Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   bräute 2008 -huch die zeit rast!
bräute 2008 -huch die zeit rast!
 1 2 3
jovia

nicht registriert

am 26.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

@anouk
stimmt ja, dein grosser tag ist übermorgen!!!!! och, soooooo schööööönnnn... wünsche euch einen wunderschönen tag, geniesst jede minute .

@nordliecht
bei mir ist es eher die ungeduld als das "rasen der zeit" - wir sind seit ca. 9/10 monaten mehr oder weniger am organisieren und nun sind wir bereit für den grossen tag . bei uns ist soweit alles "parat", na ja, bisschen basteln muss ich noch und dann wird mein mann noch die letzten "kontrollanrufe" tätigen und ach ja, zwei tage vor der hochzeit gehe ich noch zur kosmetikerin probeschminken und einen tag vorher nochmals zum frisör wegen der frisur (war leider beim letzten mal nicht wirklich glücklich mit der frisur ) - aber alles in allem sind wir gut dran und freuen uns riiiesssiiigggg. wir haben aber auch die ganze vorbereitungszeit genossen .
mach dir bloss keinen stress - du kriegst sicher alles noch rechtzeitig hin auf euren grossen tag und dann stehst du vor dem traualtar als wunderschöne braut und alles ist perfekt für euch!!

@2009er-bräute
geniesst die ganze vorbereitungszeit denn das alles gehört zu eurem grossen tag!!! manchmal hat man das gefühl das jahr geht nie vorbei und dann plötzlich geht es nur noch einen monat bis zur hochzeit .


liebe grüsse
jovia

29.02.08 & 19.07.08



Anouk  am 26.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

hallo iär liäbe!

danke eych allnä fir diä guätä winsch! etz nechäds wirklich...

wirdä glaibs das forum chley vermissä, isch immär luschtig und spännänd gsi diä beyträg z läsä...
und allnä wo dä grossi tag nu vor sich hend alläs liäbi und das iär ä wundärschenä tag hend! und nateyrlich das iär nu alles megid z erledigä im voruis!!
wirdä sichär mal widär da inä go läsä wiäs eych so gahd...

ganz liäbi griäss und hends guät, anouk



Nepi  am 27.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

Bei mir ist es auch eher so, dass die Zeit nicht vorbei geht. Es geht noch 2.5 Monate, aber ich wäre jetzt schon bereit. Alles organisiert, alles da



Mara

nicht registriert

am 27.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

Lass das Nepi, da wird man doch fast neidisch


Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~



Lela  am 27.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

Hallöchen zusammen

Mein Schatz und ich heiraten diesen Montag zivil und Samstag darauf (5.7.08) kirchlich. Eigentlich dachten wir das zivile sei für uns doch ich freue mich riesig darauf, und von der kirchlichen Trauung will ich gar nicht anfangen (hoffentlich haben wir schönes Wetter)!

Wir sind mit unserer Planung etwas in Verzug geraten, darum haben wir immer noch gewisse Kleinigkeiten zu erledigen. im Moment sind wir total gestresst und freuen uns wenn es dann endlich soweit ist und wir den Tag geniessen können!

Aber ich frage mich auch, es wird mir bestimmt etwas fehlen nach der Hochzeit. Denn bei uns gibt es im Moment kein anderes Thema.

So liebe Bräute, ich wünsche euch noch eine tolle Vorbereitungszeit, geniessen wir es, denn bald sind wir keine Bräute mehr sondern Ehefrauen!!!!

@ anouk

Liebe anouk, ich wünsche euch einen wunderschönen Tag morgen, geniesst jeden einzelnen Moment!!!

Liebe Grüsse



madmadi  am 27.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

Lela und Anouk, auch ich wünsch' euch beiden (oder besser gesagt vieren) eine wunderschöne Hochzeit!!!

Wegen des Wetters macht euch mal keine Sorgen, gemäss einer Bauernregel soll es die nächsten vierzig oder so Tage ähnliches Wetter sein, wie heute... *fingers crossed*


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



Pluto

nicht registriert

am 27.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

Hallo

@nordliecht
Hey, mer send ou settem 6.6. zivil verhürotet, s'Kirchlich esch aber chli gliiner als be üch, am 26. Juli. Be froh ged's no anderi wo met denen 2 Termin chli meh usenand leggid. Üs hend emmer alli anzündet worom be üs fascht 2 Monate dezwösche legge. Ech fend's no guet so, hedmer weder chli Ruhe vorem grosse Termin ond cha nochli organisiere ond chli usruhen.

@anouk
Hey, es super Wetter sett's gäh! De 28. Juni hend mer ou mol förs Kirchliche agluegt gha. Well de Pfarrer aber de ide Ferien esch, hemmer mösse ofe 26. Juli go. Ha dänkt am 28.6. esches zo 99% schön, well mer am Tag nochhär üses Vereinspicknick hend ond am Picknick esch's die letsche Johr emmer super schön gsi. Voilà - ond so esches!

Ha aber emmer dänkt oje, wenn's am 28.6. de wörkli schön esch ond am 26.7. de deför ned, de röits mi de .... aber ebe, moss näh wie's chond. Mages üch vo Härze gönne dass d'Sonne werd schiine. Wönsche üch en ganz en herrlich, schöne Hochzigstag, alles Gueti!

Ech moss mer mol en Aufstellung mache was alles vo Pendenze scho erledigt send, ned dass ech no öbis vergisse. Lade mer mol so Hochzigschecklisten vom Internet abe ond do vergliiche. Ha chli Horror devo, dass ech am Hochzigstag feststelle, dass ech irgendöbis vergässe ha.
Tischkärtli ond Ansteckerli hani parat. Moss jetzt no es Symbol för d'Chele bastle. De Pfarrer hed gmeint es wär schön es Symbol zo üsem Hochzigsmotto zha. Mol luege öb mer min Maa hilft. Er hed söscht no fast nüd gholfe organisiere. Er sett jetzt no sini Schuhe kaufen, en Aushilf för zom Melken organisiere (super gli dra he!), de Wii bestellen (toll, hoffe es mag noche) ond ond ond... d'Manne läbe emmer nochem Motto "es länget no, was hesch ou". Super, es god aber nor no 29 Täg! Glaube de Wii bestelli grad selber.

LG
Pluto


* Wir heiraten am 26. Juli 2008 *



nordliecht  am 27.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

oh ja plluto. ich bin schön froh, dass wir drei monate dazwischen haben. das wäre nix für uns. ist doch schön wenn man zweimal so richtig feiern kann

ja die lieben männer. aber meiner merkt zum glück auch, dass es langsam näher rückt. wir werden heute abend mal durch die pendenzenliste gehen und dann wird er es schwarz auf weiss sehen


zivilisch verhiratät sit em 06.06.08, kirchlich am 06.09.08

*weil du es bist, weil es liebe ist*



Anouk  am 30.06.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

hallo zäme...

ha eych nur schneu wellä verzellä das miär äs suuuupär schens fäscht gha hend! dä tag isch verbey grasäd wiä neyd! hend top wätter gha und auäs hed eifach gstummä!
gniässids de eifach, äs isch sonä langi vorbereitigszeyt und pletzlich ischs de eifach durä!
miär fräid eys etz ufd feriä und wärdids zämä gniässä ohni epis miässä z organisiärä...
hends guät und liäbi griäss, anouk



dodo10  am 09.07.2008

Re: bräute 2008 -huch die zeit rast!

Hallo zäme!

Ich chan mich au nur aschlüsse....!

Erst isch es na zwei Mönet gange bis zu eusem Hochziit und Jetzt bini dänn scho bald en Monet verhüratet

Ziit rennt....
Dänked au euem Tag dra, dass ihr alles i volle züg gnüssed, dä Tag isch nämli schneller verbi als ihr eu chönd vorstelle...
Gnüssed eifach jedi Minute, au wens en strenge Tag wird werde...!

Grüessli dodo10

Dä 12. & 14. Juni 2008 sind scho verbi....!



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.