Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 938 .. 1874 1875 1876 1877 1878 .. 2818 .. 3757
Mona83  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

lus: din schatz macht d ring sälber? voll geil schaffed är dän i dem bruäf? find das voll cool dän isches sicher kein 0815 ring

jö anyany, händ rächt wän natürli dä fritig eu heilig isch warum söllet ihr dän nöd euerä tanz gnüssä wäns eh das isch wo ihr am liäbstä machet.

mir haltets au rächt chli s zivilä. gönd nacher eifach go ässä und bi schönem wätter nämet mer no än apero a oisem liäblingsort am see.

ja elea mä verstönd di mega. gäll wän wenigstens din fründ au glicher meinig wär wiä du dän wär alles halb so schlimm. wänn lernet d mannä eigentli üs i so situationä eifach rächt z gäh bis mer üs beruhig händ anstatt partei inäh für di nöd awesändä?



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

he he, jetzt chum ich no mitem alte kafi... also bi eus sind ca 110 lüt debie bide trauuig, da mir ja nur zivil hüratet. mir dörfed eusi trauig au recht frei gstalte. händ au en pianist wo 3 stück spielt, ich chan en izug mit mim papi mache usw... isch mega schön, wird sicher toll!!!



Lus

nicht registriert

am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@nemo
hihi nei mi GG isch mechaniker
u mi vater isch ou mechaniker (Het es eigets gschäft) u de chaner dete mit guete maschine ga die ringe mache.
si wärde sehr schlicht. bi mim wird ir mitti eifach no e brilliant/diamant versänkt. u mi gg isch dr meinig, DAS chönn är aso ou i weiss dasers cha und er gits sech uu müeh. het em u eine vo mine ringe mitgno aus massstab i ha de gseit, i heig eifach angscht, i ha im summer vieu ufglofnegi finger und was isch, wenn mer de ring de denn nümme geit? sini antowort: ke problem lus, i chader eifach ou 2 eheringe mache, weisch, e chlinere füre winter und e grössere füre summer, gaaar kei problem u da i ja mini ringe eh immer verliere wotti ou gar nid e z tüüre
je meh daser am schaffe isch am ring desto meh ideene hetter. itze wetter no es anders material iarbeite oder ei heufti glänzig, eini ruch mache... oder sogar mit karbon no öppis mache. aber i gloube wener au das wetti mache hani am hochzyt ke ring



elea  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

äh es het mi eifach so gnervt einersits weli mi froge wiso sech d lüt ned melde, debi eschs eifach mi frönd wos mer ned witer leitet ond de ebe so ala "wiso duesch jez so kompliziert esch doch kes deng"! jo klar er ech jo au ned de wo das alles planet ond organisiert!! het mi so gnervt eifach wells das ganz so wie abegspellt werd, aber för me eschs halt wechtig!!

jo er hend recht ob das baby chont oder ned macht ned vell us. aber glich wettis doch vorher wösse. eifach au nor wege detail wo velecht ned wechtig send aber för mech de halt scho (setzplatz, gastgschänkli etc.)...



apple-pie  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Hey, lus. Ich finde das toll mit den Ringen .. Ist viel persönlicher!!!



Nemo  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

hey das isch ja mega cool lus!!! denn hät de ring no viel meh bedütig!! isch ja mega herzig vo dim gg!
bin ja mega gspannt ufs resultat!!



elea  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

jo mona du seisches, wenn mi frönd jez gseit het "jo stemmt i froge si de nomol" de wer das för me oke gsi aber wenni de ghöre vo wege "due doch end so.." ui doch de dueni ebe erst recht eso!!!



Lus

nicht registriert

am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Lus:
@elea
exgüse i mues grad chli schmunzle i chamer grad sooo guet vorsteue wie du uf di gg igred und gmötzlet hesch
i chadi scho verstah, klar wärs gäbig z wüsse, de chönnsch äbe luege dass si gnue platz hei etc.
aber ladi wäge däm nid la verunsichere. ou wesis mitnähe und du hesches nid iplanet wirds gah. irgenwie geits immer mach dr ke sorge elea
und he... manne si äbe so, dene muesmer immer AUES us dr nase ga zieh


isch mir bi aperogest so gange
u bi sim unggle woni nid ha gwüsst öber as apero chunnt oder nid heter gseit er lüti hurti ah. nachem tel. hani gfragt... und? chunnter? - Stille - itze het är doch vor luter verzeu und schaffle vergässe z frage TYPISCH



Lus

nicht registriert

am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@mona83
d ringe wärde sehr schlicht und eifach, 1. wüus üs so gfaut und 2. mi gg zwar vieu cha, aber goldschmied ischer trotzdem nid



Mona83  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

lus: sooo geil wäg de ring also wän nä verlürsch gits eifach än neuä. und einä für summer und winter heti also au gärn. muäsch üs unbedingt s resultat zeigä

oh elea ich verstah di sehr guät. würd mi au grad ufrege, also nöd will nöd weisch öb das baby chunt oder nöd sondern will di niemert verstaht und nöd mal versuächt zverstah.



 1 .. 938 .. 1874 1875 1876 1877 1878 .. 2818 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.