Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 942 .. 1882 1883 1884 1885 1886 .. 2822 .. 3757
Emma13  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Isch luschtig, ich han vorher immer de Ring a mine Kleider apasst (blaus Oberteil, Ring mit blaue Steinli usw.) sit mär verlobt sind hani nur no de Verlobigsring a, grad hüt morge hani wieder die viele Ring aglueget und mir überleit wasi wohl mit dene söll mache, wird sie wohl niemeh alegge, vorallem wenn denn no de Ehering chunt... ihihi sind eh nur Kitschring



kleinefeder  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

Ineschliich...
Mir gohts ganz ähnlich
Ha früener au immer d Ring gwächslet. Und sit ich en "Vorverlobigsring" (min Schatz het dem so gseit, wel mers nonig dörf umeverzelle) ha, trägi nuno dä...
Und i ha so schöni (zum Teil au echti) Ring i minere Schublade... Schad drum. Aber spöter emol leg i viellicht ab und zu widermol eine vo dene ah, ohni dass i dä Ehering würd abzieh.
Und mit mim Ring jetzt gohts mer wie dä Mona, ha eifach e schlächts Gfühl ohni in. Vor eme Wili hani mol es halbs johr kein Ring me treit, us Fruscht, wel i nie min lang ersehnte Ring vom GG übercho ha. Aber jetzt chönti das nüme. Hanen eimol vergesse nochem Handigreme wider alegge, weli so pressant gha ha und denn bini mir sooo blöd vorcho.
Aber nödemol d Gravur zeige findi denn scho gad achli doof... :D



apple-pie  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

@elea
Ne, diese Woche haben wir die Anzahlung überwiesen, somit den Startschuss für die Herstellung. Wann genau wir sie dann haben weiß ich noch nicht.

Ab und zu hab ich ja das Gefühl meine Linke Hand ist nackig .... Dann meint mein Schatz. "Nicht mehr lange!"



Larinya  am 02.05.2013

Re: Bräute 2013

buh, hier ist grad ein gewitter durch... brrrr... aber ich habs überlebt :-)

hab grad festgestellt, dass "mein" brautmodegeschäft" neue kleider drin hat. jetzt ist meins auch da hihihi

also, es ist nicht ganz das, durfte einige änderungen anbringen... das kleid wird rot weiss, unten weiss, drüber rot, mit herzausschnitt... :-)



Mona83  am 03.05.2013

Re: Bräute 2013

Morgäää ladys

wiä gahts eu so?

bin gester no id chilä go luägä wäg de bluämädeko und no rasch id abiglocation.

hüt chani s chleid go absteckä. juhuu



Emma13  am 03.05.2013

Re: Bräute 2013

Morge mitenand

Cool Mona, und wie wird d Deko usgseh? :)

Wünsch der ganz viel Spass bim Kleid abstecke, so schöööön



elea  am 03.05.2013

Re: Bräute 2013

morge zeme! mega lässig mona! wönsche der jetzt scho vell spass bim chleid abstecke! so cool!!!!

hesch de no en besprechig gha bide obelocation oder besch eifach elei rasch omegschleche zom go gügsle?



Mona83  am 03.05.2013

Re: Bräute 2013

hm eher schlicht. nei s isch vorallem drum gangä dass üs dä bluämälade gfröget hät öb mer öpis ad bänk chan anebindä oder öbs gschlossä sind. meinsch ich het mer das chönä merkä. drum simmer gester nomal id chilä und händ au föteli gmacht. dä bluämälade gaht scho sälber au no aber zum di erstä uswahlä träffe hämmer das mal müäsä go aluägä.

s gaht so freu mi nöd extrem ufs chleid will dä brutlade regt mi chli uf, fühl mi nöd so wohl det, aber jetzt muäsi no zweimal det hi und dän isch guät.

hüt i drü wuchä hürati zivil



Mona83  am 03.05.2013

Re: Bräute 2013

hihi elea nei bin nöd go umäschlichä und güxlä, bin go d hussä bringä.
mir döfed ebä alles wo mer händ immer bringä (deko, tischchärtli und so). han dän festgstellt dass sie ganz gföhrlichi hugos händ det ade bar. hui nach eim hani scho än halbä schwips gha.... okay isch vorem znacht gsi.



elea  am 03.05.2013

Re: Bräute 2013

secher mona? i wele lade hesch denn dis chleid kauft?

ouuuu hugos! ide skiferie trenki amigs nix anders 10täg lang!!! i liebes!!!!!



 1 .. 942 .. 1882 1883 1884 1885 1886 .. 2822 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.