Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1845 .. 3688 3689 3690 3691 3692 .. 3725 .. 3757
elea  am 20.07.2016

Re: Bräute 2013

hey snet, merci vell mol för dini SUPER tipps! das helft mer MEGA!!!!!! mech wörd ja Belgrad am meiste reize! arbetskoleg wo vo det esch schwärmt immer! glaub aber di nadere wend eher of Rom. i ha aber sgfüehl det esch alles so tür ond s het so vell lüt. Dublin tönt aber nach dinere beschribig au cool! muss de andere grad mol vo dine erfahrige verzelle

ui snet Sideboard hemmer au soo lang gsuecht. send sogar is dütsche go luege well mer die CH all läde abklapperet hend. und schluss entli het eus das vode Ikea am beste gfalle



snet  am 20.07.2016

Re: Bräute 2013

@elea: Gern geschehen. Mir persönlich haben auch Dublin und Belgrad am Besten gefallen. Rom ist natürlich auch echt schön, aber das sind für mich eher Pärchen-Ferien. In Belgrad fühlt man sich ein wenig wie in Italien, überall auf den Plätzen in der Altstadt gibt es Eiscafés, etc., man kann also wirklich schön flanieren.

In Dublin waren wir auch als grosse Gruppe und das war echt toll!

Mir gefällt ein Sideboard von home24 im Industrial Design (passend zum Esstisch), aber ich weiss nicht, ob das dann etwas zu düster ist, da unsere Couch dunkelgrau und der Boden auch grau ist.



himbeer  am 20.07.2016

Re: Bräute 2013

ou städtereise sind mis Hobby ;-)

Rom fehlt no i minere liste. aber ich stell mer halt vor dass det sehr viel sightseeing chasch mache, halt au "grossi und wichtigi" sache wie chile und für das muessi immer chli in stimmig sii

Dublin: chani de snet nur zuestimme, isch echt eini vo mine lieblingsstädt. Shopping, cools Sightseeing, esse, trinke wunderbar. mega tolli lüüt, d stadt hät e super grössi, chasch alles zfuess mache. hett au no en guete hoteltipp

Budapest: sehr schön, also rein optisch, vo de lag, hüüser etc. viel gschicht. aber ich has nöd so lebändig gfunde.

Lissabon: bi nur 1 nacht gsi, aber wott unbedingt namal gah, hät mer sehr guet gfalle vom erste idruck.

Madrid: spanie halt... tolli stadt, shopping super, esse genial, sehr lebändig, parks und Museum, findi super für sone reis.

Florenz: echt au eini vo mine absolute favorite. mega, mega tolli Stadt, italie halt... sehr viel gschicht, sehr viel musee, sehr viel dolce vita... Shopping bis platzisch, esse sowieso ;-)

Warschau bini ehrlich gseit 3 täg bsoffe gsi, aber ha no es paar gueti erinnerige... dreckbillig, mega feins esse und ich bi sehr überrascht gsi vo de nette pole, hetti irgendwie gar nöd erwartet. isch aber nöd so schön im klassische sinn, halt typisch oste mit plattebaute etc., obwohl d Altstadt sehr schön und herzig isch.

Liverpool, Manchester, Belgrad känni nöd.



Emma13  am 21.07.2016

Re: Bräute 2013

Mooorge mitenand

Elea, ja also ich verstahn dich absolut, wür mir genauso gah aber es tönt uu lässig mit dem Städtetripp wo ihr machet, bin mir sicher dass de Chlii ganz viel Freud wird ha bim Grosi und ihr die paar Täg richtig werdet chöne gnüsse.

Also, ich gib au no min Senf dezue

Rom: super super super feins esse, ganz tolli Lüüt, wunderschöni Stadt und soooo viel zum aluege aber egal wenn mär higaht, s isch würkli meistens überfüllt, s het eifach uu viel Touris

Dublin: Het mir au super guet gfalle, da hesch vo Shopping bis zu Kulinarik alles debi, find au super dass di sehr guet zfuess chasch bewege, s het uu viel schöns zum aluege.

Budapest: Ganz ganz herzig, zum echli chille und gnüsse findis tiptop, s het viel herzigi Kaffis, eus hets sehr guet gfalle aber würet jetzt nöd unbedingt nomal ane, s isch eifach eher e ruhigi Stadt.

Madrid: hemmer nonig gschafft z'gah aber staht ganz obe uf eusere Liste, ich han nur guets ghört und sött anschinend super sii zum au i chline Gruppene zgah.

Florenz: Mini absoluti Lieblingsstadt, ich lieb Firenze! S isch sooo gmüetlich, wunderschöni Kulisse, top Esse (und Trinke), mega mega fründlichi Lüüt, viel Musee und sust Sache womer unbedingt sött gseh, mir sind scho paar mal gsi und entdecket immer wieder öpis neus.

Belgrad kenni selber nöd, aber e Kollegin isch chürzlich gsi und het mega devo gschwärmt, s isch anschinend ganz e schöni Stadt und perfekt zum flaniere :)

So, schöns Tägli eu allne :)

Zuletzt bearbeitet am 21.07.16 09:07



snet  am 26.07.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Na, sind alle Vögelchen ausgeflogen? :-)

@elea: Und habt ihr euch nun auf einen Städtetrip geeinigt?

@himpi: Wann geht ihr das nächste Mal in die Ferien?

@lilly: Wie war dein Vorstellungsgespräch?

@me: Ich bin voll in Heimwerkerstimmung!



himbeer  am 26.07.2016

Re: Bräute 2013

snet, abgesehen von meinem ego-weekend, das am freitag startet, gehen wir mitte oktober das nächste mal in die ferien. die vier tage barca plus familienhotel im anschluss. freu mich meeeega! aber ich vermiss den kleinen auch jetzt schon. uiuiui...

was willst du denn heimwerken? ich bin in ähnlicher stimmung. wir haben etwas konkreter mit der planung für unser haus angefangen und basteln jeden abend am grundriss bzw. unserer wunschliste. die hütte wird 12 millionen kosten ;-)

Zuletzt bearbeitet am 26.07.16 15:48



elea  am 03.08.2016

Re: Bräute 2013

hallo zeme

also, mer hend eus för Belgrad entschiede! freu mi scho SEHR! :)
de samstig hürotet no mini schwögerin. be gspannt wis wird

himbi wi esch dis "ego" Weekend gsi?
ou tönt spannend weg euchem huus! aber i wer glaub genau glich. fohsch a träume und wetsch alles em huus, und schloss entli gäbts en mega Palast



himbeer  am 03.08.2016

Re: Bräute 2013

ou spannend! muesch unbedingt verzelle wies gsi isch! also d hochzit und belgrad au ;-)

uiii mis weekend isch super gsi. mega läss, sehr entspannt, viel zviel prosecco, haha.

ja mir planed mal alles ih, zruggschruube chasch ja immer no. bzw. werded mer sicher müesse, haha



snet  am 05.08.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Ich hätte auch gerne eine richtig grosse Wohnung oder dergleichen. Aber bei uns hat man absolut keine Chance etwas zu finden. Es ist alles viel zu teuer und auch nicht sonderlich gross. Bei uns in der Überbauung ist momentan eine 5.5-Zimmer Wohnung zum Verkauf für 1.25m und dabei ist sie schon 15 Jahre alt.

Habe die Fotos von deinem Egoweekend gesehen, hat sehr gspässig ausgesehen.

Ich habe mir eine neue Kommode besorgt, nun ist sie schon aufgestellt und die Aussenwände weiss lasiert. Ich will jeder Schublade eine andere Farbe geben. Mal schauen wie es wird. Und irgendwie will ich dann noch so ein Segelschiff Modell drauf stehen haben :-)

@elea: Das ist ja super, dass ihr euch für Belgrad entschieden habt. Wann geht ihr denn dorthin? Ich will auch mal wieder in den Balkan, vielleicht nach Tirana oder Sarajevo. Was hat denn die Gruppe schlussendlich von Belgrad überzeugt?

@me: Erster Arbeitstag seit einer Woche. Habe ja meine Augen gelasert und jetzt wird das sehen immer besser.



Lilly4  am 05.08.2016

Re: Bräute 2013

hallo zäme

so jetzt chumi au mal wieder däzue zum schriebe :) ich hoff es gaht eu allne guet?

snet, häsch t auge scho glaseret? wie isch gange?? hoff alles guet! ich kenn 2 wos gmacht händ, bim einte isch super gange und bi dä andere es gaht so bzw. sie hät eifach es ziitli lang ziemli mühe gha :/ aber mittlerwilä isch glaubs au guet (gott sei dank)! ich hät uh mega reschpekt dävor, wär en riiiese schisshaas, cha mer ja nöd mal richtig augetröpfli dri tue vo dem her

leider häts bi mier mit däre 20% stell nöd klappet :( hät mer soooo gfalle, aber hät wohl nöd/nonig welle si! mir sind no z dritte gsi und sie händ sich dänn anschinend bewusst für öpert älters entschiede wills s gfühl gha händ das es langfrischtig nüd für mich wäri händ vermuetli au angscht gha dass wenn t chind älter sind ich dänn wür welle ufstocke mitem pensum oder mir es langwillig chönd werde (hät sie ebe au gseit)! janu... hans scho wieder verdaut

die wuche isch euse luis bereits scho 2i worde! unglaublich!!! isch en uh schöne tag gsi und er häts glaubs au scho richtig gschnallt meeega herzig!!! morn wird dänn nomal bitz gfiiret und dänn isch i 3 mönet bereits scho t estelle dra! he nei, jetzt wird sie au scho 1!!

himbeer, han t fötelis au gseh gha uf fb... mega cool und vorallem das no öpert vom forum, per zuefall atroffe häsch, so lässig!! chch
jetzt hani grad no e frag a dich din chline isch ja au so en guete nachtschlöfer wie eusi chli... wie schlaft er dänn dä tag dur? ich ha s gfühl han sie mega an luis sin rhythmus dra gwöhnt und das isch fascht immer nur no am mittag däfür dänn aber 2, 3 stund... aber ich weiss no, bim luis isch es lang am morge bitz schlöfle und uf dä frühe nami nomal chli gsi... jedes chind isch natürli anderscht und bin uh happy schlaft sie scho so lang so super guet, aber wür mi jetzt glich no wunder näh hihi



 1 .. 1845 .. 3688 3689 3690 3691 3692 .. 3725 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.