Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1865 .. 3727 3728 3729 3730 3731 .. 3744 .. 3757
Lilly4  am 22.02.2017

Re: Bräute 2013

sehr egoistisch vo dinere schwögerin

verstahni dass din chline nöd a 2 neui sache möchtsch gwöhne, wär au doof! meinsch dis mami chönd die ziit guet überbrücke? wär glaubs no die bescht variante, hä? und viellicht chaner ja dänn doch scho bitz vorher id krippe!

mir startet dänn abem summer eimal mit dä waldspielgruppe



elea  am 22.02.2017

Re: Bräute 2013

ach Gott verstoh d welt nöm....
mi maa het jez höt am nomitag sim mami aglüte und bez "gscumpfe" wiso si eus so i seich ritte. de seit sis mami, si heigi nie gseit das si nöm of euse chli ufpasst. aber genau das het si gester met mineer schwögerin gseit. uf all fell het si de gar nüt me welle vo dem wösse und het gmeint si sigi ned do zom d Problem vo desne uszbade, för se änderi sech nüt.
de hani mi minere schwögerin gschrebe, und die esch denn au ned druscho und seit eifach so nebebi, ja denn schaffi halt amene andere tag. be baff gsi. jetzt hets di ganz zit gheisse si chäni nüt schiebe etc.
verstoh d welt absolut nöme. katastrophali komunikation echt! i meld jez de chlii glich die Kita a und anschinend luegt jez mini schwimu glich no uf ehn bes er id Kita goht.
gopf das ganze hin ond her und Theater het mi jez rechtig fertig gmacht.


so, het no öper öpis positivs zom verzelle of de kack abe?

ou lily, waldspellgroppe esch mega cool! das esch aber meistens so ab 3 gell? hends det au en igwöhnig oder so?



Lilly4  am 22.02.2017

Re: Bräute 2013

grad chli es chaos gäh wenn dini schwögerin au en andere tag chönt schaffe wär doch super nöd?

genau, waldspielgruppe isch ab 3 mer chan eifach mal en probemorge mache bim luis weissi aber dasers wird liebe, er isch sooo gern dusse, am dreckle und entdecke, isch genau sies

ich ha übrigens no e zuesag vo dä andere stell übercho judihudi!!! ha so freud! isch chli e traumstell für mich jetzt muessis aber minere jetzige chefin bichte und chünde janu, muessi dure...



elea  am 22.02.2017

Re: Bräute 2013

ja esch super chasi amene andere tag schaffe. verstoh eifach ned wiso ned sofort...

ou SUPER! gratuliere zode neue stell das send jo mega tolli News! du hesch ja so fest of die stell ghofft!
ja esch jez bez doof weg de jezige stell, aber schlossentli musch för dech luege! wenn chöntsch denn am neue ort avo?



Lilly4  am 22.02.2017

Re: Bräute 2013

hauptsach es passt jetzt wieder für all bisch sicher erliechteret!

ja voll, vo afang a hani det es mega guets gfühl gha! ha wüki druf ghofft und jetzt häts voll klappet bin so happy! ab april



Emma13  am 23.02.2017

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

Uiiii elea, han dini Gschicht i eim Zug duregläse, das isch ja öpis gsi du!!! Finds ehrlichgseit vo beidne grad echli frech dass mär unternenand bestumme het dass s Grosi jetzt halt eifach ufs Baby luegt, ich meine sie het ja eu gegenüber au e Verpflichtig wo sie sit 2 Jahr wahrnimmt, verstahns drum dass grad für e Kita gluegt hesch, isch jetzt de Chli agmolde für im Summer? Wenigstens hender eu jetzt gfunde und nach langem hin und her, passts hoffentli wieder für alli. Chani absolut verstah dasses dich mega gnervt het.

Nei, ich han no kei definitivi Antwort übercho, han eifach mal mini Wünsch güsseret, denke aber ehrlichgseit nöd dases durechunt, wenns härt uf härt chunt, wirdi eifach wieder chünde und mir wieder e Usziit mitem Baby gönne, isch ja bim Junior damals au e super Lösig gsi woni nie bereut han und voll gnosse han. Für eus chunt d Kita eher fürs Baby nöd in Frag, de Gross hetti sicher Spass aber für es Baby findis irgendwie scho chli öpis anders, aber das isch mini ganz persönlich Meinig, dezue chömet halt die höche Choste, das rendiert sich fast nüm mit eme tüfe Pensum. Mal luege, s staht alles no ide Sterne

Ohh Lilly, was sind denn das für News? Gratuliere! Hey das isch ja würkli super, hoffe ufe positive Reaktion vo dinere Chefin. Wie wirsch denn dete schaffe? Au 2 halbi Täg oder en ganze?

Gnüsset de wunderschöni Tag hüt, ich bin leider im Büro...



elea  am 28.02.2017

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ja das glaubi lily! du hesch ja so gschwärmt vo dere stell! und es hend ja all Emmer gseit, musch nor luege di lang suechi lohnt sech. ond jez het sechs ja mega glohnt! wenns passt, de passts
hesch mit de Chefin scho gredet? wie het si reagiert?

ja Emma, ha de chlii agmeldet und gschrebe so bald wi möglich. hoffe si chamer gli es fixes Datum Age.
ja be froh hemmer eus weder gfonde, aber es henderloht eifach en mega faade bigschmack das ganze... het mi so vell nerve und träne kostet...

wiso meinsch werdes ned of dini wönsch igo?
ja i be en reese Kita befürworter aber wenni ehn jez met 4mt scho het müsse abgeh, wers mer glaub sehr schwer gfalle. aber jez woner 2 esch hani gar ke bedenke. dem wird das cheibe guet due
ja aso ei tag Kita goht guet finanzielle, meh were denn au scho weder schwerig. send au wahnsenn die priis undersched. di günstigste wend bi eus die gegend 95.- pro tag (chend ab 18mt) und di türste 140.-!

so wönsch euch allne en schöne obe! und nomol es reese merci a euch dass er mis gjommer weg dem hüeti-Theater agloset hend!



snet  am 01.03.2017

Re: Bräute 2013

Hi folks

@elea: Also ich finde es auch gut, dass du nun den Kleinen in der Kita anmeldest. Halt einfach auch nur, damit man der Betreuungssituation nicht so einfach ausgeliefert ist. Bei uns kostet die Kita 100.- am Tag und für Geschwister gibt es 15% Rabatt...

Hattest du eigentlich schon deinen 1. FA-Termin?

@lilly: Gratuliere zum neuen Job!



Lilly4  am 01.03.2017

Re: Bräute 2013

elea, hans dä jetzige chefin nonig gseit... ha aber nur 7 täg chündigungsfrischt i dä probeziit und am neue ort fangi ja erscht ab april a, drum hani zum glück no bitz ziit aber freu mi scho nöd druf ihre das z säge janu, da muessi dure...

isch klar häts ebn faade bigschmack hinterlah aber hauptsach ihr sind eu jetzt einig worde und t chind sind versorgt häsch unterdesse scho öpis vo dä kita ghört?

danke snet, das isch lieb!



himbeer  am 06.03.2017

Re: Bräute 2013

euse gaht ja au 2 täg id kita und ich bi en grosse fan vo eusere. find sie macheds mega super und er gaht au uh gern, bald ischer 1 jahr det und er hät i dere ganze ziit nur öppe 3 mal es bizli gmööged bim abgeh, das machts natürli sehr eifach. ui und imene monet wird er au günstiger, da freui mi also scho ;-)

es zweits würdi sofort au det anegeh. allerdings isch euse chli au "erst" ab 6 mönet gange, vorher hettis mir au nöd so guet chöne vorstelle. sones 3monatigs isch scho no sehr chli... mal luege wies bi eus wär bimene allfällige zweite mueterschaftsurlaub. ich ha letztmal 3 mönet unbezahlt chöne neh, ich hoff das würd denn namal gah.



 1 .. 1865 .. 3727 3728 3729 3730 3731 .. 3744 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.