Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
 1 2 3 4 5 .. 7
Blumenfee  am 24.01.2010

Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Aalso mine laht immer sini Socke überall la lige u am fiirabe loufter mit sine dräckige Schueh dür di halbi Wohnig


Weli ''Sünde'' mache öii Troummänner?





sheilyn  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

de TV esch min gröschti konkurränt. er chan KEI enzige tag ohni TV sii.

ond wenn emr au mole vom morge bis am obe im europapark gsi send, oder söscht ergendwo, ond mer erscht spot am obe hei chömed, egal öbs morge am 1 esch ond är tot uf de schnorre esch... nei, er muess no t glotze ahschalte ond secher jede sänder 1x döreklicke, bevor er beruihgt is bett chann goh!

socke loht er ab ond zue mole loh ome legge, aber die rumet er denn au weder uf ond die gwäschnige socke leider au emmer schön brav zäme (vorem TV )
hihi

söscht chond mer grad nüd in senn.


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



Krispy  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Hehe kuule Thread! Bi üs esches ned de TV, sondern de PC. Ned game oder so, sondern chli programmiere ond halt schaffe. Das chaner emmer wenns en PC ome het. Das metem TV esch eher mini Schwächi ond das regt mine Frönd rächt uf. Be halt chli en Serie-Junkie



Mauerflower  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Interessante Frage! Bin auch neugierig drauf, wo es bei anderen Paaren broddeln kann.

Mein Herzallerliebster arbeitet ziemlich viel und kommt abends jeweils zu unterschiedlichen Zeiten heim. Unsere "goldene Regel" besagt, dass wir uns einfach gegenseitig informieren, falls wir bis 7 nicht zu Hause sind.
Bei ihm wird es oft später als 7 und wenn ich dann ab 6 mit dem Essen auf ihn warte und er um 18.58 anruft und sagt, es werde 20.00 Uhr, dann stresst mich das manchmal schon ziemlich. Aber so richtig auf den Kecks geht er mir, wenn er gar nicht anruft und einfach erst um 19.20 eintrudelt.


verliebt seit Januar 2003, Heirat am 1. Mai 2010



peja  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

mi gg läbt privat teilwiis nach em "motto": "was du heute kannst besorgen, dass verschiebe doch auf morgen.. " da bin i total andersch u äs bruucht amigs chli geduld, dass i mi nid fescht nerve..

ooww krispy; ja serie junkie.. da chan i au mitrede..



Dee  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

hihi Peja, da chönd mer eus grad zämetue!
min GG isch amel so fuul, de chan e ganzi wuche nur umehänge, vor em TV (au er isch en TV-Junkie, guet ich au biz) und am PC, furchtbar!

und söcke laht er au liege, tuets aber nid sälber wieder ufläse! hihi

ja, so sinds. die manne! aber ohni sie chönnted und wetted mer ja au nid!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Miggeli  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Si I-phone regt am meischte uf das isch immer und überal dr bi und presänt und egal ob ich vom schaffe heim kumm oder 2 dag wäg gsi bi ich muess um e hallo oder küssli bättle, isch doch irgendwie trurig, ha ihn letscht mol gfrogt ob s au en "App" git wo Kocht für ihn oder ihm d Wöschzämmeleggt oder anderi "gfälligheite " macht är het nur blöd grinst...

Und im Momänt sin mir an dr Planig vo unserem "Schönschtedag" und ihm isch alles SCHEISS EGAL är weiss nur was är nit wott het überhaupt keini Idee oder vorstellige und isch denn beleidigt und sauer wenn ich die Sach in d Hand nimm.



Pamuya  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Di gröscht Makke vo mim zuekünftige isch, das sobald de TV lauft, er nüme asprächbar isch. Sprich ich chan ihn was frage..resp. mit ihm rede..und er macht ken mucks.. er isch so uf das konzentriert was im TV lauft, daser mi eifach überseht/hört... das nervt doch scho zimlich...

.. also bequatsch ich ihn halt sobald mir im bett liged mitem resultat, das er denn eifach Sekundeschlaf het, resp, ganz iischlaft...

Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******



Carmile  am 24.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

lool, was für en witzige thread. miggeli, dini idee mit de iphone application findi guet :-) bzgl. technischi grät sind mer ähnlich, lit aber wohl au a mim technisch usgrichtete studium

was i aber gar nöd chan ha dass socke und boxershorts irgendwo immer näbet em bett oder im bett no irgendwo müänd umeligge, am beste tagelang. oder nägelkäue, goht gar nöd. das hani scho gseit, das mues er bis zur hochzit ufghört ha mit. nur scho de fotene zlieb :-)

@miggeli: aber hät er denn gar kei freud ar ganze planig? findt er nur dehe an sich wichtig und de tag a sich frauesach, oder wie?




delphin780  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

@Carmile

Falls es din Göttergatte nöd schafft ufzhöre Nägelkaue bis zum Hochziit, würd ich ihn zunerä Nageltante schicke zum Gelnägel mache, denn häsch sicher au schöni Fotene

@Mauerflower
Han grad gseh, das du am gliche Tag wie mir hürotisch



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.