Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1859 .. 3715 3716 3717 3718 3719 .. 3738 .. 3757
snet  am 22.11.2016

Re: Bräute 2013

@lilly: Du Glückliche!

Auf was hättest du denn Lust?

Danke, wird sicher bald besser!

@elea: Hehe, ich kann da wohl keinen Wein trinken. Habe letztens alkoholfreien Wein getrunken. Der war echt grusig

Hehe, als zweiten Namen, das wärs noch!

Mir war während dem Training wieder übel, aber ich habe es durchgezogen. Eine Mitspielerin starrte mich an, also so den Bauch und fragte dann: Hast du ein neues Röckli? Haha, sie wusste wohl nicht was sagen.

Ja, es ist jeden Tag anders. Manchmal ganz schlecht (wie am Sa), dann wieder besser (Sa Abend). Hoffentlich renkt es sich bald ein. Mit gar nicht übel :-)



elea  am 30.11.2016

Re: Bräute 2013

hallo zeme

wie gohts der snet?
besch die Woche au weder em Training gsi? gligli heschs erste Trimester gschafft!!!

i ha gester no Mitarbeiter Gspöch gha. esch besser gange als erwartet mer hend das johr en mega Chündigungswelle gha und glaub si hend angst dass nome chünde drum hends bez Zückerli verteilt. Mer sells recht si

Wie gohts euch so?



snet  am 02.12.2016

Re: Bräute 2013

Moinmoin!

@elea: Ui, was sind denn das für Zückerchen, die sie am Mitarbeitergespräch verteilt haben? Vielleicht auch finanziell spannende ?

Nein, diese Woche war ich bis jetzt nicht im Training, weil es mir wieder nicht so gut ging. Morgen gehe ich wahrscheinlich ins Fitnesstudio. Ja, ich bin nun in der 13. SSW angekommen und nächste Woche habe ich endlich ETT. Hoffentlich ist da alles gut.



elea  am 05.12.2016

Re: Bräute 2013

morge zeme

ja si hend mer eifach honig ums muul gschmieret und nome globt (sost motzes amigs weg jedem schissdreckli). ond ha meh als de standartbonus becho und no e lohnerhöchig. zwar nur 100.-, aber i nemmes gern

dröck der dume före ETT höt! schribsch denn wis gange esch? hoffentli esch denn au bald es end in secht met de Übelkeit. oder eschs der jez am wochenend scho bez besser gange?

guete wochestart allne!



himbeer  am 05.12.2016

Re: Bräute 2013

oh das tönt aber guet elea. mir händ weder bonus no lohnerhöhige (also ich ha mal eini übercho aber meistens gits gar nix). ich wird zwar befördered per 1.1., aber ohni lohnerhöhig und zuesätzlich dörfi mir jetz bi jedem tippfehler alose dass das aber denn nachher nüme gaht blablabla.



Lilly4  am 06.12.2016

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!
ich meld mi au mal wieder ich hoff es gaht eu allne guet?

elea, dänn häsch das jahr wohl gueti arbetgleischtet :-) super! honig um s muul schmiere tuet immer guet und wenn däbi no öpis usespringt no besser hihi

elea, dier gratulation zur beförderig? häsch jetzt eifach meh verantwortig? aber dass där nüd gäh händ!?!

bi eus häts jetzt zwei laufendi würmlis s luschtige isch ja dass dä luis dazumal 1 wuche nach sim erschte geburi selbständig gloffe isch und t estelle jetzt genau glich, meeega zuefall aber herzig! bin froh chan sie jetzt laufe
nachher gömer no dä samichlaus im wald go bsueche händs vo dä spielgruppe organisiert... bin ja gspannt wies reagieret!?

wünsch allne en schöne morge



snet  am 06.12.2016

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Also CHF 100 pro Monat mehr ist ja auch schon gut. Davon kann man sich ja schon fast einen Urlaub finanzieren

@himpi: Wir haben leider auch keinen Bonus (obwohl ich den natürlich verdient hätte ). Was ist das denn genau mit der Beförderung? Resp., wieso gibt das nicht mehr Lohn? Mehr Verantwortung für gleich viel Geld ist ja schon nicht sooo prickelnd. Wie läuft es mit deinem 2. Standbein?

@lilly: Schön, dass die Kleine nun auch läuft! Und ganz viel Spass beim Samichlaus. Bei uns konnte man im Quartier sogar einen buchen, aber das war mir noch zu früh.

@me: ETT ist durch und es war alles gut.



elea  am 06.12.2016

Re: Bräute 2013

morge zeme

ou ja himbi, sost wird eus ebe au jede moggeschess vorgworfe
erhösch denn ab 1.1 met de beförderig au dis arbetspensum oder chasch so witer schaffe wi bes anhin?

lily, de wetz esch, dassi nonie so schlecht gschaffet ha wi das johr aber ebe si hend auä angst dassi chönde, drom chömes met so seich
hey so toll lauft di chlii jez au? mega toll und beidi scho so früeh? wow mega! vell spas bim samichlöis sueche, hoffentli hends ke angst vorem schmutzli

snet, wie gohts der? secher e mega stei vom herze gheit wo alles guet gsi esch bim ETT? i freu i sehr för dech hesch di kritisch zit hinder der. jez muss nor no d Übelkeit durhaft weg go und guet esch sege der jez allne vode SS?



snet  am 06.12.2016

Re: Bräute 2013

@elea: Wieso meinst du denn, dass du schlecht gearbeitet hättest? Wir haben gar nie so ein Mitarbeitergespräch. Mein Chef und Ich streiten einfach regelmässig über den Lohn

Mir geht es seit dieser Woche viel besser. Endlich habe ich wieder Energie und gehe auch fleissig Sport machen. Ja, irgendwie habe ich echt nicht viel Bedenken gehabt, dass alles gut ist. Bis jetzt haben wir es erst unseren Familien gesagt, jetzt mal schauen wie es sich ergibt mit Sagen...



himbeer  am 06.12.2016

Re: Bräute 2013

@snet und elea: wir haben sowieso sehr flache hierarchien. ich glaube, mein job wird sich durch die beförderung etwa gar nicht verändern. es ist mehr so ein namensdings, auch ok. der "junior" vor meinem namen fällt weg. pensum und so bleibt alles gleich, von dem her beklage ich mich ja auch gar nicht ;-)

mein nebenjob ist super und ehrlich gesagt, finanziell auch interessant. das wachstum ist halt nach oben beschränkt, weil es nur so und so viele weekends gibt, an denen leute heiraten und ich mich auch nicht teilen kann. wenn ich jede anfrage für 2017 hätte annehmen können, wäre ich vom einkommen her wahrscheinlich schon auf demselben niveau wie jetzt meine teilzeitstelle, aber das geht natürlich nicht - oder noch nicht. ich habs auch nicht pressant, finde es ganz gut, wie es jetzt ist. frag mich ende 2017 nochmal ;-)

@lilly: wow dini zwei sind aber fix. min chline lauft nonig und ich denk er brucht au no en moment, er isch bisher au immer sehr spat gsi mit allem. aber er zieht sich scho überall ufe, mal luege wie sichs entwickled. wär mer no glich wenn er erst im früehlig afangt richtig laufe, dunkt mi biz eifacher mit de schueh und usrüstig und allem, haha.



 1 .. 1859 .. 3715 3716 3717 3718 3719 .. 3738 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.