Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Metabolic Balance
Metabolic Balance
 1 .. 49 .. 95 96 97 98 99 .. 143 .. 187
nimbini  am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

oh livipivi, lass de chopf nöd hange! dini motivation chunnt bestimmt wieder zrugg! villicht machsch besser mal en monat pause mit mb? also haltisch dich ad regle aber nöd an essplan? ich bin überzügt, dänn findsch bald wieder i dini motivation zrugg und dini kg's werded wieder purzle....



Schnubel

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

Hey Livi

Ich bin auch wieder dran und versuche langsam wieder in das MB Programm zu kommen.
Die letzten 3 Tage sind schon mal ganz gut gegangen, aber die letzten zwei Wochen...boah ...ich konnte von Schoggi gar nicht genug bekommen.
Gestern hatte ich probiert und hat mir gar nimmer geschmeckt..gott sei dank..ich glaub es kommt wieder.
Bei dir sicher auch...keine Sorge...ist wahrscheinlich wegen der Gesundheit

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»



livipivi

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

Hey ihr Zwei Lieben,

ui Nimbini- das wär bi mir ebe kontraproduktiv- well ichs scho als umstellig gseh und ja nie me eifach so alles esse wett wie vorher Söss chan ichs grad wieder lah und wird wieder zueneh
nei bi mir dörf ich ebe so Freiheite leider ned zue lah, je me das ich gibe desto me wett ich..., bin voll doof det düre
Aber ebe- ich glaub so "schwierigi Ziite" wirds immer geh. Wett mich eher wieder zwei Wuche ohni Usnahm dra halte- also au ohni Schlemmermahlziit und denn sött ich glaub wieder inefinde.., mal luege. Wär glaub en guete Ziitpunkt well ich kei Iladige han nächstens

Go Schnubel Gooo-

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

@livipivi, ja aber du chasch ja nöd s'läbe lang eso witer ässe, irgendwänn häsch dis wunschgwicht erreicht und dänn chunsch id phase 4 und det isst meh ja wieder alles, eifach unter berücksichtigung vo dene mb-regle?! das wär ja dänn eigentlich s'ziel vom ganze.....



livipivi

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

mo mol so wieter esse eifach 3-4x i de wuche nach Lust und Luune

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

mues jetzt au mini story verzelle. am weekend hani jo gröber gsündigt. ich han gmampft was das zeug hält. han sogar meh gesse wie min gg...und am schluss immer no schoggi hindere biege...uiiiii ich bin so vollgfresse gsi und min gg het mich total entgeisteret agluegt und gfroget, was mit mir los segi. ich heg meh gesse wie er

sit em mäntig bini wieder im MB plan. aber am weekend gönn ich mir e schlemmermahlzit oder au zwei. ich chan eifach nöd stur noch dem plan mampfe...und han scho angst, wies im winter wird. im summer chame guet es salötli mitneh is gschäft...aber im winter *brrr*

aber mues sege...han zwor no keis 5 vorne...aber ich fühl mich guet und han d fressattacke vom weekend glaub wieder guet gmacht

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

Schön hesch es gnosse Prinzessin- ui ich hasses amel mich so vollgfresse z fühle. Find amel das isch gar kei schöns Gfühl und laht mich amel eher bereue das ich so viel inegfuudet han.
Aber ebe- wend ja under de Wuche luegsch . Sött das ja drin ligge

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

Jo mir isch es glich gange....ich han mich so vollgfresse und überfresse gfühlt...isch mir gar nüme wohl gsi und ich hans au scho wieder bereut gha. Aber han eifach nöd chöne höre...uh schlimm gsi

Während de Wuche fallts mir au liecht, z luege. Würklich...do bisch irgendwie im Alltagstrott und es funktioniert super. Aber am Weekend....do gsiehts schwieriger us.

A dem Weekend hanis au total gnosse, wieder Mol mit mim Schatz z brunche. Das isch super gsi und das hani au gnosse und mich nöd überfresse. Erst am Obig...und denn tuet mes au nüme glich gnüsse...me hockt nochher wie en fette Sack uf em Sofa und chan sich chum meh bewege

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

hi hi du seisch es- das hani früher oft gha

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sibeli

nicht registriert

am 29.09.2011

Re: Metabolic Balance

@PrinzessinN: D'Wochenänd find ech au emmer sehr schwierig zom ihalte. Vorallem esch bi minere ond em GG sinere Fameli Tradition, dass am Sonntigobig emmer di ganz Fameli zämehocket ond öpis feins isst, natürli inkl. Dessert. Ganz am Afang vo MB hani die Ässe amig osseglo, aber jez esch es mer au z'blöd. Da send emmer so lustigi ond lässigi Ässe. Vorallem au, well alli Gschwösteri met Lebenspartner den au ome send.

Ech versuech wörkli au während de Woche min MB-Plan met wenige Usnahme (1 x uswärts ässe) iizhalte ond am Wochenänd luegi de eifach so guet wie's gohd.

Aber ech döff jo jez eh bis zom Hochsig nöm meh abnäh wägem Kleid. Be zwar norno 2 kg vo min Traumgwicht eweg, aber ech be jez scho sehr zfriede met mer ond mim Körper. Drom lohnis vorläufig lo si ond starte de nochem Hochsig nomol. Es passt sowieso grad super. Ha höt Obig weder en Termin bi de Berateri ond de werd sie mer secher d'Phase 4 erkläre. Super Timinig.



 1 .. 49 .. 95 96 97 98 99 .. 143 .. 187

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.