Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1852 .. 3702 3703 3704 3705 3706 .. 3732 .. 3757
Emma13  am 22.09.2016

Re: Bräute 2013

Lilly, ja also ich han jetzt de September no viel besser als de Juni gfunde... eifach e ideali Ziit zum relaxti Ferie zmache s Meer isch super gsi zum bade, wahrschinli no agwärmt vom lange Summer hends würkli mega chöne gnüsse.

S Flüge isch tiptop gange, de Chlii het Freud gah a sim eigene Sitzli und hets lässig gfunde es Tischli zha zum mite Autöli spiele zum schlafe het er aber glich in Arm wele

Snet, jööö "er muss auch immer alles kommentieren" so herzig! Heute morgen musste ich den Kleinen wecken, weil ich zur Arbeit musste und da begrüsste er mich mit "Buongiorno mamma" ahhhh einfach süss

Ich habe mich für das beige Kleid entschieden, ganz klassisch und sogar mit Hochsteckfrisur ahaha kostet ja nichts in Italien, schon unglaublich!

So, hier das versprochene Bagger-Kuchen-Foto :) Sorry, musste ein bisschen zurecht schneiden, deshalb so verpixelt

Zuletzt bearbeitet am 22.09.16 09:33



snet  am 23.09.2016

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@Fliegen: Also man kann auch schon unter 2 Jahren seinen eigenen Sitz haben, muss einfach dafür bezahlen...

@Emma: Oh, das ist aber schön so begrüsst zu werden. Unser Kleiner hat das italienische Wort Grazie gelernt

Ich gehe meistens vor einer HZ zum Coiffeur und lasse mir auch noch eine Frisur machen. DAs kostet dann nur CHF 25 extra

Jöö, dein Kuchen sieht also mega süss aus!

@me: Ich war wieder am Handwerkern. Habe unseren Salontisch komplett verändert. Von Nussbaum ist er nun ganz hellgrau... Muss noch die Kanten mehr abschleifen und wachsen.



elea  am 26.09.2016

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

oh jö Emma das esch ja zockersüess dass er dech met "Buongiorno mamma" begrüesst het es esch so loschtig was si amigs ufschnappet und noche plapperet :)

hey de chueche gseht ja super us! wie hesch das gmacht met dene bagger? send die us Marzipan oder hesch normali spellzüg druf do? euse chli wörd usflippe ab dem chueche. er liebt doch alles wo met boustell zue het. hesch mer grad e gueti Idee ge för sin 2ti geburi met dem super chueche. goht zwar no 4 mönet aber Idee sammle esch Emmer guet

ja weni gast anere HZ be goni amigs vorher au gern zum Coiffeur mer d Frisur lo mache. i be do selber extrem ungschickt, de zahli lieebr bez öpis und gseh guet us

ou snet tönt ganz cool metem Salon tisch!
ha di no welle froge wis eigentli dine auge goht? hesch no schmerze oder esch alles scho guet verheilet?

wönsch euch allne e tolle wuchestart :)



Emma13  am 26.09.2016

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Scho wieder Mäntig...

ihihi jöö snet, "grazie" kann auch ganz nützlich sein

Ich gehe meistens auch zum Coiffeur vor einem Anlass aber lasse dann die Haare einfach nur strecken, hatte noch nie Hochsteckfrisuren probiert aber diesmal passte es ganz gut

Elea, hesch au sonen Baustelle-Fan? Min Chline het ebe au mega Freud gah und us eme normale Schoggichueche ischs doch e chlises Highlight worde Ich han normali Spielzüg Baggerli gno und druftah, isch eifach echli es Züüg gsi zum sooo chlini finde. Ich wür es Rezept wähle wo de Chueche füecht blibt und no guet zum brösmele isch, denn chasch d Gruebe besser mache. Wenn es Rezept bruchsch, eifach sage.. er isch nämli mega fein gsi

Guete Wuchestart :)



elea  am 26.09.2016

Re: Bräute 2013

Emma, ja er liebt liebt alles wo of de boustell esch. er het en bagger becho, set er de het esch de jedi sekonde bi ehm. er macht alles met dem drom wörd er usflippe wenner sone torte bechiem. s coole esch wenn me spilzüg nemmt, er chas de nachetene au no grad bruche zom spiele! und da met de gruebe esch natürli mega toll! und merci för de tip wegem füechte chueche. i werds mer of al fäll merke danke



Emma13  am 26.09.2016

Re: Bräute 2013

Jöö so herzig elea, isch bi eus ebe genauso genau, han s gliche denkt weg de Spielzüüg und s erste wo er het wele isch nöd mal de Schoggichueche gsi sondern d Baggerli zum spiele ahaha eifach herrlich die Chind



snet  am 27.09.2016

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@Frisur: Ich habe an der letzten Hochzeit sogar eine Frisur selbst geschafft, wuhuu!

@elea: Ich habe gerade gesehen, dass der Salontisch schon noch anfällig ist... Werde wohl noch eine weitere Schicht Wachs auftragen, resp. vielleicht noch eine Schieferplatte als Untersatz für Gläser kaufen.

Mit meinen Augen ist alles in Ordnung, ich habe keine Schmerzen mehr.

@Emma: Danke (Grazie) sagen ist ja immerhin schon was



himbeer  am 27.09.2016

Re: Bräute 2013

ou höred uf mit chüeche, euse hät ja bald geburi und ich muess au no öpis organisiere. das heisst, chuche bache würdi no gern aber das übernimmt scho s schwiegermami. aber ich bruch no paar ideä für apero und fingerfood wo schnell gaht zum organisiere und vorbereite.



elea  am 27.09.2016

Re: Bräute 2013

Emma, hihi so rechtig typisch buebe met dem boustell und de bagger gell :) aber fendes u herzig. mer hend die nöchi grad e reese boustelle, minimom einisch am tag muess er go luege was det lauft. das esch för en s paradis. glaub d arbeiter kenned eus scho

snet, aso dass denn en ganzi scheferplatte ufs tischli tuesch oder nur undersätzer?

himbi, i hamer das a sim geburi mega eifach gmacht und eifach schinkegipfeli und so fertig apero Snacks usem ofe uftischet. hend ja alli gern
falls aber öpis selber wetsch mache hetti en Idee, woni no gern mache (wells so super zom vorbereite esch). ich mache gern gfüllts baquette. de schnidsch s baquette am einte endi uf, grüblisch alles weiche use und fülsch es met ergendöpis feinem. i mache amigs eis met so enre lachs-creme freche föllig und s andere met fröschchäs, gmüess stöckli. de chasch das i chüelschrank due bes es schön fest wird. und de bim festli nomeno useneh und schniide. musch mol Google, de weisch winis meine



snet  am 28.09.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Wir haben Lachsblinis, Minipizza, etc. gemacht. Ist also sehr gut angekommen.

@elea: Baustellenunterhaltung ist doch immer gut! Da muss man nicht noch etwas bieten

Also eine ganze (kleine) Schieferplatte auf den Tisch.

@lilly: Hast du schon Rückmeldung bekommen wegen der Stelle?

@me: Horror momentan zum Arbeiten... Der Server ist sooo langsam.



 1 .. 1852 .. 3702 3703 3704 3705 3706 .. 3732 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.