Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1862 .. 3721 3722 3723 3724 3725 .. 3741 .. 3757
himbeer  am 17.01.2017

Re: Bräute 2013

haha ja gell, ich bi immer no sehr gern im büro, das sind au gueti täg. halt komplett anders als dihei, aber mir gfallt immerno beides!

oh wow, jetz laufts aber bi dir :-) demfall blibts no spannend.

bi eus laufts super! de chli chunnt grad wieder paar neui zäh über - er machts immer so schubwiis, bim erste mal hät er 6 glichzitig übercho, denn isch es halbs jahr nüt me gange und jetz sind scho wieder 2 durebroche, mal luege öb nomeh dezuechömed. ich denk es isch au nur no e frag vo de ziit bis er lauft, er macht scho flissig glichgwichtsüebige, haha. aber er isch immer eine vo de letzte bi allne meilestei, cha guet no en moment gah.



Lilly4  am 17.01.2017

Re: Bräute 2013

es isch am abig es anders müed si haha genau, es bliebt spannend chch... das im feb. isch ja min favorit :-) jetzt mal abwarte! MUESS mi gedulde

wieviel zäh hät er dänn scho? t estelle isch sit eeewigkeite bi ihrne 6 stah bliebe (sie zahet zwar immer wieder starch, das merkemer jewills a ihrem füdli) aber durebroche isch glich no müd neus... dä luis hät i dem alter scho fascht alö zäh gha so hät jede sies tempo däfür fangt sie jetzt a "renne" soo luschtig!! gseht zwar eher us wie es "gstressts laufe" eusi 2 spielet jetzt au scho richtig schön zäme, das isch scho uuuh schön mitazluege aber die chli macht au jede scheiss mit



himbeer  am 18.01.2017

Re: Bräute 2013

jetz hät er grad 6 kompletti und 2 so halbi, haha. mal luege was no chunnt. me cha au nüm so guet ineluege wenn scho zäh da sind, er finds amigs nöd so lustig :D



elea  am 25.01.2017

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

schön esch en guete start gha lily! das freit mi sehr zghöre! ja em Büro schaffe esch ganz anderst als dehai schaffe. gnüses amigs, welli em gschäft de kaffi en rueh chan trenke
be gspannt wis bi der witer go met desere stell! ;)

am sonntig esch euse chlii 2 worde! hend es tolls geburi festlih gha met Thema Boustell :) er het soso freud gha ade deko und sim boustelle chueche und natürli de gschenkli! ganz öpis anders gsi as de erst geburi. det hetter ja nonüt tschegget jez hetters so gnosse

snet wie gohts der und em Baby? du hesch ja scho bald halbzit gell?

ou jösses Gott himbi dis schätzeli het mol 6 zähn glichzitig becho , das tönt nach Horror



snet  am 25.01.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Oh wow, jetzt wurde dein Kleiner auch schon 2! Ganz vergessen! Gratuliere nachträglich. Schön hat er seinen Geburtstag so genossen. Bei M. war es ja eher ein wenig gestresst, da er so schlecht drauf war.

Danke, mir geht es gut und dem Baby (hoffentlich) auch, ich habe nächste Woche wieder Kontrolle. Ja, ich habe nun Halbzeit, nur der Rücken macht mir etwas zu schaffen. Sonst habe ich immer noch keinen grossen Bauch



himbeer  am 30.01.2017

Re: Bräute 2013

@elea, lustigerwiis hät er det 1 tag biz gmötzled aber susch kein mucks gmacht. bisher hät er zäh immer sehr guet vertreit. mal luege wie sich das entwickled.



elea  am 30.01.2017

Re: Bräute 2013

hallo zeme

snet wen hesch die Woche gnau kontrolle? das esch jo denn warschinlech de grossi organ-scan oder?

himbi, hoffentli blibts eso met de zähn! das wer ja wunderbar wenns ehm ( und euch) so "liecht" fallt

mer hend letscht Woche no 2jahres kontrolle gha. esch alles guet gsi ossert dass de Arzt gseh het dass de chli of eim aug bezelu schelet. jez mömer zom auegarzt go abkläre ob er eventuell en brille brucht wo eis aug abdeckt esch zoms "schwache" aug z trainiere. eigentli gar nüt schlemms aber hoffe glich dass es ned muss si.

wönsche euch allne en guete wochestart!



Lilly4  am 30.01.2017

Re: Bräute 2013

hallo zäme

himbeer, ihr händ voll dä chiller hä? soo herzig!!!
bi eus sind ja sit eewigkeite die 6 vorne dusse (4 obe, 2 une) und han mich scho gwunderet wo die nöchschte bliebet... ahand vo ihrem rote füdli hät sie es paar mal zahnet, bisi letschti gseh han dass sie 2 baggezäh dusse hät die sinds gsi!

elea, schön isch alles guet gsi bi euem 2 jahres untersuech und chasch scho gli zum augearzt go kontrolliere? min ma hät das als chind au müesse mache (mit brülle und 1 aug abdecke) hihi... ich find das ja mega herzig
machsch där dänn gedanke daser en brülle träger wird? oder wieso? :-/



Emma13  am 30.01.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Ladies

Ohh elea, so schön, gratuliere nachträglich zum 2. Geburi vom chline freut mi sehr, dass er Freud gah het a sim Festli und am Baustelle-Chueche

Ou, das tuet mär leid mitem einte Aug aber wie du seisch, s isch zum Glück ja nüd schlimmers, hoffemer doch eifach das de Augearzt Entwarnig gitt, schön isch sust alles guet.

Snet wow scho Halbziit, s gaht ja wahnsinnig schnell.

Lilly, so herzig wenn ihr no vo so wenige Zähnli redet, jetzt mit eusne grosse Buebe vo scho s Muul volle hend

Bi eus isch grad einiges am laufe, hend gaaanz per Zuefall und sehr spontan e grösseri Wohnig gfunde und übercho, en Neubau ime perfekte Chindsgi-/Schuelquartier und erst no im Parterre, also würkli genauso wie mir eus das immer gwünscht hend will jaaaaa im August erwartemer euses 2. Chindli bin jetzt ide 11. SSW und hoffe jetzt eifach dass alles guet chunt. Nöchst Wuche hemmer ETT und wieder Baby-TV



snet  am 30.01.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@zähne: Bei uns war das zum Glück auch kein grosses Ding, da waren wir schon froh. Aber ein roter Po war oft dabei, das hat mir schon Leid getan.

@elea: Genau, ich glaube diese Woche ist der Organscan. Der Termin ist morgen.

Seit dem Wochenende merke ich es das erste Mal, dass es langsam ein wenig beschwerlich wird, einfach mit dem Druck nach unten. Aber ich versuche es jetzt trotzdem noch mit dem heutigen Training.

Kann dich verstehen, dass dich das mit dem Auge ein wenig stresst. Egal was, sobald etwas nicht den stinknormalen Verlauf nimmt, macht man sich schon Sorgen. Aber auch wenn das eine Auge etwas korrigiert werden muss, ist es ja keine schwierige Sache. Aber jetzt erstmals abwarten was der Augenarzt sagt. Ich denke unser Kleiner wird früher oder später auch Brillenträger werden, weil wir beide ja nicht so gut sehen.

@emma: Ich gratuliere dir zur Schwangerschaft! Ist es in dem Fall Ende August schon so weit? Ich habe es mir fast gedacht, dass du ss bist, weil ja eure Wohnung auf fb ausgeschrieben wurde... und erzähl mal von der neuen Wohnung, das interessiert mich auch immer :-) Wir haben ja beschlossen zu bleiben, weil wir ja zusätzlich noch den Hobbyraum neben der Wohnung haben, der dann als Büro umgenutzt wird.



 1 .. 1862 .. 3721 3722 3723 3724 3725 .. 3741 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.