. Die haben zusammen ein Studio und sind auf Hochzeiten spezialisiert. Praktisch so alles aus einer Hand :-)

www.cutandshoot.ch

Viel Vorfreude!

Grüessli
Michaela



Orchidee

nicht registriert

am 12.03.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

Hoi Zäme

Aso ech hürote erscht den wel ech wahrschindli no en 2. Usbeldig wot mache ond mi Frönd fot de Sommer e 2. Usbeldig a. Zodem wot i e hochzit met vöu schnigschnag und da choschtet de au weder en stange Gäld. Ond i ha erscht grad en Zahnspange lo ine due und met dere im muul huroti secher ned. Gäbt zwor secher no cooli pics. Geht ausox grönd wieso mer wartet, und i ha jo ziit be no jong hehe



gummibaerli  am 16.07.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

Also mir hüret vorrusichtlich im Früehlig/Summer 2011, händ aber nu keis Datum.
Mir warte nu bis denn, will mer au nuchli spare tüend. Mir chönd ebe uf s'Hochziit offiziell s'Hus vo minere Grossmueter übernäh (min Traum) aber a dem muen au im Vorus no einiges gmacht werde und das brucht ziit und gäld. Demit mer au nit grad alles uf einisch hei, bruched mer nuchli ziit. Mir selber machts eigentli nüt us, will i weiss ja, dass er de richtig isch und i bin ja au nu jung (ersch 23gi). Min Schatz wür eigentli gärn schu früecher hürote, er isch ebe scho 30gi und hät ganz liecht torschusspanik;-)))



taenscha86  am 27.07.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

Hoi Zäme

Also mer hüroted au im Früehlig/Sommer 2011.

Mer hüroted ersch denn, wels soscht en z'grosse Stress wär, bis nöchschts johr alles organisiert z'ha! Mer zögled i 2 Mönet ine grösseri Wohnig (juhuuuuu ), das git au no en huufe zom organisiere, neu iirechte etc...

min Fründ macht no en wiiterbildig bis ändi johr ond drom lömmer eus nochli ziit met afo plane (obwohl ich jetzt scho chli am umeluege ben, wäge locations, bruutchleid und so...) ond natürli müemer nochli spare

Mer händs au ned pressant, ben ersch 23gi ond min Schatz 27gi...

also, freu mich uf no meh 2011er Brüüt!

vo wo omenand send er denn? also ich bin usem schöne Aargau



Blumenfee  am 27.07.2009

Re: Hochzeit 2011/2012

Sälü zäme

o mier wärde so wis usgset im 2011 hürate. Wen wüsse mr no nid gnau. üsi Chind si grad mal 2 1/2 u 1 Jahr alt u dr Chli het leider Epilepsie (diagnose heimer ersch sit 2 mönet) u s'wär mr jetz eifach d'stessig. I so zwöi jahr hätte mr äbe o no gärn z'dritte planet...... aber äbe als verhüratets Paar

I findes eifach grad u schön chli z'luege was me so chönt, definitiv mache mr ersch imne Jahr oder so ab.

Lg Bluemechind



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.