Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1175 .. 2348 2349 2350 2351 2352 .. 3055 .. 3757
Lus

nicht registriert

am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

hihi elea....
ja i wott mi eigentlech würklech nid i öppis inesteigere aber dir kennet ja gloubs alli das phänomen nid wahr



valey  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

ehr send so schnell im schribe chum gar nümm noche :P

nemo de schirm isch soooo schön :D



Nemo  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

@ja voll valey, ich freu mi au scho riesig druf!!

am mittwuch gahni uf konstanz go all mini päckli abhole!! juhuuu, denn isch s'candy buffet au fertig und paar anderi sache au no komplett.



Nemo  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

@valey: danke, ich han au freud dra. finden voll cool, vor alleem chaschen super als sunne und regeschirm bruche. aber mir brucheden natrüli als sunneschirm!!!

er isch 1.30m breit, isch voll cool!!



elea  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

nemo de schirm gseht haaaaaammmmmer us! vorallem das no d näme droff stönd!!! ond natürli au en cooli erennerig! :)

jo lus, das kenne mer alli ( i meine i rege mi au ab enre Limousine uf oder... Luxus probelm halt)
aber i denke es het ebe au vell demet ztue, dass d lüt eim jo wend e freud mache ond de wet me jo au wörkli ehrlich freud ha a erem gschenk. ond wenns de halt öpis esch wome sech ned gwönscht het de eschs de halt bez schweriger... es esch de eifach schad wend lüt Geld för öpis usgend wo s Brutpaar ned sooo freud dra het.. ja doofi Situation halt....
hoffentli schenkes dim GG ned Flogstonde oder so



Nemo  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

oder en anti-flugangst kurs!!



Eve777  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

valey:
Lus ah voll herzig dass sie der was well organisiere :D

ich gsehne vell hend ehevorbereitigsgspröch i de nächste zit :D vel spass euch allne


apple wie lauft es bei dir mit der scheidung, awalt usw? was neues?
(uii dein traum.. zum glück war es nur ein traum)



be am samstig obe i de seerose gsi isch grad es hochzit gsi (niemert vo do?) und es isch meega schön gmacht gsi.. leider heds grägnet aber de saal hed uu schön usgseh
aso all die wo dett hürotet hend bestimmt en super wahl gmacht


Hei Valey, so coool juppii freu mi grad dass es i de Seerose schön gsi esch, mir hürote nämli im September dete . I welem Teil esch d Hochzyyt gsi, im alte oder im neue *wunder nimm*?

@elea: wäge de Limo, hmm esch jo eigentli e mega liebi Idee, allwäg dänkt sie sie macht euch e rieesse Freud *g*, hoffentil cha dini TZ do nomol chli Ifluss nä.... .

@Luus: hoffe mega für euch dass sie euch ned irgendwie e Reis uf Amerika oder weiss ich was verruckts schänke sondern das wörkli beherzige, finde eifach me söt doch anere HZ uf d Wünsch vom Bruutpaar Rücksicht nä .

@Nemo: mega kacke, mängisch chunt wörkli alles zäme und denn gseht me im Momänt grad nur no Dunkel, das kenni. Aber s chunt wieder guet, irgendwie gohts immer wiiter das esch s Schöne am Läbe . Wägem Steischlag, also wennd e Teilkasko hesch chostet di de wenigstens sicher nüüt, do schaffe fast alli Versicherige mittlerwiile mit Carglass zäme, das esch total unkompliziert und für dich gratis.

@all: tüend ehr eigentli euchi zivili Trauiig irgenwie speziell gstalte (sorry velecht esch das früener scho mol dracho aber ich ha de Überblick do total verlore *g*)? Mir händ im August s Gspröch ufem Standesamt und sötte eus überlegge öb mir no eigeni Sache wänd iboue, bi irgendwie grad total rotlos wäge de Gstaltig.



apple-pie  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

@nemo
Der Schirm sieht ja klasse aus!



valey  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

Nemo jaa genau es werd en sunneschirm :))

ich mues mer au no eine go sueche falls es doch sett regne... wasi aber ned denke und hoffe hihi


Eve
d hochzit isch im ältere teil gsi i dem saal dett :) ha kurz inegüggslet und hed echt schööön usgseh :D



Nemo  am 01.07.2013

Re: Bräute 2013

@eve: mir scho, da mir ur standesamtlich hüratet. mir chönd e richtigi trauigszeremonie mache, wie mirs eus wünsched. mit musik, gedicht oder was au immer...isch eus alles freigstellt. dörf eifach nöd lnger als 40minute sie. chöntet eus au es eheverspräche usw gä.



 1 .. 1175 .. 2348 2349 2350 2351 2352 .. 3055 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.