Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1848 .. 3694 3695 3696 3697 3698 .. 3728 .. 3757
snet  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Emma: Wie war denn die besuchte Hochzeit?

@elea: Wir haben unser Auto auch über Europcar gebucht. Doof nur, dass es ständig andere Preise angezeigt hat.

Danke, wir hatten ein sehr schönes Wochenende. Ich bin mich immer noch am Erholen vom vielen Trinken und Essen

@me: Wir haben noch eine weitere Einladung für eine HZ dieses Jahr bekommen und meine Kollegin hat sich verlobt, aber ich weiss noch nicht ob diese Hochzeit in der Schweiz stattfindet.

Sonst habe ich gerade beim Arbeiten nicht viel zu tun (schon lange nicht mehr vorgekommen). Abwechslung ist also herzlich willkommen :-)



Emma13  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

Morge mitenand

Ich hoffe ihr hend e schöns Weekend gah bi dem herrliche Wetter.

elea mir gönd Mitti September id Ferie, also scho glii... eigentli grad d Wuche nachem 2. Geburi vo eusem Chline, also s erstmal das er en eigene Sitz überchunt... hoffe das chunt guet

Ja also s isch echt meeeega heiss gsi aber e rundum schöni Hochziit. S isch e schöni Location am See gsi, d Trauuig het also dusse stattgfunde und obwohl mär am Schatte hend chöne sitze isches eifach glich brutal heiss gsi. D Hemder vode Männer sind zum Teil fast scho durchsichtig gsi vom viele Schweiss mir sind bim ganze Fest debi gsi und da s Restaurant leider kei Klimaalag gah het, sind d Lüt nach jedem Gang usegrennt a di frisch Luft, das isch natürli chli Schad gsi will so kei richtigi Stimmig ufcho isch, alli sind ständig dusse gsi aber da chan s Brutpaar ja nüd defür. Am Schluss hets denn verusse e wunderschöni Turte geh mit passende Cupcakes und Cakepops, uu fein gsi und sooo schön zum aluege und das hend d Gäst mega gschätzt dass mär endli chli het chöne dusse höckle blibe. Und eusi Partymuus isch bis am 1 hellwach am fäschte gsi und mär het ihn nüm vode Tanzflächi wegbracht ahaha defür isch er innerhalb vo 3 Sekunde im Auto ufem Rückweg igschlafe und het eus am Sunntig gmüetlich usschlafe lah

Und morn fiiremer scho euse 3. Hochziitstag hey Fraue, mir "kennet" eus jetzt scho über 4 Jahr... mir sind ja scho fast langjährigi Fründinne

Zuletzt bearbeitet am 30.08.16 08:46



Lilly4  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

guete morge ihr liebe

ich hoff es gaht eu allne guet... ich han grad ungwohnt viel ziit zum all mini sache z läse :p sind ja im moment grad no eusi ferie am gnüsse! und isch au s erscht mal gsi wo dä luis en eigete sitz gha hät... isch gott sei dank guet gange und die chli isch sogar igschlöflet :) hani so vom luis gar nöd kennt :D muess aber säge han vorher scho bitz panik gha wegem flüge, will mer sitere wuche all 3 mega chrank worde sind, mit allem drum und dra :-/ aber mittlerwillä isch zum glück wieder guet! t chind händ mega spass am strand... sind am usflippe haha sooo herzig!! nur leider gahts übermorn scho wieder zrug! jetzt müemers nomal so richtig gnüüüsse :)

aah und am fr chan mi wieder go vorstelle... bin ja gspannt chch

snet, ihr händs dämfall schön gha am weekend?

emma, ohje! glaubi das es nöd sehr agnehm gsi isch mit däre hitz... jö hihi und dä chli voll 'duregmacht'? haha so guet <3

elea, hoff eue autositz taugt dänn öpis! nöd wie euse wo am usenand gheie gsi isch :p



snet  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@Emma: Wir gehen auch Mitte September wieder in die Ferien

Das klingt nach einer wirklich gelungenen Hochzeitsparty. Lustig, dass der Kleine so lange aufbleiben konnte. Wir haben M. noch nie an eine Hochzeit mitgenommen.

Ja, wir haben unseren HZ-Tag schon im April gefeiert :-)

@lilly: Wo seit ihr denn gerade in den Ferien? Ich hoffe ihr seid alle bald besser zwäg.

Jep, wir hatten es sehr schön an unserem Wochenende.



elea  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

ja Emma das metem sitz goht sicher guet! has gfüehl de chend esch doch e wöhler wenns ehre eigete platz hend. chost zwar aber deför hends me platz zum spele :)

ah scho jetzt denn em September? gopf i has gfüehl i be di einzig do wo alles dorrenander berngt und er wösset vo allne genau a welem tag si wo he id ferie gönd

ja gel förd hetz chans Brutpaar ja nüt deför... aber das met de torte dosse esse tönt ganz toll! schad hend d lüt Emmer use müese. aber ebe wenns gschiffet und gstörmt het wer no blöder gsi ;)

wow krass das euche chli so lang dorre ghebt het met gueter luhne guet wenn öpis lauft denn sends amigs nüm z bremse gell

gopf ja segs ned. set 4 johr schribe mer scho! Fends aber so cool, gleb mer send de einzig thread da wo so lang dure ghebt het Fends aber au mega Emmer z lese wis bi euch witer goht met Familie, bruef etc.



hey lily super dass es so guet gange esch met flüge! freu mi grad för euch! das wegem chrank si esch natürli mega scheisse. vorallem wenn grad all flach legget. gnüsseds jez no ganz fest gell!
und dröck der jez shco d dume för am fritig!!!!


snet schön hender es tolls wochenend gha! secher super gsi en rueh esse und denn usschlofe!
ja mengisch esch au shcön wen ned so vell lauft em Büro! ich due denn Emmer ferie plane :P



Emma13  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

Elea ja das stimmt, s sött ja eigentli bequemer sii ufeme eigene Sitz als bim Mami ufem Schoss.. hoffemers! ihihi nei nei, ich bring amig au s Züg durenand, mär chan sich ja au nöd alles merke

ahaha ja, s het so Spass gmacht, alli hend Freud gah adem chline Zwergli wo's Füdli schwingt er macht eifach sooo guet mit, egal öb Fest, Ferie oder was au immer, er isch mega flexibel und das vereifacht eus vieles. Defür hemmer am Abig Müeh zum ihn is Bett zbringe, er isch eifach nie müed

Gäll, ich finds au uu schön dass de Thread nöd usgstorbe isch, s isch irgendwie ebe glich schön au wenns nur virtuell isch.

Snet, ohh so schön, dann ist es bei euch auch schon bald soweit. Toscana oder? Mein Bruder war jetzt 10 Tage dort unterwegs und hat mega geschwärmt, wir kennen nur Florenz und einige Städchen in der Nähe und lieben diese Region. Euer Wochenende hört sich super an, viel Essen und Trinken und in RUHE essen und trinken können ist natürlich schon schön

Ich bin heute auch ausnahmsweise im Büro und auch bei mir ist es eher ruhig, janu... geniesse ich auch ab und zu, ich suche gerade ein gutes und einfaches Rezept für den Geburikuchen

Lilly freut mich dases eu besser gaht und ihr d Ferie richtig chönd gnüsse. Gnüsset au no di letzte paar Täg am Strand und denn viel Erfolg am Fritig. Und nomal sonen guete Flug wünschi eu



elea  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

ja und ovem eigete sitz heter so vell platz zum spele, mole, esse etc! de chaner sech wine grosse füehle ja ebe und er send ja jetzt scho so oft gfloge, er esch ja en profi

ja dasch Gold wert wenn es chend hesch wo so flexibel esch und me ned stopckstif muss uf en Tagesablauf achte!
ui ja da metem es bett go kenni! de plöiderlet jede obe secher e halb stond i sim bett ome bes er de ischloft. aber wehe s mami goht use, das goht de gar ned. aso höckli nebe ehm und lose zue was er zverzelle het!

ja, be scho mengisch froh gsi wenni do öpis ha chöne schribe und dampf abloh und um rot froge oder was au Emmer!



snet  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

@Fliegen: Wir hatten bis jetzt das Glück, dass das Flugzeug nicht ausgelastet war und wir einen Gratissitz für den Kleinen haben konnten. Es war trotzdem mühsam.... er wollte ständig irgendetwas erleben und ist hin und her gejoggelt.

@elea: Und wie wir fein gegessen haben! Am Morgen gab es sogar Austern zum Zmorge (also das esse ich ja nicht), dafür habe ich aber lieber den Champagner genommen :-)

Ja, ich weiss dann jeweils nicht genau was machen, weil ich ja meine Arbeitszeit immer auf verschiedene Projekte aufschreiben sollte.

@Emma: Ja, wir freuen uns schon sehr auf die Toscana. Vor allem auf das feine Essen :-)

Ich glaube den Geburtstagskuchen für den 2. Geburtstag soll mit "Coco der neugierige Affe" verziert sein. Er ist ja totaler Fan davon!

@me: Bald gehen die Kinderbörsen wieder los... M. braucht noch eine Herbst- und eine Winterjacke und ein paar Oberteile. Ahja und neues Spielzeug ist auch nie verkehrt.



Emma13  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

Elea, würkli isches bi eu au so mitem ewige ischlafe? Jöö verzellt er dir vo sim Tag? Jaa bi eus wär ä halbstund heilig s gaht mindestens ä Stund bis er schlaft und natürli muess au ich nebetdrah höckle und s Händli hebe oder de Rugge streichle ich han s Gfühl im Summer wirds automatisch spöter, vilicht au will mir mir selber nochli dusse sitzet und schwätzeet etc. da het er denn natürli kei Lust zum go schlafe. Hoffe s normalisiert sich denn wieder wenn d Täg chli chürzer werdet.

Snet, jöö ihihi dann hast du ja noch Zeit um etwas passendes auszusuchen für den Kuchen. Ich möchte etwas mit einem Bagger machen, bin aber nicht so der Backprofi, also einfacher Schoggikuchen und Bagger und Lastwagen oben drauf, ich hoffe ich krieg das hin



himbeer  am 30.08.2016

Re: Bräute 2013

hoi mitenand!

ui da gahts ja richtig ab...

ich ha grad einiges los im büro, die wuche hani 3 arbeitstäg. parallel lauft grad au einiges im traurede-business, nächst summer hani also scho recht viel verplanti sämstige... ich triff mich i de nächste 2 wuche mit 3 paar wo interesse händ anere trauig nächst jahr, 4 händ scho fix bueched und am sunntig hani no miteme paar im usland gskyped. i 10 täg isch scho die nächst hochzit woni dörf halte, ich freu mi extrem! und denn chömed namal 2 im oktober, det muessi au no einiges erledige. aber es macht sooo spass

mitti oktober gönd mer ja au no id ferie, ich ha jetz im zweite hotel au no massage und gsichtsbehandlige beucht, min maa weiss no nüt vom zweitere aber ich find das immer so extrem entspannend, ha das fast no lieber als e massage und drum hani ihn au grad agmeldet.

denn fiired euse chli imene knappe monet ja au scho sin erste geburi und ich bi grad am party plane, hihi. ha gester chli dekosache zämekauft und bstellt und e iladig gordered bi etsy, bi gspannt wenn die chunnt. ich hoff er het denn au freud!



 1 .. 1848 .. 3694 3695 3696 3697 3698 .. 3728 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.