Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1861 .. 3720 3721 3722 3723 3724 .. 3741 .. 3757
Lilly4  am 04.01.2017

Re: Bräute 2013

elea, chan im feb. go probeschaffe... bin scho meeega gspannt!!! :-)
was machsch dänn du vo bruef? tönt uf jedefall interessant

haha ja gäll... also dä luis hät öpedie mal meega viel nerve brucht und t estelle isch da dure wüki viel viel pflegeliechter ... wird dänn aber viellicht i dä pupertät um so schlimmer mir werdets gseh :p

ui nei echt? dänn hät dini fründin ja mega t überraschig gha das dass überhaupt no passiert!?!



elea  am 09.01.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

Februar esch ja cho gli lily! be gspannt was denn verzelsch und wis der gfalle het. :)
ich schaffe die Vermessig (Parzelle, Baustell etc.). fraueateil liit bi öpe 20% :)

ui de hoffi demfall au dass bimene witere chend denn eifacher wird :) aso die letschte täg hetter jez nomol wörkli uftreit. usem nüt hetter mega nervezemebröch und brüehlet und brüehlet und loht sech ned lo beruhige. glaub er weiss selber ned recht wiso. dud mer denn amigs mega leid :( aber doof gseit, lieber er brüehlet as dass er wörd töibele und schreie. :)
Tipps vode erfahrene mamis willkomme



Emma13  am 09.01.2017

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand und allne no e guets Neus! Ich hoffe ihr sind alli guet gstartet :)

Lilly wow bald isches sowiit, freusch di uf din erste Arbetstag?

Snet, ich gsehns echli wie du, ich denke es isch klar Charaktersach und nöd würkli abhängig öb Meitli/Bueb, mir hend ja sehr en ruhige, friedliche Junior, kenne denn au anderi Bispiel vo wilde, aktive und nie stillsiztende Buebe aber ebe, ich denke das chunt eifach sehr uf de Charakter druf a. Ohh demfall hender e schüchs Outing übercho? Wenn hesch din nöchste Untersuech? Bisch ja jetzt scho bald ide Mitti oder?

Elea oje i so Situatione isches amigs uu schwierig gäll... da wüssets selber nöd recht was wend. Bi eus hilft denn eifach wenn ich ihn in Arm nimme, da beruhigt er sich denn zimli rasch wieder. Was bi eus grad im Moment echli schwierig isch, isch dass er uu Müeh het wenn mal öpis nöd so lauft wie er möcht vorher hets no mit ablenke klappet, jetzt blibt er uuu stuur und chan denn also au recht doof tue aber ja, ich denke das ghört dezue, mal chani besser demit umgah, mal schlechter... isch halt so.

Mir startet wieder nach 2 entspannte Wuche Ferie, s isch uu gmüetlich gsi und mir hends gnosse. Nur s wecke hüt morge isch chli müehsamer gsi als suscht ahah de Chlii isch gar nöd in Stimmig gsi zum früeh ufstah aber s Mami und de Papi ja eigentli au nöd.. mir Ferie-Langschlöfer



himbeer  am 09.01.2017

Re: Bräute 2013

hallo mitenand, ich bi au wieder am start! ha eigentich letzt wuche scho wieder agfange, aber ich bi recht im züg gsi will ich so viel ha müesse ufhole vo de festtäg... jetzt gahts langsam wieder.



snet  am 10.01.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@lilly: Und bist du im neuen Job schon gestartet?

Also das wegen dem Rufen und Folgen finde ich nicht so vergleichbar, vor allem weil die Kleine ja noch wesentlich jünger ist und dann wahrscheinlich auch noch weniger den Kopf durchsetzen will. Unser Kleiner will erst seit Neustem seinen Kopf durchboxen und den Weg bestimmen oder so...

@elea: Also wenn M. einfach so seine Anfälle hat, dann lasse ich ihn für einen Moment und das geht dann eigentlich nachher wieder. Er ist manchmal ziemlich schnell frustriert, aber es normalisiert sich dann auch bald wieder.

@Emma: Und bist du gut wieder im Arbeitsalltag gestartet?

Ja, noch nicht ganz in der Mitte, aber ich bin nun in der 18. SSW.

@himpi: Und sieht es an der Arbeitsfront wieder besser aus?

@me: Wir waren heute beim Untersuch. Vor 5 Wochen kriegten wir ja ein leichtes Outing von einem Jungen, jetzt hiess es aber Mädchen. Ganz festlegen wollte sich die FA noch nicht, weil sie das einfach in dem Stadium nicht macht.



Lilly4  am 10.01.2017

Re: Bräute 2013

morn isch min erschte arbetstag snet

oh doch und ob ichs bereits scho vergliche chan!! dä luis isch absolut nöd so gsi, t estelle lauft sogar GERN a dä hand, dä luis i dem alter alles andere lieber als das, erscht jetzt woner grösser isch git er amigs s händli und au i vielne andere sache! t estelle isch mittlerwilä 14 mönet und mir händ scho frühe gmerkt dass die 2 total verschiede sind (was ich au super schön und spannend find)



snet  am 11.01.2017

Re: Bräute 2013

Dann wünsche ich dir heute einen erfolgreichen Start.

Ja, aber ich glaube dennoch nicht, dass sich diese Unterschiede auf die Geschlechter der Kinder beziehen, sondern dass sie einfach einen anderen Charakter haben. M. läuft total gerne an der Hand, er ist es immer der meine Hand nimmt. Auch zuhause nimmt er mich oft an der Hand. Dann wäre das ja eher "Mädchenhaft".



Lilly4  am 11.01.2017

Re: Bräute 2013

danke. habe gerade pause :-)

das mit dä gschlechter isch e persönlichi beobachtig vo mier, was ich bis jetzt au so rundherum mitbecho han... aber natürli isch es e absoluti charaktersach schlussentli! tendenz wie ICHS gsehn isch aber scho EHER so... was nöd muess heisse das es immer und bi allne so isch
en unterschied vom charakter zeigt sich uf jedefall schnell... bi mine 2 zumindescht extrem und da sie nur 15 mönet unterschied händ isch mer vom luis alles no ziemli presänt...



himbeer  am 17.01.2017

Re: Bräute 2013

lilly, wie isches bim schaffe? gfallts der?
häsch scho news vo de andere stell?

bi mir isch au wieder besser. gester hani en moment lang gmeint ich heg wieder recht wenig ztue, denn häts zäck gmacht und jetz hani wieder e riese liste, haha. aber isch scho ok, alles machbar.



Lilly4  am 17.01.2017

Re: Bräute 2013

hallo himbeer

danke für s nahfröge min erschte arbetstag isch guet gange! natürli alles neu, aber isch spannend gsi :-) vorallem schön au eifach mal nur uf sich müesse luege scho fascht wie ferie

s ander isch mitti feb. und sind no 2 anderi (offeni) sache ine cho... jetzt hani scho fascht die qual der wahl hätti also NIIIE dänkt mit 20%, aber freud mi natürli mega!

wie gahts dier? am chline?



 1 .. 1861 .. 3720 3721 3722 3723 3724 .. 3741 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.