Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1866 .. 3730 3731 3732 3733 3734 .. 3746 .. 3757
snet  am 14.03.2017

Re: Bräute 2013

Ja, genau, wir wussten nie ob wir noch ein zweites haben möchten oder nicht und waren deshalb auch sehr zurückhaltend mit Anschaffungen. Deshalb haben wir nun nicht mal eine Babybadewanne oder so etwas... Mega mühsam. Mit den Kleidern sind wir einfach an der unteren Grenze, aber im 50/56 besitzen wir gerade mal 3 Bodies aber ich gehe in 3 Wochen noch an die Kinderbörse.

Also motorisch ist M. glaube ich gut dabei. Er kann z.B. Bälle abfangen und sie einem ziemlich genau zuwerfen, wir spielen auch oft mit dem Ball. Oder sein Lieblingsspielzeug ist eine Klangkugelbahn, die findet er super. Und wo er natürlich ganz fortgeschritten ist, ist beim Essen

Ja genau, nur noch 90 Tage und ich bin hier immer noch total eingebunden im Geschäft und ständig auf Achse. Ich habe eher Angst vor diesem Thema und möchte mich nicht wirklich damit beschäftigen. Momentan habe ich sogar eher Angst vor einer spontanen Geburt (KS "kenne" ich ja), aber ja gedreht hat es sich noch nicht.

Anscheinend kann jeder plötzlich unter der ss Problem mit dem Zucker haben, auch wenn man z.B. nicht viel zugenommen hat. Aber "Risikogruppen" sind sicher eher Übergewichtige und auffällig grosse Babies im US. Ich meine mich erstaunt es ja auch total, dass ich erst bei einer Zunahme von 4.5kg bin...



Lilly4  am 14.03.2017

Re: Bräute 2013

elea, wie lang müender dänn no warte bisers chönd säge? chasch es sicher scho chum erwarte
stell mer das ebe au uh schön vor wämer sich dänn bi dä geburt mitem gschlecht überrasche laht... ich häts eifach niemals gschafft so lang z warte kenn öpert wos au so hät welle mache und sich dänn t fraueärztin verschnurrt hät
neinei nöd emal e bülä elea, es isch eifach rot, blau und grüen gsi und wie so 2 bluetflecke/schürfige... aber mittlerwilä gseht mers so guet wie gar nüm (isch jetzt 1 wuche her)!

snet, 4,kg isch wüki nüd... super! du machsch au viel sport? und achtisch eifach uf dini ernährig? bi mier sinds i dä 1. ss 15kg gsi und bi dä 2. 12kg! wäret aber meh gsi wenni nöd regelmässig go schwimme wär

oh elea, du häsch mal en meitli name gseit hihi falls es immerno dä sötti si weiss ich scho mal welle

haha ich wünschti amig dass dä luis chli weniger wür redä redt mer dä gaanz tag dä chopf volle und t estelle ja au scho super er zählt uf italienisch und dütsch uf 10 und was mich mega beidruckt, er kennt so guet wie all auto markene... wäretem auto fahre ghöri amig nur: en audi, vw, skoda, volvo, renault, seat etc. etc. ... wür mal behaupte mer händ en richtige autofan dihei vom wc z.b. möcht er aber nüd (meh) wüsse, da kenni au sottig wo mit 2.5 troche sind... so hät jede so chli sies

snet, ja han letscht wuche kündt ;) bin mega erliechteret gsi und jetzt freu mi uf dä neustart im april !!! juhu

gebäre, also ich bin ja so e kandidatin gsi wo vor dä ss gseit hät wünscht sich planti ks ha sooo angscht gha, woni dänn schwanger gsi bin und alles für e natürlichi geburt gsproche hät han mi immer meh mitem gedanke agfründet... schlussentlich bini soooo froh drüber hani das dörfe erlebe, das isch öpis woni s lebe lang stolz uf mich wird si! au wenni jetzt dra dänke würs unbedingt immer wieder so mache! natürli nur wenns gaht... ich bin dazumal offe für alles gsi, hauptsach am baby und au mami gahts guet! binere steisslag wär für mich au nur ks in frag cho (wär s risiko suscht z gross gsi) erzwinge muess mers ja nöd aber solang alles für e natürlichi geburt staht



elea  am 15.03.2017

Re: Bräute 2013

morge zeme

gopf jez hani e mega text gschribe und us versehe s fenster zue gmacht

snet da met de babychleider chasch ja au no luege wenns Baby do esch. esch ja schnell no bez öpis kauft oder bstellt. Hemer au so gmacht. esch ja au schad wend jez vell em 50i chaufsch und denn het si die grössi nie ah...

ja i be Emmer nidisch gsi of din dankbare esser wo du hesch! euse isst ja wines müsli

wie lang hesch du die erste SS gschaffet? gohts de jez no guet? bzw magsch no guet schaffe?
vellecht gspührt di chli ja dass der en KS lieber wer und höcklet schön brav witer verchert im buch ;)

i hamer vorgno alles in bewegig zsetze dass das chend dasmol rechtig em buch liit. und wenni jede tag id Akupunktur muess seckel damet sech das s chend dreiht



lily mer wends sege nachem ETT. den beni de die 14ssw. be froh wenns de all wössed und i de buch cha lo usehange
hihi ou nei dasch fiis wenn sech d FA verplapperet i ha ehner s gfüehl mer werde selber gseh was es esch uvem US. letscht mol hemmers au ohni si grad gseh, het so d bei gspreitzt


ou wow lily du hesch die 2te ss weniger zuegno als die erste? hammer! i be em Moment 2kg liecheter wi vor de ss. aber het warschinlech au met de Übelkeit ztue. esch letscht mal au scho so gsi. setzt de no früeh gnue ah

haha lily, ja wenn di no magsch a de Name erinnere denn werds zemli secher de!

nei genial de Luis met met de Automarke. en chline profi
ja metem ofs töpfli go esch bi eus ganz komisch. er seit eus Emmer wenner gaggi muss mache. mer froge ehn denn Emmer ober s gagi wet is häfi mache ond de wetter aber nie... guet es pressiert mer au ned metem troche werde. wikle stört mi gar ned! chunt de schono :)

ond wie esch gange bim gspröch met de Chefin lily? wie het si reagiert? glaubi das jez erliechteret besch!

lily du besch ja sowiso mini gebuts-Heldin bed geburte ohni pda, wahnsenn! hoffe so i döfs das mol au spontan probiere.



snet  am 15.03.2017

Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@lilly: Hmm, es geht. Momentan mache ich noch 2x pro Woche Fitness. Ja, ich schaue ein wenig auf die Ernährung, aber esse auch immer wieder Süsses. Aber ich habe noch keine Wassereinlagerungen wie letztes Mal.

M. konnte sogar mal bis 20 zählen, aber er spricht momentan einfach nicht mehr viel. Vor ca. 4 Monaten noch Sätze und jetzt nur noch einzelne Wörter. Das mit dem Trocken werden haben wir noch gar nicht in Angriff genommen.

@elea: Also ich würde schon eher Grösse 56 kaufen, aber das Baby wird schon kleiner werden als M. Aber ja, ich besitze gerademal 3 Bodies in der Grösse, ich glaube nicht dass das reicht.

Wenn wir eine grosse Pizza über das ganze Blech machen, reicht die also nicht mehr so ganz für uns 3. M. kommt dann immer mit "meh".

Ich habe 3 Wochen vor KS-Termin aufgehört mit Arbeiten... Aber bis jetzt geht es mir noch gut, habe einfach ab und zu wieder Schmerzen beim Laufen.

Ich warte einfach ab wie es kommt... Entweder bleibt es in BEL oder nicht, we will see.



Emma13  am 15.03.2017

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Elea, ide erste SS isch d Übelkeit nach de 16.ssw weg gsi, jetzt bini ide 18. und es besseret langsam aber sicher, bin froh wenns dure isch. Ich find das mega öpis schöns wenn mär sich überrasche laht mitem Gschlecht, s isch sicher en wunderschöne Moment zu allem ane, ich bin eifach zuuu neugierig drum bini jetzt scho no froh das märs scho wüsste (obwohls gheisse het, s segi nöd 100% sicher aber ich han det scho öpis gseh, denke s wird bim Büebli blibe )

Snet ich denke au dass eue Chlii jetzt sicher mit anderne Sache beschäftigt isch und drum s rede nöd an erster Stell isch. Bi eus isches nachem 2. Geburi losgange und mittlerweile redet er würkli sehr guet, aber halt nur italienisch, mir hend eus entschiede dass mir möchtet das er sini Muttersprach beherrscht, Dütsch wird spötistens im Chindsgi automatisch cho (isch bi mir und mim Ma au nöd andersch gsi).

Wow 4.5kg Zuenahm bis jetzt isch ja top! Ich han ide 1. SS 10kg zuegno und jetzt bini bi +1kg, hoffe s haltet sich in Grenze wie s erst mal.

Lilly ihihi so lustig, mir hend au sonen chline Autofreak dihei au er erchennt jedi Automarke scho vo wiitem, find das mega faszinierend, lustig dass de Luis au sonen Tick het :) Töpfli isch bi eus au nonig s Thema, s isch zwar au scho vorcho dases klappet het, er weiss nämli scho wenn er muess aber s Interesse isch eifach nonig da, aber han da nöd sonen Stress.

Bezüglich Geburte... ich han ja "beidi" erlebt, zerscht 10 Stund Wehe und 2 Stund Presswehe, denn Geburtsstillstand bi 10cm, und denn doch en Notfall KS und trotz de Schmerze und de schlechte Erfahrig würi nie en KS anere Spontangeburt bevorzuge, han das eifach so schrecklich in Erinnerig. Da mis Becki aber luut MRI z'eng isch, wird's vermuetli dasmal en plante KS geh... nage mega a dem aber s muess wohl so si. Hoffe für dich elea, dases dasmal bi dir klappt



elea  am 15.03.2017

Re: Bräute 2013

snet, chasch der ja au ofd Geburt no bezeli chleidli wünsche vode lüt wo öpis wend schenke. send doch vell froh wenn si öpis chöne schenke wo me au cha bruche.

die schmerze bim laufe hesch letscht mol au scho gha gell? was hesch det chöne degäge mache? du so langd magsch denn esch ja guet! :)

ja me chas ja ned gross beiflosse wege de BEL. ond gege en össeri wendig hemmer eus ganz bewusst entschide. wenns jez weder in BEL wer und sech ned wet dreieh gebs weder en KS. esch definitiv di rechtig entscheidig gsi. BEL-Geburt esch mer eifach en z heisse. wenns jez s 5te chend wer oder so, vellecht. aber so ned
snet du hesch ja eigentli en positivi KS erfahrig gha. drum verstohni dass der de gedanke ane KS ke angst macht. i ha eifach d wundheilig als ganz ganz schlemm empfunde. ha ca. 6 Woche starchi schmerze gha. vor dem hetti wörkli weder angst....

Emma, das dini KS erfahrig ned tol gsi esch glaubi sofort. en not KS stelli mer mega stressig und schlemm vor. bi eus selber esch d stemmig im OP natürli ganz ruhig gsi. bi der eschs auä bez anderst gsi. vorallem weld ja scho so wiit gsi besch met de Geburt.
au wenns jez en geplante KS gebt, Emma, vellecht werds dasmol eifacher welld di psychisch chasch druf vorbereite. chasch di metem gedanke "afrönde" vellecht. de werds secher nöm sone schock Situation wi bimene not-ks. aber ebe i be do wi du (obwohl i ja no ke richtigi wehe erlebt han), wörd aso e spontani Geburt vorzieh. vellecht redi ja nachetene anderst

Emma, han gar ned gwösst dass ehr met euchem chline italienisch rede. fendi mega cool! denkes jedesmol wenni das bi öperem ghöre. esch eifach en "gschenki" frömdsproch förs chend wos nor profitiert devo!



Lilly4  am 15.03.2017

Re: Bräute 2013

elea, dä buch usehange hahaha grad müesse lache :) so guet
oh jöö, dänn weissi dämfall scho mal eue meitli name hihihi dä hätti mier ja selber au uh guet gfalle nur mim ma nöd
t chefin hät zum glück easy reagiert... bini uh froh! jetzt chan mi voll und ganz uf s neue konzentriere
geburtsheldin ich weiss aber selber nöd wienni das 2x anebracht han aber würs immer wieder so welle bi dä estelle hani ja scho gwüsst was mich erwartet und dasi die tröpfli bruche wird und det hani mi wüki au chöne konzentriere, isch mer dänn au eifacher gfalle alles... isch aber schlussentli au ruckzuck gange aaaw soo schön gsi (trotz dä satanische schmerze )
wasi mal no ghört han (jetzt scho vo paarne) geburtshypnose (weiss nöd mal ob das so heisst!?) händer vo dem au scho ghört? das segi anschinend mega und ich kenn au 2 wo gseit händ das es dur das dä mittleri geburtsverlauf extrem kürzt hät!?! aber kenn mi da wüki z wenig us... wäri nomal schwanger würis aber bestimmt mal usprobiere und min himbeerblättertee trinke hihi

emma, das was du dure gmacht häsch isch genau das wo sich niemert für sini geburt wünscht zerscht dur die ganze wehe dure kämpfe und dänn doch nöd normal chöne gebäre sondern ufschniede :-/ aber gäll, die wüsset ebe scho wenns müend igriffe und dä v. wär ja gar nöd dure cho bzw häts übel chöne ende? drum wür ich a dinere stell sicher au en plante ks bevorzuge! verstahn aber au das bitz dra z nagge häsch ... aber es muess wohl eifach so si! mis mami hät sich gwünsch hät mer das ihre scho vorher gseit mitem z enge becki

haha nei echt, kennt eue chli au all automarkene? soooo luschtig chönds dänn ja mal zäme t automarke erkenne chch und welles isch sini lieblings? :D

mitem troche werde mach ich mir au kein stress... sie chömet ja dänn vo allei! die einte früener, die andere spöter... id schuel gaht dänn sicher niemert meh mit dä windle
dä luis häts au scho is wc gmacht und weiss au genau wenns chund, hät eifach no kei luscht :) lahns drum au! aber freu mi scho... nur no öpert wickle



Emma13  am 16.03.2017

Re: Bräute 2013

Elea & Lilly, ja das isch eso, s isch würkli kei schöni Erfahrig gsi mitem Not-KS, s het plötzli alles ganz schnell müesse gah. Mär kämpft so lang und am Schluss isch mär frustiert, trurig und dopplet erschöpft Ich han drum au recht lang brucht zum mich wieder erhole. Ich glaube au wennis jetzt wieder spontan wür probiere, denn hetti eifach scho Angst dases doch eh nöd klappt und sowieso wieder ime Not-KS endet und das sind ganz schlechti Vorussetzige. Drum glaubi wärs psychisch für mich scho besser en plante KS zmache, Wie du seisch elea, mär chan sich mental druf vorbereite und uf das istelle und es isch nüm so hektisch das Ganze.

Danke elea! Ja bin selber erstuunt wie guet dass mär das durezoge hend mitem italienisch, jetzt isches eifach normal dass mär mitem Chline italienisch redet und er redets und verstahts jetzt würkli super. Defür hemmer halt en chline Usländer isch amigs echli blöd wenn mär mit anderne Chind und Mamis zäme sind wo dütsch redet, da verstaht er halt nöd sehr viel und ich diene als Übersetzer für Sache wo er uf italienisch problemlos und super chan, i so Situatione zwiifli denn amigs öbs würkli s richtige gsi isch aber denn denki dass d Chind so schnell lernet und wie er sini Muettersprach glernt het, wird er au ganz bestimmt au Dütsch lerne. Mir werdet bald mite Spielgruppe afange und vilicht chan er denn au scho bald es paar Wörtli uf Dütsch

Lilly ihihi ja mega herzig mit dene Automarkene, besser als ich sini Lieblingsmarke isch Audi, er het scho en guete Gschmack aber wenn er mal gross isch will er en Opel ha wie s Mami und de Papi ihihih Schätzeli und am Luis sini?

Ja eh, han au scho gläse dases bide Buebe bitz länger duurt mitem troche werde, mach mär da drum kei Gedanke. Find au nöd dass mär das chan "trainiere" oder so, s chunt wenn s Chind parat isch.

Schaffsch jetzt eigentli no oder hesch Pause bis am neue Ort startisch? Isch ja au scho glii, so schön!



Lilly4  am 16.03.2017

Re: Bräute 2013

emma, das stell mer schrecklich vor... die ganz arbet für nüd und dänn glich no ufschniede! aber t hauptsach am chline und dier isch es guet gange bzw nüd schlimmers passiert! ich kenn z.b. eini wos au ähnlich wie du gha hät und ihre chli hät dänn z wenig suurstoff gha und das merkets jetzt, isch mit allem eextrem hinde dri, redt mit 3 nonig und isch allg. en uh langsam :-( trurig

hehehe am luis sini lieblingsmarke isch range rover audi findt er aber au cool

da muesch där kei gedanke mache wegem dütsch rede, wie du selber scho gschriebe häsch, chind lernet das sooo schnell, und wenner jetzt no id spielgruppe gaht erscht recht, sogar no vorem chindsgi finds mega toll wird er mal perfekt it. und d redä! wenn startet er dänn mit dä spielgruppe? ich ha dä luis jetzt au für t waldspielgruppe agmolde und mitem it., min ma redt ja au nur it. mit dä chind aber ich halt dütsch und drum redets scho hauptsächlich au dütsch, gwüssi wörter aber au uf italienisch hoff sie werdet mal beid sprach perfekt chöne, s wär sooo schön!!

nei jetzt schaffi nüm am alte ort hihi... und freu mi scho meega uf dä start am neue, chans chum erwarte :)



Emma13  am 16.03.2017

Re: Bräute 2013

Lilly ojee ja so Sache sind würkli mega trurig, sonen arme nei, mir chönd eus würkli glücklich schätze dass alles guet gange isch und de Chlii und ich nie in Gfahr gsi sind, wird aber dasmal sicher nüd wele riskiere.

Ahaha Range Rover, so herzig, grad di grösste natürli

Ja das stimmt, denkes ebe au wegem Dütsch, min Ma isch jetzt en super Texter und het bis im Chindsgi kei Dütsch gredt, also alles halb so wild jöö herzig wenns ab und zue au mal es italienischs Wörtli gitt, das isch würkli super wenn din Ma mit ihne italienisch redet. Euse Chlii kennt jetzt vom Muki-Turne es paar Liedli uf dütsch und das tönt ja so schnusig wenn er uf dütsch singt ihihi

Mir gönd nachem zügle, wenn alles chli ruhiger isch, mal en morge ide Spielgruppe go schnuppere, d Idee wäri nach de Früehligsferie im Mai zstarte, dass er gnueg Ziit het zum sich igwöhne bis im August wenn s Baby chunt. Und wenns nöd klappet, denn verschiebemers uf nöchst Jahr, wär au nöd tragisch. Oh so cool, das wird sicher lässig ide Waldspielgruppe, isch das ab 3?

Ah perfekt, denn hesch ja scho wieder Ferie das glaubi dass dich freusch, gaht ja au nüm lang :)

Zuletzt bearbeitet am 16.03.17 12:56



 1 .. 1866 .. 3730 3731 3732 3733 3734 .. 3746 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.