Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1645 .. 3287 3288 3289 3290 3291 .. 3524 .. 3757
himbeer  am 19.06.2014

Re: Bräute 2013

guets stichwort... no e knappi stund, denn gangi in h&m go umtuusche und denn mitem kolleg no rasch in apero

und denn isches nur no morn bis am halbi 12i und ich cha id FEEEEEEEEEEEEEERIIE



dandi78  am 19.06.2014

Re: Bräute 2013

hey himbeer, eg wünsche dir ganz tolli ferie! gniessets und löits lo krache ;-)



Sterndli04  am 19.06.2014

Re: Bräute 2013

Salü mitenand :-)
So, ha denkt, i melde mi doch au wieder mal. Aber ha nid alles chöne nacheläse :-p wie gahts eu allne so? Phu, das tönt grad, als ob ihr all schwanger sind??? ;-) Herzlichi Gratulation dezue :-)

Hebet en guete Abig und liebi Grüess



snet  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

So, wie geht es euch allen?

@Sterndli: was gibt es Neues bei dir?

@me: Endlich hatte ich eine gute Nacht und jetzt geht es steil bergauf. Gestern hatte ich sogar so viel Energie und ein Polster vom Stuhl neu bezogen. Am Sonntag habe ich das erste Mal wieder etwas abgemacht, das sollte dann schon klappen.



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

hey stendli, wie gohts der so? esch scho es momentli her das z letscht mol gschrebe hesch gell?

ou snet super zghöre dass es der besser goht! vorallem jez ofs wochenend äne, de chasches de hoffentli au bez gnüsse und musch ned nor omelegge...

bi mer esch emmerno glich, d Übelkeit behersch mis lebe
aber i freu mi jez ofe erst ondersuech am mentig, hoffe es chont öpis guets debi use



Lilly4  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

hallo zäme

snet, super das es dir wieder besser gaht! wie t elea scho gschriebe hät: perfekt für uf s wuchenend ;)

elea: häsch mit dä übelkeit z kämpfe? :( das tuet mir leid ... aber gaht wieder verbi :)

ich han sit däre wuche es arztzügnis (50% krankgschriebe) bin uh froh, isch nämli scho langsam bitz asträngender das ganze und so chani amig am namittag bitz usruhe oder sache mache und nöd erscht am abig nacheme ganze arbetstag!



Lilly4  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

und elea, MEGA herzig chasch am mentig i die erscht untersuechig gahsch jetzt eigentlich mit dim ma zäme? das wird wunderschön, wirsch gseh ... wenn / wenner dänn s erscht mal eues chline würmli gsehnd :)



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

ou schön chasch of 50%abe lilly, dasch secher vell agnehmer för de! chamer vorstelle das das recht schluchet!

ja ha recht met Übelkeit zkämpfe, ha sogar abgnoh aber ha glese das gebs halt mengisch....
jo zerst weri gleb elei gange, aber mi maa het gmeint falls me scho öpis gseht wett er natürli debi si. das wer sehr komisch, be nonie met em maa zeme zode fa gange



Lilly4  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

ja bin au mega happy drüber ... sind jetzt no 3 wuche woni 50% schaffe und die letschte 4 wuche vorem termin wirdi eineweg uf 100% chrankgschriebe, das macht mini fa anschinend bi allne so, isch echt super! so hani no chli ziit für mich und zum evtl. no es paar bsorgige mache etc. ...

du armi :/ aber isch wüki normal, die wo mit übelkeit z kämpfe händ nähmet am afang sogar ab, aber solangs nöd mega mega schlimm isch muesch där au kei sorge mache und suscht seisch es am mentig grad schnell dinere fa, sie chan där sicher es paar tipps oder so gäh ... nimmsch eigentlich au scho s elevit oder suscht vitamine?
und zuenäh wirsch so oder so, drum, besser wenn nonig grad vo afang a voll losleisch

muess imfall gar nöd komisch si mitem ma zäme bim fa (han ich ebe zerscht au dänkt ) aber er staht ja dänn hinter dir, wies au bi dä geburt si wird, gseht also nüd was sie det vorne am mache isch und mer luegt so oder so die ganz ziit uf dä bildschirm ;) min ma luegt amig so extrem und streckt sin chopf fürä das ICH fascht nüd meh gsehne uh herzig ... für sie isch es halt au mega ufregend!



elea  am 20.06.2014

Re: Bräute 2013

ah dasch cool wend de no 4 Woche för de hesch. de chasch no bez entspanne, esch eigentli wörkli sennvoll. wer jo soscht auä eh nor no e qual....

nei schlemm eschs ne, ha öpe 3kg abgno, aber da woni esse esch sehr gsond, drom machi mer jez ned sorge oder so. ebe, ha de no gnue zit zom zueneh
i neme eifach fang folsüri, soscht no nüt. muss me do nomeh ne?

ah super lily, das beruhigt mi grad i ha scho denkt, i wet aso ned dass mi ma gseht was die det one gröblet! chli Privatsphäre muss blibe esch denn de maa eifach nor bim Ultraschall debi? chamer so ned vorstelle wie das sell ablaufe? hamer shco öberleit azlüte und zfroge obs öberhaupt oke esch weni ehn metnehme :)



 1 .. 1645 .. 3287 3288 3289 3290 3291 .. 3524 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.