Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1842 .. 3682 3683 3684 3685 3686 .. 3722 .. 3757
snet  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Ist doch schön, wenn dein Business schon so anzieht! Ich finde auch deinen Internetauftritt sehr gelungen. Haha, rate mal weshalb ich mir von anderen Firmen nur immer 2'299.- auszahlen lasse? Damit ich keinen AHV-pflichtigen Nebenerwerb habe :-)

Theoretisch reicht auch die Buchhaltung, welche du in der Steuererklärung erfassen kannst. Das wäre eine einfache Ertrag-/Kostenaufstellung.

@Buggy: Ich habe so einen ganz günstigen für 35.-, weil wir immer nur mit dem Kinderwagen unterwegs sind. Aber der ist auch geeignet dafür. Ausser halt zum in die Ferien mitnehmen. Dafür ist er mir zu teuer.

@elea: Wir fliegen ca. 3h. Aber halt in aller herrgotts Frühe.

Die Saison fängt erst im September an und dann vielleicht so 2 Match pro Monat am Abend.

Hehe, ist da schon jemand den Geschwisterwagen für's 2. am Planen? Ich glaube aber, dass du gar keinen Geschwisterwagen mehr brauchen würdest, falls du jetzt schwanger werden würdest. Oder nicht?

@me: Ach, das liebe Schlafen. Irgendwie funktioniert das ohne Medi nicht. Ich bin dann zu nervös. Dabei nehme ich so eine niedrige Dosis, dass es nur noch Placeboeffekt ist.



elea  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

guet 3h chasch secher tiptop öberbrücke. zerst mol zmörgele em flüger, ond de geht's jo au Emmer so trikfilme oder chindersache zom aluege det. s guete esch, jez, wosi ke Babys me send chasch ehne au wörkli bez öpis ge dass si onderhalte send. ha au scho ghört dass eltere extra före flüger es neus spellzüg chaufe und denn d chind met dem überrasche. ja und neui spellzüg send ja bekanntlich Emmer vell interessanter als di alte. weisch vellecht es neus büechli oder es neus Auto metneh. ond falls es ehm langwilig wird chasch das före zaubere :)

haha, muss zuegeh ha scho langsam weder Baby fieber aber mer hend eusi plän gmacht und send eus secher dass mer no paar mönet wend warte! aber i luege halt mega gern Buggys ah. be au so eini wo Emmer guehnet was di andere so förigi hend
ja warschinlech hesch recht und mer werde gar nöm sone gwöschter chinderwaage bruche...

ui nei esch wedere schlechter worde met schlafe? machsch der denn druck wennd medis ned nemmsch? und öis wie Meditation oder yoga oder so am obe. vellecht helft der das zum abecho und rueh finde?



himbeer  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

@snet: danke für die Blumen! hab grad gestern wieder ziemlich lang dran gebastelt. ist ein never ending Project ;-) hihi clever mit den 2299.-

@lilly: de maclaren händ au viel i eusem umkreis. ich muess uf jede fall mal go probeschiebe.

@elea: de gross chinderwage isch für d summerferie zgross glaub. mir händ zwar en riese Kombi. aber zum id ferie gah dunkt mi de Buggy scho praktischer. usserdem bruchi eh eine für unterwegs wo au i mim neue chline autöli platz hät, det bringi de gross definitiv nöd ine. isch eh en Witz, euse chli hät ja die erste 5 mönet de chinderwage ghasst, ich hett au eifach grad direkt nur en Buggy chöne chaufe, aber im nachhinein isch mer ja immer gschiider.

was würd denn sinn mache zum sich treffe? öpis wo mer cha use bi schönem wetter und glich gschützt wär bi schlechtem? denn brüchtet mer wahrschinli no en doodle



elea  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

mer hend de Buggy au nor kauft well me ne so easy chan i kofferruhm due :)
du, s "te Baby liit denn vellecht lenger die wanne himbi

wörd gern mini wohnig abiete föres treffe, aber euse balkon esch leider zchlii dass mer det chönte gmüetli dosse si



snet  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

@elea: An die Boardunterhaltung habe ich noch gar nicht gedacht! So viel Spielsachen kann ich halt nicht mitnehmen, weil ich auch keine Lust habe ein ganzes Arsenal mitzunehmen :-)

Hehe, also Buggys habe ich mir noch nie angeschaut. Nur letztens bei einem Krabbeltreff ist mir aufgefallen, dass fast alle den Bugaboo Cameleon hatten. Und den benutzen wir auch als Buggy. Den günstigen kriegen jeweils unsere Eltern oder so.

Nein, es ist nicht schlechter geworden mit Schlafen, ich konnte die Medidosis nochmals reduzieren, aber es geht plötzlich nicht mehr ganz ohne. Das hat ja jeweils ein paar Mal geklappt.

Ja, sobald ich keine Medis nehme, habe ich Angst vor dem Nicht-Schlafen.

@himpi: Gern geschehen :-) Das glaube ich dir, dass es viel Zeit in Anspruch nimmt.



Lilly4  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

Wegem city select elea, bevor t estelle uf t welt cho isch bini wüki immer nur mitem maclaren (einzel) unterwegs gsi! Am luis häts guet gfalle det ine z sitze... und wo die chli dänn da gsi isch hätsen natürli gwurmt in neue chinderwaage müesse z sitze :-/ ha aber au gfunde im buggy hätters bequemer und dänn isch no däzue cho dass t estelle nöd gern i dä wanne gläge isch (wie dä himbeer ihre chli hihi ;)) dä maclaren chasch ja ganz flach stelle und so sinds dänn, t estelle mit ca 4/5 mönet im maclaren double ghocket bzw gläge :D und total zfriede gsi :) drum hani dä city select wieder verchauft chch dä gaht ja zum glück guet weg hehe



elea  am 25.05.2016

Re: Bräute 2013

nei muss au jo nüt grosses si zom metneh. so pixibüechli send zB super praktisch för onderwegs.
aber ebe boardunterhaltig helft sicher au!

ach das esch en mega seich weg dene schlof Problem... du hesch jo sost au no paar Sache underno zom alles ufarbeite etc. het der das bes jez nonid gholfe?

ah, merci förs Feedback lily! aber ebe wenns em Luis so guet gfallt em maclaren unds fürd estelle au tiptop gange esch, esch das di bescht! ja das galubi au das de schnell weg gange esch! ha aber s gfüehl me gseht de sost ned so oft (oder emo bi eus ome ned)



himbeer  am 30.05.2016

Re: Bräute 2013

also es isch en maclaren quest worde, im probaby händs grad 20% rabatt gha uf alles am Weekend. händ au no grad sonen sommerbezug kauft für de maxicosi, de chli isch amigs fast verflosse i de letzte warme täg.

ui und am samstig isch mini erst hochzit gsi dasjahr und es isch so schön gsi
ha glaub würkli e liideschaft entdeckt mit dene Traurede.



himbeer  am 14.06.2016

Re: Bräute 2013

Mädels was isch au mit eu los? sinder all verschiffed worde



elea  am 15.06.2016

Re: Bräute 2013

morge zeme

hihi, himbi has au denkt :) so lang esch gleb nonie Funkstille gsi i dem thread :)
wie gohts euch allne?
di einzige News bi eus send, dass de chlii lauft :) hend u freud und send natürli mega stolz. so süess winer omehösselet und entli macht er nöm all hose kabott. hend fang all löcher gha vom schnooge
am wochenend gangi met minere beste fröndin uf Stuttgart. es manne und chinder freis wochenend s2te. mer freuet eus abartig. en rueh shoppe und esse. meh wönsche mer eus gar ned

so, hoffe euch gohts allne guet und s schribet gli weder es paar... ;)



 1 .. 1842 .. 3682 3683 3684 3685 3686 .. 3722 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.