Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Metabolic Balance
Metabolic Balance
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 98 .. 187
livipivi

nicht registriert

am 26.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Ja da hast du recht- gestern hat mein GG so ein feines knusprig, frisches Brot gekauft und es mit Honig und Konfi bestrichen. Ach das Brot hat gerochen- meist kann ich gut auf Brot verzichten (besser als auf Nüdeli) aber gester hätte es mich also schon gluschtet einmal nicht auf den Plan zu achten.
Das schöne ist aber, ich hätte es mir nicht verziehen und weiss, wenn ich einmal anfange so ungenau zu sein- dann mache ich es wieder. Somit habe ich es gelassen und mein Bündnerfleisch mit Guacamole und Knäckes gegessen- mmmmhhh war auch lecker


wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Alli Mitliedändä: Also agfange hani mit de zwei erste Entschlackigstäg am 26.06. - hüt morge bin ich wieder uf d Waag gstande und han scho 6Kg weg gha- na 1.1 Kg. und ich gseh wieder es 6-i vorne. Das isch mal mis ersti Etappeziel- also ned Fertig denn, aber en Moment wo ich mich riesig druf freue.
bis jetzt hani a zwei Sonntige e Schlemmermahlziit gesse. s Ersti Mal Pasta Primavera mit Mozzarella, Cherrytomätli und Basilikum mit Oliveöl. Und es Erdbeercornet als Dessert. Dä letzt Sonntig hani selber gmachti Pizza gmacht. Mit allem wasi gern han und wieder es Erdbeercornet- und trotzdem hani wieder 800Gramm weniger :-)

Nur zum eu echli uf z zeige das au mit de mildere Form (eigentlich gaht ja die streng Phase ohni Usnahm bis mer s Wunschgwicht het) funktioniert. Also eimal i de Wuche 1 Mahlziit nach Lust und Luunä :-)

Glg Livipivi


wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



nimbini  am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

hey livipivi, so schön, gratuliere dir zu dim erfolg! ich bin ja au nöd die, wo das programm amigs meeega sträng gmacht hät, gaht bi mir eifach nöd, bin eifach z'wenig diszipliniert! han glaubs die erschte 4 wuche voll durezoge gha und dänn sind aber au 7kg verschwunde gsi! ja gäll, sobald en 10-er weniger häsch vorne, isch das scho en meeega erfolg, so schön!

ich han mer jetzt vorgnoh, das weekend no z'gnüsse! mir sind sa/so im europapark und am 1. august gits no es raclette und dänn machi ab em 2. august nomal zwei wuche die streng phase und dänn au wieder chli glockereter.... ich glaube, ich machs dänn das mal wie du, 2 wuche konsequent und dänn nachher eifach 1x i de wuche gnüüüüsse ;o)

liebi grüessli
nimbini



livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

Muesch luege Nimbini- so haltisches denn au besser uf längeri Ziit us. Well mer chan ja ned IMMER nur verzichte und so chasch dich jedi Wuche uf öpis freue und dir überlege für was du die Mahlziit "usgisch"

Gnüss de Europapark und erst recht s Racelette! Mmmmhh so fein!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Hey gratuliere dir! Schön z lese, dass du so erfolgrich bisch!!! Ich bin au wieder dranne, mich a min Plan z halte. Aber au nöd soooo mega streng. Chan das irgendwie nüme. Und am Mäntig het mir min Schatz es Schoggi-Brioche vom Sprüngli brocht...do hani nöd chöne widerstoh.

Aber isch scho heftig...ich isse erst sit Mäntig wieder noch Plan und ich fühl mich scho wieder besser. Echt heftig, dass es so schnell goht. Die ganz streng Phase ohni Öl machi nöd...ich isse im Moment eifach wieder die Lebensmittel, wo bi mir erlaubt sind und hoffe so, au 3-4 kg abzneh. Mol luege.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

Das klappt sicher Prinzessin, ja s Wiederistiege isch für mich au immer s schwierigsti gsi. Ha das bi de WW's immer so gha, das wend eimal dusse bisch e riiiiieeeese Portion Disziplin brucht wieder streng z si. Drum isch es bi mir au immer wieder ufe gange..., ha eifach e Bulldogge als innere Schweinehund
Drum wett ich mir ebe au kei Freiheite erlaube, usser die eini Mahlziit - well ich mich kenne und weiss, einisch e Usnahm- immer wieder eini und schlussendlich laufts wieder nachem alte Schema.

Schön das du scho merksch wies dir guet tuet, au das isch doch e Motivation am Afang oder?
Säg dim Maa er söll dich i nächster ziit lieber mit "nicht Essbarem" verwöhne - so herzig wies isch. Aber es Parfüm oder e Massage sind au schön und er unterstütz dich erst na

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



nimbini  am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

haha de mit de bulldogge isch s'geilschte, ich chan nüme



PrinzessinN

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

Du seisch es...s Wiederistiege isch härt. Das merki jetzt selber. Letscht Johr bini so motiviert gsi und voller Disziplin. Han würklich 8 kg abgno und han mich mega schlank und super guet gfühlt. Denn isch d Wiehnachtszit cho...all die Esse...die feine Guetzli usw...und sit döte bini nüme im Plan. Ich isse scho gsund...also kei fertig Sache usw...aber sobald ich noch MB isse, denn gohts mir eifach besser. Ich fühl mich nöd so ufdunse und irgendwie liecht und fit...drum woti jetzt würklich im Plan bliebe.

Und so wie du das machsch...das isch super. Ei Mohlzit wome esse chan, was me wot. Denke au, dass me denn länger durehaltet, als wenn me sich alles verbütet.

Ich han au immer vorgha während de Wuche z luege und am Weekend mir Mol was z gönne. Und das isch am Afang au guet gange...ich han sit ich nüme im Plan bin, nöd würklich viel zuegno. Und han fast kei MB Regle ighalte. Vo dem her....es isch scho e gueti Sach...

Söt halt au chli Sport mache...das wür mir sicher au guet tue...aber do han ich e Bulldogge in mir

Und ich hans mim Schatz scho gseit...er söll bis noch em HZ nüme mit sotige Sache cho

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

@Nimbini jaaaa es Chiwawa wär ned so schwierig z bezwinge

@Prinzessin: Bim Sport bin ich äbä au so e Nilpä- ich hasse alles was mit schwitze z tue het. Gange na gern go schwimme- aber au das langwielet mich mit de ziit. Nordic Walking lieb ich, aber elai schiessts mich gliech a. Jogge- würg- ich versuechs jetzt aber gliech mal langsam ufbaue. Eifach ned z viel erwarte am Afang. Mal luege ob ich Sportmuffel das schaffe

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



nimbini  am 27.07.2011

Re: Metabolic Balance

@livipivi ui nei ich chan nüme! mir gahts genau glich! ich hass es, wänn ich schwitze! han kei verständnis für lüüt, wo das geil findet bi mir isch au schwümme öppis vom beschte (aber das isch immer so blöd wäge de haare *g*) und yoga isch für mich super! hetti dehei no en crosstrainer im gästezimmer, aber de dient wohl meh als chleiderständer



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 98 .. 187

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.