Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1854 .. 3705 3706 3707 3708 3709 .. 3733 .. 3757
elea  am 18.10.2016

Re: Bräute 2013

hallo zeme

lily, ja verzelle denn ob öpis schlaus usecho esch bi Europcar :)


hey mega guet wegem Fitness! vorallem au wenn me grad d Möglichkeit het zoms chend det abgeh. anderst fendi eschs fast ned möglich. hamer das au scho öberleit aber me röit s Geld es bezeli
das met de stell chont denn auno wenns muess si. wi scho so oft gseit, besch ja inere super usgangslag wod der chasch die stell ussueche wo wörkli voll und ganz passt! und besch ja fang en mega vorstelligs-gspröch-Expertin


snet, ja i ha das au nonie ghört. die fende Emmer ergendöpis zum eim s Geld us de täsche z`zieh
s Highlight för me esch bonifacio gsi. es unglaublich schöns städtli (musch mal Google). und s wandere die berge esch super gsi. hend en mega coole trail gmacht. aber ergendeinisch eschs fast is chlettere öbere gange, und welli de chli ovem rögge gha han,. hemmer müsse abbreche, wer denn doch z gföhrlich worde.

was machsch bin Coiffeur? nor schniide oder au farb?



snet  am 19.10.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Wow, habe gerade Bonifacio gegoogelt. Das sind ja atemberaubende Klippen. Ich glaube in Italien ist ja Amalfi so ein schöner Ort, der ähnlich aussieht (aber da war ich auch noch nie).

Wir waren bis jetzt mit dem Kleinen noch nie wandern, weil ich einfach keine Lust habe 14kg auf dem Rücken zu tragen...

Beides! Sie sind momentan viel zu lang und die Haarfarbe sieht auch ein bisschen komisch aus (und hat ein paar graue Haare drin )



elea  am 19.10.2016

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ja gell Bonifacio esch spektakulär has genial gfunde, het so vell zum aluege.
genau goht bez id rechtig vo amalfi. aso es gseht emo recht ähnlich us! beni leider au nonie gsi!

mer send scho öpe die go wandere (hend au e Rucksack), und da min maa kabutti chnüü het träg ich de chlii Emmer. er henkt mega ah, aber i gsehs denn Emmer bez als es Fitness Training

äh sone secher, das esch secher blond und ned grau
was machsch denn före farb? öpis ähnlich zu dim natürlichi Farbton?



snet  am 19.10.2016

Re: Bräute 2013

Hmm, irgendwie kann ich mich gar nicht erinnern mal an so einem "Klippenort" gewesen zu sein. Vielleicht sollte ich so etwas mal auf meine Reiseliste schreiben

Ne, dazu habe ich wirklich nicht so viel Lust. Mega gemein, he? Ich habe eben auch noch Schrauben im Gelenk und sollte nicht sooo viel belasten.

Und wie das grau ist! Man sieht die einzelnen richtig gut, weil ja die restlichen Haare dunkel sind. Ja, ich bleibe bei meinem Farbton, möchte nämlich nicht bleichen. Halt einfach ein wenig satter und die Haare unten sind ziemlich aufgehellt, ich möchte wieder eine einheitliche Haarfarbe haben.



elea  am 19.10.2016

Re: Bräute 2013

nei dasvh ned gemein din maa chönt ne ja au ned träge nemi ah? het doch letscht jahr au züg gha am chnü (oder bei? oder fuess?)

hihi, ja chender mache eim graui hoor set euse chlii ome esch, het sogar de bart vo mim ma agfange grau werde guet er het scho einzelni graui hoor set er 20i esch. aber er nemmts easy. er meint er sig de george clooney also besch du ja no spot dra met de erste graue hoor



snet  am 25.10.2016

Re: Bräute 2013

Moinmoin in da house

@elea: Genau, mein Mann kann ja auch nicht gut tragen und der Kleine ist einfach schon zu schwer (14kg). Haha, die 14kg zeigt er uns immer wieder, weil er furchtbar gerne auf die Waage steht.

Hehe und du hast noch keine grauen Haare? Also ich habe meine Haare nun schön getönt und jetzt sieht man wieder nichts mehr. Zum Glück habe ich keine grauen Haare oben, sondern zmitzt in den Haaren drin.

Was habt ihr Schönes am Wochenende gemacht?



himbeer  am 25.10.2016

Re: Bräute 2013

huhu zusammen!

ou snet dini frisurföteli hani gseh, sind ja immerno mega lang! aber du häsch au vorher uuuh schöni dicki langi haar gha

ich muess au dringend zum coiffeur, gseht ganz schlimm us momentan.

mir sind am samstig heicho vo eusne ferie. isch sooo toll gsi! vorllaem au das kontrastprogramm, städtereis z zweite mit sunne und meer und es paar täg später schneewanderig mitem junior, voll witzig gsi.



elea  am 25.10.2016

Re: Bräute 2013

haha, escher stolz uf jedes Kilo? recht hetter!

nei bes jez no kes graus hoor, guet i ha hellbruni hoor, do gseht mes halt no bez schlechter

himbi das tönt jo wörkli hammer! wi eschs gsi ohni de chli zsi? heschs chöne gnüsse?

mer hend es fuhls wochenend gha. s einzig coole esch gsi, dass mi maa agfrogt worde esch vo sim brüeder zom götti si. jez escher u stolz natürli. und i 2 Woche ell di chlii au scho cho. leider igleitet well si zwenig gwecht het. aber mer freue eus so mega. geht mer grad babyfieber



snet  am 25.10.2016

Re: Bräute 2013

@himpi: Danke dir Was hast du denn beim Coiffeur vor?

Mega toll euer Ferienprogramm. Wo wart ihr denn überall? Musstet ihr gleich die Wintersachen miteinpacken oder seid ihr zuerst noch einmal nach Hause gegangen?

@elea: Jep, er liebt die Waage und schleppt sie durch die ganze Wohnung!

Du Glückliche! Bei mir sieht man jedes einzelne, graue Haar so stark!

Toll, dass dein Mann Götti wurde. Hehe, du und dein Babyfieber :-) Emma ist sicher auch bald wieder im Babyfieber



elea  am 25.10.2016

Re: Bräute 2013

ja das esch de "nochteil" bi dönklere hoor. glaub i be so eini wo nie wird zode graue hoor chöne stoh und met 90i de met dene typische lila-grosi hoor ome lauft

ja, wenni sones babybody gseh die grössi 50i, denn vergesst mis hern plötzli dass die all 2 h wend trinke und sech emer vollkacket

wäh, muss nacheten no ane besprechig veruse. macht mi gar ned a bi dem wetter dosse ome zstampfe



 1 .. 1854 .. 3705 3706 3707 3708 3709 .. 3733 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.