Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1843 .. 3684 3685 3686 3687 3688 .. 3723 .. 3757
elea  am 21.06.2016

Re: Bräute 2013

i ha för me scho bez meh kauft als 2 tshirts. aber muss sege es hett mer au ned velll gfalle, sost hetti scho meh Geld för mech usgseh :)
ja das gsehni ebe au so. för en jagge gebi gern Geld us, sell jo au es zitli hebe. und me merkt det halt scho obs gueti Qualität esch oder ned.

weisch wenn er die nacht au nachem papi wörd rüefe wer super. aber i muss d arbet erledige und de papi bechont denn d kössli und d knuddel

ja das metem Ikea hack hani au shco gseh. hamer au öberleid so eine selber zmache. aber do fehlts mer de doch a Motivation und ziit

nei secher ned? ehr hend doch die letschte wohnig scho so Trouble gha wege dem? wo denn im bad? goht d löftig nömm echt?



ah himbi gopf stemmt. mer hends so oft evo gha wege Elba! penlech dassi nöm dra denkt ha sorry oh so schön! verstohni dass di freusch! wie mache ders metem fahre und em chline? öberd nacht oder was hender planet? jetzt esch denn secher au s wasser scho vell wärmer zum bädele!

aber muss sege esch eigentli au guet wird das so ernst gno met dere trageberatig und dass me z letscht e prüefig het. esch jo denn au wörkli wechtig dass me d mamis kompetent cha berote so dass es för ehre rögge und au förd haltig vom chend guet passt! aber du packsch das secher! und ha scho gseit, wenn bi eus de s 2te mol es Thema esch nemmi lohni me denn gern voder lo berote hesch do e fixe Tarif pro berotig und rechnisch nach ziit ab?

de maa vo dinere fröndin esch aber ned zuevell usem Baselbiet oder? wer e zuefall wennis grad i ehm bstellt hetti :)
ja i Fends en super tolli sach! so chönes debi si au wenns nonid so sicher selber chönet uvem ne schämeli stoh! freu mi scho sehr!



himbeer  am 21.06.2016

Re: Bräute 2013

nei die wohned au im Kanton züri.

haha ja säg nüt, du häsch dini ferie schinbar scho wider voll vergesse...

ich finds au super dasses so streng isch. denn bringts wenigstens au öpis und isch nöd nur so larifari. genau, schliesslich muesch nachher fit sii zum würkli de lüt chöne helfe. haha ich berate dich denn gern. ich freu mi im fall au scho druf bimene zweite Baby wieder chöne vo vorne afange, denn nimi s tuech scho mit in Spital ;-)

ich ha en stundeasatz vo 60.-/h, das isch de üblich Tarif da i de Region. e erstberatig gaht so 1.5 bis 2 stund, falls mer e nachberatig brucht oder eifach öpis bestimmts wott im Detail aluege gahts ca. 1 stund. ich ha mi au mit minere trageberaterin zämegschlosse und mir sind grad am ufbau vo Website und Konzept etc.



elea  am 21.06.2016

Re: Bräute 2013

ah wer zuefall gsi wenns di gliche gsi wered :)

haha, ja es schiint mer em fall wörkli scho weder as wered d ferie shco u lang her drom hani wörkli nöm a Elba denkt...

und wenn me denn öpis öber dech chauft hetti me denn en rabatt oder so oder wereds di gliche priise wie im lade? kollegin het drum mol e trage berotig gmacht und die het e ganze tüfe asatz gha und het denn s Geld eigentli primär metem vertreb vode tragene gmacht.
ja aso bim 2te wettis unbedengt nomol probiere metem tuech. ha bi eusem chline am afang s Moby usprobiert und s het mer gar ned zuegseit. die 18m Stoff send mer z vell gsi obwohl i s binde u schnell doss gha han :) aber ebe do dusch du mech jo denn guet berote ou cool dass ehrs zeme machet! schicksch mer denn de link wend HP fertig esch?



snet  am 22.06.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen

@elea: Also mir hat in München nicht so viel gefallen. Aber das hat dafür meinen Geldbeutel geschont :-)

Haha, aber dann soll ja wohl auch der Papi die Arbeit machen :-) Also bei uns muss halt ich ran, aber dafür werde ich auch geschmust, etc. Er ist wirklich ein Süsser!

Hehe, den learningtower zusammenzuschrauben, fand ich auch mühsam. Vor allem haben wir ja echt nicht soo viel Platz in der Küche und deshalb lassen wir es lieber sein.

Ja, der Abfluss in der Badewanne ist undicht. Nun muss das repariert und die Wand getrocknet werden. Danach gibt es noch einen neuen Anstrich. Aber es ist alles schon bei der Versicherung angemeldet und wir müssen nur den Handwerkern Zutritt gewähren, also ist es dieses Mal nicht so schlimm wie letztes Mal, weil endlich mal jemand dahinter steht.

@trageberatung: Ich hatte damals auch eine und fand die gut. Sie dauerte 1.5h und kostete 80.-. Den Mysol habe ich dann auch gleich über sie bestellt. Ich bin jetzt aber nicht soo der Tragefan, fand den Kinderwagen irgendwie praktischer. Aber auf fb habe ich auch schon gesehen, wie gewisse Trageberaterinnen am Missionieren waren. Haben da Fotos aus Sicht des Babys ohne Tragen aufgenommen und dann so beim Laufgitter dokumentiert "wie im Gefängnis", etc. Somit einen eigentlich schlecht darstellen lassen, wenn man nicht trägt. So etwas finde ich schade und verdirbt mir dann etwas die Lust daran.



himbeer  am 22.06.2016

Re: Bräute 2013

@elea: ich ha eigentlich in erster Linie nur vor, z berate und nöd gross z verchaufe. me hett zum teil günstigeri priise bi de firmene wenn mer Beraterin isch, aber oft au nur fürs eigene beratigssortiment und nöd grundsätzlich bi allne bstellige. muess mer no überlegge wieni das wott mache. ich ha au nöd s Geld und lust dezue mir es grosses lager azschaffe, wenn denn eher gezielt öpis bsorge falls es möglich isch.

@snet: uh ja das stimmt, ich mag die Missionarinnen auch nicht so. gewisse verteufeln den Kinderwagen ja schon fast. ich finde halt, ich mach immer das, was im Moment grad passt. unser kleiner wollte die ersten 6 Monate ja keine 5 Minuten im wagen liegen und ich war froh, konnte ich tragen. aber jetzt sitzt er mega gern drin und in gewissen Situationen ist halt der wagen praktischer, in anderen das tuch, was auch immer. ich finde grundsätzlich, dass jeder einfach machen muss, was für ihn stimmt!

auf der anderen seite gibt's aber auch wieder leute, die das tragen einfach nicht verstehen und da viele Unwahrheiten und Klischees verbreiten ("wer trägt, ist ein birkenstock-hippie") und schlichtweg haarsträubende Sätze von sich geben ("wir sind doch hier nicht in Afrika"), da frage ich mich zum teil auch. man soll doch einfach beides probieren und sich dann für das entscheiden, was für einem selbst UND das Kind am besten passt.



snet  am 05.07.2016

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@himpi: Ich finde das super, wenn man das macht, was für das Kind am Besten ist. Aber mir geht wirklich das Missionieren auf den Sack. Genauso die Reboarder-Thematik, dass man die ja bis mindestens 4 Jahre haben soll. Tja, wir haben das nicht, weil wir kein Auto haben und so einen Sitz nunmal ein riiiiesen Gewicht hat um den immer hin- und herzuschleppen.

Sonst, was geht bei euch so?

@me: Gibt nicht viel Neues, nur der Laser-Termin rückt immer näher!



elea  am 05.07.2016

Re: Bräute 2013

morge zeme

himbi, schön bisch zrug im forum

snet, hender s bad scho chöne lo mache? oder send d Handwerker nonid cho?


ui nei wenn öper missioniert.. das chani ned ha. muss doch jede selber wösse waser macht. ond au wenni mol es mami gseh woni denkt "ui da miechi jez ned so" esch min 2ti gedanke Emmer grad, es esch ehres chend und si weiss es secher am beste!
get ja au chend wo gar ned gern die trage send, do chame no lang go verzelle wie super das esch. wenns chind ned wot wots ned.

haha snet ja das metem reboarder esch bi eus em Umfeld grad umgekehrt. eusi chli hockt emmerno verchert im Auto und so vell i eusem Umfeld verstönd das ned und chömet met spröch ala "ehm esch doch langwilig! das esch doch vell gförlicher as wenner gege före luegt blablabla" got doch jede en schissdreck a ossert d eltere
aso i verstoh das voll dass ehr kene hend, ebe es send reese schweri Monster sitz. i wet de ned emol ines anders Auto wechsle, geschweige denn ometräge so wis bi euch wer! und gar ned autofahre esch Emmer no am sicherste (musch das mol antworte wenn weder öper domm chunt snet)

mer hend grad ganz e übli zahn-Phase bes jez semmer Emmer verschont blebe vo dem. nüt womer ned hend chöne metem gel behebe :) aber set am samtsig heter fieber und öberall die wohnig hemmer sabber-see am bode. di ganz nacht schreit er vor schmerze und de tag dor musser nonstop treit werde (zom glöck escher emmerno gern em ergo). und de Schlawiner wet natürli ke biisreng und sost au nüt zom chüehle.... gel nötzt nor paar Minute und zäpfli au nor begrenzt... arms schätzeli... :(
het sost grad no öper vo euch e tipp för so schlimms zahne? be offe för alles



snet  am 05.07.2016

Re: Bräute 2013

@elea: Das Bad wurde bereits geflickt. Jetzt haben wir aber das Problem, dass wir im Boden Feuchtigkeit haben. Wir werden vermutlich im September noch einmal in die Ferien gehen und dann wird der Trocknungsservice Löcher in unsere Bodenplatten bohren und die Trocknungsanlagen im Wohnzimmer aufstellen... Tja, danach müssen dann die Bodenplatten ersetzt werden.

Ja, also was ich da ständig auf fb lese... Auch aus dem eigenen Bekanntenkreis. Artikel darüber, wie hoch das Risiko ist zu sterben, wenn man nicht einen Reboarder hat Und da hast du Recht. Kein Auto ist immer noch am Sichersten!

Das tut mir echt Leid mit deinem Kleinen. Ich habe dir leider keinen ultimativen Tipp. Wenn er fest Schmerzen hat, gebe ich ihm manchmal noch einen Algifor-Sirup...



elea  am 05.07.2016

Re: Bräute 2013

ou nei tönt nach mega ufwand.... wenns bodeplatte eh mönd ersetze, wiso tönt si de vorher löcher inebohre zom lo tröchne?
wers ned eifach d platte usezneh und denn lo tröchne?
ha ke ahnig vo so züg aber tönt unlogisch

aso die reboader send die schwiz recht neu. vor paar johr esch das gleb no kes Thema gsi. und i denke es chend wo vell Auto fahrt (au em reboarder) esch emne höchere risiko usgseht als de M. (wo so guet wi nie Auto fahrt). weisch wenni dra denke wis bi eus gsi esch, ich be doch amigs bide grosseltere vore bim biifahrersitz gstande. hölt zo tags chiem grad d KESP wenn das öper miech nei esch e doofe verglich. aber ebe jedi Situation esch anderst und bi euch macht jez en rebaorder so ken sinn, drom selet doch all wo anderer meinig send, doch eifach ufs mul hocke

de algifor Sirup hani ehm au scho ge. de het leider nix nützt. ned emol s fieber esch abe met dem, und sost wirkt de immer wunder...



snet  am 05.07.2016

Re: Bräute 2013

@elea: Es werden nicht nur die Bodenplatten "durchgelüftet", sondern bis ganz nach unten in den Beton gebohrt. Die Wand an und für sich ist nämlich trocken, aber der Boden nicht.

Ja, ich finde sowieso die ewigen Diskussionen voll für die Katz... Es soll doch jeder so machen, wie er es möchte, anstatt immer mit dem Finger drauf zu zeigen.

Ahja, ich möchte M. gerne Kindermobiliar (so kleine Stühle) kaufen. Bei einer Freundin gab es solche Möbel und die fand er super.

Das ist ja echt blöd mit dem Algifor Sirup... In dem Fall würde ich ihm wohl einfach ein Wasserglace zum Schlecken geben :-) Oder diese Mini Fruchtquark kann man ja auch mittels einem Stäbli in den Tiefkühler schmeissen und hat dann ein Glace.



 1 .. 1843 .. 3684 3685 3686 3687 3688 .. 3723 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.