Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1410 .. 2818 2819 2820 2821 2822 .. 3290 .. 3757
dandi78  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

@sonne: danke vöu mou füre link. hey soooooooo schöni und zum teil luschtigi föteli! wow, so schön! dir heit toll usgseh und strahlet immer beidi übers ganze gsicht. me gseht euch richtig a, wie glücklich dass dir sit. wunderschön!!!

@lucylu: hey, das goht mir im fau genau glich. eg ha au immer mega angscht, es neugebohrnigs z'hebe. ha immer angscht e mache öppis fausch! aber e dänke würklich au, dass me do eifach dri wachst. schliesslich esch no kei meister vom himmel gfalle.



Canoa  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Mega toll Sonne....danke vööööu mou förs zeige...
Ganz es Härzigs Päärli send ehr!



LucyLu  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Ssooo schön wie ihr mich all verstönd und mer ufeart doch all ächli glich ticket. Ich hasses z.B. wenn mir eifach öper sis Baby id Händ druckt, das chani nöd usstah, lauf den würklich amigs dävo wills es nei nöd chönnt akzeptiere. All Fraue findet doch Baby herzig, jajaja, ich halt nöd isch den mini Antwort. Naja, wie ihr scho säget, mer wachs da dri, davo bini au überzügt. Und ja; es isch na kein Meister vom Himmel gkeit



Canoa  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

LucyLu be eus esch es so ech risse die chline Babies alle de Müettere wäg ech liebe Babies öber alles, fast chli gstört...
Ond mim Ma muesch sones chlises Schätzi gar ned welle it Händ lege, är hed das so ned gärn...aber er seid au, bem eigete werdi das secher anderst si...



dandi78  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Uhhh, das chani au gar nid ha lucylu. so nachem motto: mau, es bebe mues mo doch eifach hebe! wo mini kollegin ihres zwöite chind übercho het (esch öppe 5 johr här), si mer sie zu dritt deheime go bsueche. mini andere beide kolleginne heis chum chönne erwarte s'bebe z'hebe. und eg ha nur scho bim gedanke dra fasch schweissusbrüch übercho. wo de ei kollegin mir s'bebe het wöue geh, hani gseit: nei, eg möcht nid. alli hei mi völlig entsetzt agluegt und gfrogt: wieso nid? und eg ha de eifach gseit, dasi bebe zwar härzig finde, aber si nid unbedingt mues hebe. das esch e komischi situation gse, aber eg ha gfunde, eg mache das nid nur, wöus vo mir erwartet wird.



LucyLu  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

dandi78:
Uhhh, das chani au gar nid ha lucylu. so nachem motto: mau, es bebe mues mo doch eifach hebe! wo mini kollegin ihres zwöite chind übercho het (esch öppe 5 johr här), si mer sie zu dritt deheime go bsueche. mini andere beide kolleginne heis chum chönne erwarte s'bebe z'hebe. und eg ha nur scho bim gedanke dra fasch schweissusbrüch übercho. wo de ei kollegin mir s'bebe het wöue geh, hani gseit: nei, eg möcht nid. alli hei mi völlig entsetzt agluegt und gfrogt: wieso nid? und eg ha de eifach gseit, dasi bebe zwar härzig finde, aber si nid unbedingt mues hebe. das esch e komischi situation gse, aber eg ha gfunde, eg mache das nid nur, wöus vo mir erwartet wird.

Genau sooooooo isch es bi mir au, gseh mich grad i dem wot gschriebe häsch Und wenn ich mich mal däzue dureringe bini nachher fix und fertig vom hebe

So liebi Fraue, muss gschwind go poste gah, chan ja nöd de ganz freii TAg vorem PC hocke wobi ichs lässig find so unbeschwert mit oi chöne schriebe..



dandi78  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

ha ha, lucylu... mir gohts ame au so. nachher beni ame völlig fertig, ha schweissusbrüch und wallige



Canoa  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Ech fendes sehr guet dass ech do im Forum au Sache cha läse woni mer mou cha z Härze näh, ech ha mer werklech nonie Gedanke gmacht, äbe wie jetzt ned alli Froue fended Babies zhebe super...Ech hoffe ech dänke de au no dra weni mou ane sone Situation äne chome...wöu eigentlech esch es jo super wemer seid, nei ech wet ned, ech fühl mi ned wohl...Lieber so aus öbert verschüche demet...



Canoa  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

Ganz es schöns Weekend LucyLu...



Nillich  am 27.09.2013

Re: Bräute 2013

schöns wucheend lucylu

und ja es duet würklich guet zghöre, dassmer nöd älei isch mit sine sörgeli



 1 .. 1410 .. 2818 2819 2820 2821 2822 .. 3290 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.