Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1410 .. 2817 2818 2819 2820 2821 .. 3289 .. 3757
dandi78  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

ah das duet grad guet sonne13

chome drum mängisch scho au chli under druck, grad weni so euse kollegekreis aluege. die hei eigentlich praktisch alli scho chind. aber mi ma und eg si ebe "erscht" sit 4 johr zäme und dorum hei mir gar nid d'möglichkeit gha, früehner chind zha. und jetz möchte mer eifach enand chönne gniesse. velich gseht das imene halbe johr wieder andersch us, aber im momänt sicher noni



LucyLu  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Canoa, mir gahts es bitzeli wie Dir, ha au nüm so lust zum schaffe (mir isch natürlich au bewusst dass ä Familie ha en 24h Job isch) und ich wür au gern öpis anders mache aber ich wüsst nöd was. Ich ha ä Lehr gmacht als Arztghilfin, da hani nöd würklich viel möglichkeite und wieder id Schuel gab, dadäzue hani null Bock.

s'tönt jetzt viellicht voll schief was ich da schriebe aber evtl. verstönd ihr mich ja. Ja mal luege, jetzt hämer mal gseit evtl. lömers ab mitti nächst Jahr eifach druf ahcho... ich weiss au nöd so recht. Het würklich uuuuuu gern Chind aber es macht mer scho au ächli Angst...



sonne13  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

übrigens, die wo no es par föteli wend gseh - ich cha euch en link zu de homepage vom fotograf per pn schicke aber ufpasse, mir sind glaub scho chli es "gspässigs" paar



dandi78  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

ou jooo sonne... dörfi luege??



LucyLu  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

ich auuuu gügsle sonne



Canoa  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Nei LucyLu das esch ned komisch inecho...ech meine Chend öbercho esch relativ eifach, Chend ufziehe das esch e Läbesufgab, das esch ned eifach so husch husch gmacht, das brucht Ziit, Liebi, Gedoud etc...aber ech dänke mer wachst ine sone Ufgab ine. Ech has vellecht chli eifacher i dere Beziig mi Brüeder esch uft Wäut cho woni 14ni gseh be ond met 16ni beni is Wälsche ond ha uf 3 Chend gluegt die chlinst esch grad uft Wält cho woni done gseh be...klar hani die Chend au weder chönne abgäh das werd ned s gliche sie met eigene Chend...Ech gloube au es esch besser wemer Respäkt hed vor sonere Ufgab weder wemer chli Naiv dänkt, läck Eltere si, das esch jo easy piisi...
Ech gloube LucyLu das esch au e gueti Angst wo du hesch, ech ha die au...

Liebi Sonne jjjjjjjjjjjaaaaaaaa ech sehr gärn! =)



Nillich  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

wür natürlich aug ern luege

ich verstah eu au fraue wegem job. bin genau ide glich situation gsi und ich han mich jetzt namal für en neue job entschiede. han z um glück relativ schnell öpis gfunde. das isch natürlich au no en grund wiso dass d kind nonig grad in frag chömed. fänds am neue AG gegeüber nöd fair. aber viellicht so i 2 jahr oder so...
ich finds au voll fräch wenn d Lüt immer fraged und wie gsehts mit de kind us? das gaht doch gar niemert öpis ah und nur willmer hüratet heisst das ja nöd dassmer grad schwanger wird..



LucyLu  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Danke Canoa, du häsch mi Verstande Ich bin dadure ebä ächli en Ahfänger, im Kollegechreis händ erst drü Päärli chind und ich ha immer so Angst die NEugeborene z'hebe.. Ha also null erfahrig mit Chind aber wie du seisch Canoa, es isch ä Lebesufgab und ich freui mi einersits riiiesig uf die Ufgab und andersiets machts mer au Angst..



Nillich  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Sonne sind ja meeega schöni Föteli d Emotione chömed super übere und d Nike frees sind dä hammer

LucyLu han au bizeli Angst vor dere Lebensufgabe. Git keis zurück und wirsch für immer es Mami si. Uf di eint Site u schön uf di ander Site aber au bizeli beängstigend.



sonne13  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

LucyLu:
Danke Canoa, du häsch mi Verstande Ich bin dadure ebä ächli en Ahfänger, im Kollegechreis händ erst drü Päärli chind und ich ha immer so Angst die NEugeborene z'hebe.. Ha also null erfahrig mit Chind aber wie du seisch Canoa, es isch ä Lebesufgab und ich freui mi einersits riiiesig uf die Ufgab und andersiets machts mer au Angst..

ich glaub die angscht isch ganz normal, und au guet. das heisst eifach, dass du dir de ufgabe und de verantwortig bewusst bisch und de nötig respäkt devor hesch.
alles andere isch learning by doing. ich rede jetzt als wüssti das, aber ich ha so vieli kolleginne wo mami sind und es säged all s gliiche! ich ha mol de kollegin ihres 8monate alte chind ghüetet (24h) und ich ha ächt kei ahnig vo chinder. sie hed denn gfunde, das chönni ich scho, und dä chli purzel und ich hends uh guet gha zäme
das chunnt denn scho guet!!!



 1 .. 1410 .. 2817 2818 2819 2820 2821 .. 3289 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.